Ergens waar geen oude mensen zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef Joop_W het volgende:
Ze willen naar ergens waar het “wat hipper is”.
Dan vallen ze minder op denken ze. Denk ik.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:49 schreef Joop_W het volgende:
Ze willen naar ergens waar het “wat hipper is”.
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat ze binnen een uur geen deel meer uitmaakt van dit programma…
Dat is wel weer waar, in Kootwijk vallen ze in ieder geval wel op.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan vallen ze minder op denken ze. Denk ik.
#ikdoenietmeermeequote:Op maandag 13 februari 2023 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iedereen hoopt dat ze binnen een uur geen deel meer uitmaakt van dit programma…
Ik zou haar gerust een lift geven... maar daarna meteen contact zoeken met de hunters om te vertellen waar ze is afgezetquote:
Ja, maar hoe doe je dat?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou haar gerust een lift geven... maar daarna meteen contact zoeken met de hunters om te vertellen waar ze is afgezet.
Daar hebben ze het spionnen leger (quote:Op maandag 13 februari 2023 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou haar gerust een lift geven... maar daarna meteen contact zoeken met de hunters om te vertellen waar ze is afgezet.
Ik zou een tweet plaatsen en hopen dat ze die zien...quote:Op maandag 13 februari 2023 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar hoe doe je dat?![]()
Of wacht je gewoon tot ze jou vinden?
Vastbinden en ze ergens achterlaten…quote:Op maandag 13 februari 2023 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan de politie je doorverbinden.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vastbinden en ze ergens achterlaten…
Ik had haar bij HQ voor de deur afgezetquote:Op maandag 13 februari 2023 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is dus kennelijk NIET De Rotterdam. Dus waar wél?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:01 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik had haar bij HQ voor de deur afgezet
In Amsterdam was het voorheen…quote:Op maandag 13 februari 2023 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dat is dus kennelijk NIET De Rotterdam. Dus waar wél?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |