Voor je het weet krijg je die gasten op bezoek of erger, ze bivakkeren 24h in je woonkamer.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:46 schreef Leandra het volgende:
Dat lieve oude vrouwtje snapt het juist heel goed.... als je het programma niet kent ga je toch niet iemand in huis nemen die spontaan aan komt lopen en zegt dat hij/zij op de vlucht is?
Zelfs als je het programma wel kent snap ik heel goed dat je dat niet doet.
Ja, of het is echt een stel misdadigers op de vlucht waarvan 1 met een camera rondloopt om het op deelnemers van Hunted te lijken.quote:Op maandag 20 februari 2023 20:48 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je die gasten op bezoek of erger, ze bivakkeren 24h in je woonkamer.
Dat begreep ik ook jaquote:Op maandag 20 februari 2023 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Urk en Schokland dat ligt toch vlakbij elkaar?
Dat je dan op een specifiek moment in dezelfde straat bent en je als duo gewoon net twee hunters iets verderop ziet lopen wil ik toch zeker wel onder de noemer toevallig schalen.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Veel van die tv-mensen hebben hun hele leven en kennissenkring in omgeving Hilversum en Het Gooi, dus zo toevallig is het ook niet.
Klopt inderdaad wel dat het toevallig is! Maar niet compleet onverwacht.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je dan op een specifiek moment in dezelfde straat bent en je als duo gewoon net twee hunters iets verderop ziet lopen wil ik toch zeker wel onder de noemer toevallig schalen.
Die heeft eigenlijk wel een goede Coulthard-kaaklijn zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
Politie Rotterdam heeft een wekelijkse podcast. Sowieso vaak wel 'boeiend', maar deze week is een van de hunters te gast. Staat ook op Spotify.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook erg raar. En je ziet ook een camera shot van achter de auto waar Dilan en Guido in zaten. Dus met andere woorden: er stond daaar gewoon een camera man te filmen. Je maakt mij niet wijs dat die 2 hunters die camera niet gezien hebben, het was ongeveer 100 meter afstand ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je dan op een specifiek moment in dezelfde straat bent en je als duo gewoon net twee hunters iets verderop ziet lopen wil ik toch zeker wel onder de noemer toevallig schalen.
Nee, 2 gratis Red Bull sugarfree krijgen zequote:Op maandag 20 februari 2023 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijgen de Hunters nu trouwens gratis Schokland?
Volgens mij is dit ook wel eens aangegevenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:09 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze die camera WEL gezien hebben maar omdat ze waarschijnlijk als ongeschreven regel hebben dat als ze ALLEEN door een camera te zien de deelnemers kunnen vinden (auto an sich was niet opgevallen) ze dit NIET mogen gebruiken en ze moeten laten gaan. Alleen wordt dit niet benoemd op beeld om het niet te ingewikkeld te maken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:49 schreef spapaars het volgende:
Door het spionnenleger van Yvonne Coldeweijer was Famke Louise kansloos in Hunted VIPSSlaat nergens op, volgens mij maakt het voor hun vlucht tot nu toe echt nog NIKS uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ze hebben de camera echt niet gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook wel eens aangegeven@:selmar kom er maar in
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ze hebben de camera echt niet gezien
Oke, opmerkelijk, maar het kan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ze hebben de camera echt niet gezien
Afgelopen maandag rond 21:15 😃quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Bizar! Wanneer krijgen jullie dit te horen op HQ? En zijn daar beelden van
Dat is echt moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat dan de productie beslist dat de camera doorslaggevend was en dat ze dus mogen ontkomen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Oke, opmerkelijk, maar het kan.
Maar stel nou dat ze de camera wel zagen.....en pas daardoor dachten: oh dan zouden dat weleens deelnemers kunnen zijn. En toen pas die auto zagen met de deelnemers. Mogen ze er dan op af gaan en ze inrekenen of is het volgens de regels niet toegestaan in dat geval omdat het puur door de camera kwam?
Als je die podcast luistert met Michael, dan zegt-ie dat ze pas na montage, via de afleveringen merken hoe het nou écht zat. Aan de andere kant: de echte politie komt er vaak helemaal niet achter*, dus dit is meer bevredigend.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Bizar! Wanneer krijgen jullie dit te horen op HQ? En zijn daar beelden van
Oke, klinkt redelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:05 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is echt moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat dan de productie beslist dat de camera doorslaggevend was en dat ze dus mogen ontkomen.
Leuke afleveringquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
Politie Rotterdam heeft een wekelijkse podcast. Sowieso vaak wel 'boeiend', maar deze week is een van de hunters te gast. Staat ook op Spotify.
He, wat handig. Kan ie lopend vanaf het hoofdkantoor naar de podcast studio!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
Klopt, maar wel het meest eerlijkequote:Op woensdag 22 februari 2023 08:40 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Oke, klinkt redelijk.
Alleen de productie kan dat niet zo binnen een minuut beslissen, dus die hunters gaat er gewoon spontaan achteraan. Het kan dus voorkomen dat ze de deelnemers echt weten aan te houden en dat productie daarna pas (via een soort van VAR) besluit dat ze weer vrij mogen gaan. Dat lijkt me wel heel raar voor de deelnemers.
Bij het niet-VIP seizoen ook al gezegd inderdaad; de hoeveelheid mensen die zogenaamd getapt zou worden, is echt onrealistisch hoog.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Leuke aflevering.
Dat Ellen Hoog getapt werd vind ik wel over de top want op die manier moeten ze tientallen zo niet honderden mensen onder de tap zetten.
Dat is een beetje om te compenseren voor het compressed van een vlucht van maanden in drie weken (of zelfs in 1 week).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:38 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Bij het niet-VIP seizoen ook al gezegd inderdaad; de hoeveelheid mensen die zogenaamd getapt zou worden, is echt onrealistisch hoog.
Rijdt er veel productie achter de hunters aan voor zulke zaken?quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:05 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is echt moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat dan de productie beslist dat de camera doorslaggevend was en dat ze dus mogen ontkomen.
Zitten jullie dan ook met een hele club te kijken of zijn dat koffieautomaat gesprekken de volgende dag?quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:49 schreef spapaars het volgende:
Door het spionnenleger van Yvonne Coldeweijer was Famke Louise kansloos in Hunted VIPSDie waren sowieso wel gepakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En gelukkig maar. Ik hou niet van die teams die altijd maar wat aan lopen te klooien.
Of dat met intelligentie te maken heeft weet ik niet, maar het lijkt me sowieso stug dat ze eerdere seizoenen terug hebben gekeken. Leuk voor ze dat ze mee mogen doen met een spannend spelprogramma, maar het is jammer dat de zwakke teams vaak dingen verkloten voor de sterkere teams.
Nu denk ik nog steeds dat men expres zwakkere teams kiest voor de nodige broodkruimels, maar ik blijf het jammer vinden.
Ja, een paar manquote:Op zondag 26 februari 2023 14:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Rijdt er veel productie achter de hunters aan voor zulke zaken?
Ook een arrestatie moet er natuurlijk een beetje gelikt uitzien terwijl hunters ook nog jacht kunnen maken op een 2e voortvluchtige.
We hebben een groepsapp 😃quote:Op zondag 26 februari 2023 14:29 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zitten jullie dan ook met een hele club te kijken of zijn dat koffieautomaat gesprekken de volgende dag?
De arrestatie wordt vaak herfilmd om het spectaculairder in beeld te brengen. Al proberen ze het wel zo goed mogelijk na te spelen.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Rijdt er veel productie achter de hunters aan voor zulke zaken?
Ook een arrestatie moet er natuurlijk een beetje gelikt uitzien terwijl hunters ook nog jacht kunnen maken op een 2e voortvluchtige.
Ditquote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef scrub_nurse het volgende:
Wat een naaistreek van die trut op Twitter
Ik denk het nog niet. Daarvoor hebben ze nog te weinig informatie..quote:
Nounounouquote:Op maandag 27 februari 2023 21:07 schreef scrub_nurse het volgende:
Wat een naaistreek van die trut op Twitter
😘quote:Op maandag 27 februari 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nounounou
Ik had het ook gedaan.
Soms heb je even een paar uur niets te doen, en ja, dan ga je nog maar een keer door alle info heen (en zie je dat er blaadjes zijn uitgeschuurd, en doorgedrukt)quote:Op maandag 27 februari 2023 21:50 schreef JJ76 het volgende:
Volgens mij krijgen de hunters en teams beide tips omdat ze anders niet verder komen met zo'n verkort vup-format. tips van spionnen, toch ineens bruikbare info van kladblok famke (waarin eerder niet in te vinden was). Anderszijds ineens zijn de dames erachter dat het om radio moet gaan terwijl ze dag ervoor geen idee hadden wat te doen in schokland en toevallig ongeveer tegen contactpersoon aanrijden.
Die foto op insta was trouwens wel heel erg domme actie, waardoor nadat ze al ergens Urk hadden gehoord nu weer een plek in buurt van schokland onder aandacht komt.
Je zou bijna denken dat er 24 uur in een dag zitten.quote:Op maandag 27 februari 2023 21:50 schreef JJ76 het volgende:
Volgens mij krijgen de hunters en teams beide tips omdat ze anders niet verder komen met zo'n verkort vup-format. tips van spionnen, toch ineens bruikbare info van kladblok famke (waarin eerder niet in te vinden was). Anderszijds ineens zijn de dames erachter dat het om radio moet gaan terwijl ze dag ervoor geen idee hadden wat te doen in schokland en toevallig ongeveer tegen contactpersoon aanrijden.
Die foto op insta was trouwens wel heel erg domme actie, waardoor nadat ze al ergens Urk hadden gehoord nu weer een plek in buurt van schokland onder aandacht komt.
quote:Op maandag 27 februari 2023 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Als ik met Mark op de vlucht moest zou ik 'm zelf bij de Hunters afdroppen
Yeah, en zorg dat je in een auto kan stappen die je een provincie of 2 van die plek weg rijdt.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:02 schreef Sodemieters het volgende:
Domme actie inderdaad, die 'afleidingsmaneuvre'. Hadden ze toch zelf ook wel kunnen bedenken. Even kijken wie de foto gemaakt heeft, even kijken waar de telefoon van die persoon geweest is, klaar. Dan was de afleiding in het vorige seizoen toch een stuk beter opgezet.
had eerlijk gezegd verwacht dat foto met geo-locatie van foto zelf getraceerd zou worden. Dat schijnt in Oekraine ook al aardig wat schade/doden te hebben opgeleverd.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:02 schreef Sodemieters het volgende:
Domme actie inderdaad, die 'afleidingsmaneuvre'. Hadden ze toch zelf ook wel kunnen bedenken. Even kijken wie de foto gemaakt heeft, even kijken waar de telefoon van die persoon geweest is, klaar. Dan was de afleiding in het vorige seizoen toch een stuk beter opgezet.
Dat kon niet, dat hadden ze eruit gesloopt door een screenshot van de foto te nemen en die te plaatsen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:28 schreef JJ76 het volgende:
[..]
had eerlijk gezegd verwacht dat foto met geo-locatie van foto zelf getraceerd zou worden. Dat schijnt in Oekraine ook al aardig wat schade/doden te hebben opgeleverd.
Is onze versie van ‘Opsporing Verzocht’ (en waarschijnlijk eenmalig)quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:59 schreef camaron het volgende:
Hulp zoeken bij het spionnenleger vind ik ook een zwaktebod hoor.
Dan kan je, zoals Nebelwerfer al zei, wel stoppen met de VIPS-uitzendingen.
Het gaat natuurlijk wel een beetje in tegen de essentie van het programma.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 18:27 schreef Selmar het volgende:
[..]
Is onze versie van ‘Opsporing Verzocht’ (en waarschijnlijk eenmalig)
Hè waarom? Bij bijvoorbeeld een Jos B werd Boulevard ook ingeschakeld, waardoor heel Nederland wist naar wie ze uit moesten kijken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel een beetje in tegen de essentie van het programma.
Ik snap overigens best dat het verleidelijk was hoor.
Jawel. Maar de bekende nederlanders zijn bekend. Als je nu de media ook allemaal mee laat zoeken krijg je zo’n programma als van het jaar te zien was met nederlanders die in België een vlag moeten planten. (Even de naam kwijt).quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Hè waarom? Bij bijvoorbeeld een Jos B werd Boulevard ook ingeschakeld, waardoor heel Nederland wist naar wie ze uit moesten kijken.
“Als je niemand kunt vertrouwen, waar kun je dan nog heen”quote:Op dinsdag 28 februari 2023 20:13 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk wel een beetje in tegen de essentie van het programma.
Ik snap overigens best dat het verleidelijk was hoor.
https://www.npo3.nl/hunted/AT_2056755quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb alleen aflevering 1 kunnen zien tot nu toe, wilde vanavond terug kijken maar aflevering 2 staat niet op NPO Start (3 wel trouwens)
Iemand een andere manier om het terug te kijken?
Mijn dank is groot!quote:Op dinsdag 28 februari 2023 22:45 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.npo3.nl/hunted/AT_2056755
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |