Dat je dan op een specifiek moment in dezelfde straat bent en je als duo gewoon net twee hunters iets verderop ziet lopen wil ik toch zeker wel onder de noemer toevallig schalen.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Veel van die tv-mensen hebben hun hele leven en kennissenkring in omgeving Hilversum en Het Gooi, dus zo toevallig is het ook niet.
Klopt inderdaad wel dat het toevallig is! Maar niet compleet onverwacht.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je dan op een specifiek moment in dezelfde straat bent en je als duo gewoon net twee hunters iets verderop ziet lopen wil ik toch zeker wel onder de noemer toevallig schalen.
Die heeft eigenlijk wel een goede Coulthard-kaaklijn zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
Politie Rotterdam heeft een wekelijkse podcast. Sowieso vaak wel 'boeiend', maar deze week is een van de hunters te gast. Staat ook op Spotify.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook erg raar. En je ziet ook een camera shot van achter de auto waar Dilan en Guido in zaten. Dus met andere woorden: er stond daaar gewoon een camera man te filmen. Je maakt mij niet wijs dat die 2 hunters die camera niet gezien hebben, het was ongeveer 100 meter afstand ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat je dan op een specifiek moment in dezelfde straat bent en je als duo gewoon net twee hunters iets verderop ziet lopen wil ik toch zeker wel onder de noemer toevallig schalen.
Nee, 2 gratis Red Bull sugarfree krijgen zequote:Op maandag 20 februari 2023 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijgen de Hunters nu trouwens gratis Schokland?
Volgens mij is dit ook wel eens aangegevenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:09 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ze die camera WEL gezien hebben maar omdat ze waarschijnlijk als ongeschreven regel hebben dat als ze ALLEEN door een camera te zien de deelnemers kunnen vinden (auto an sich was niet opgevallen) ze dit NIET mogen gebruiken en ze moeten laten gaan. Alleen wordt dit niet benoemd op beeld om het niet te ingewikkeld te maken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 09:49 schreef spapaars het volgende:
Door het spionnenleger van Yvonne Coldeweijer was Famke Louise kansloos in Hunted VIPSSlaat nergens op, volgens mij maakt het voor hun vlucht tot nu toe echt nog NIKS uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ze hebben de camera echt niet gezienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit ook wel eens aangegeven@:selmar kom er maar in
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ze hebben de camera echt niet gezien
Oke, opmerkelijk, maar het kan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:38 schreef Selmar het volgende:
[..]
Ze hebben de camera echt niet gezien
Afgelopen maandag rond 21:15 😃quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Bizar! Wanneer krijgen jullie dit te horen op HQ? En zijn daar beelden van
Dat is echt moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat dan de productie beslist dat de camera doorslaggevend was en dat ze dus mogen ontkomen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 00:34 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Oke, opmerkelijk, maar het kan.
Maar stel nou dat ze de camera wel zagen.....en pas daardoor dachten: oh dan zouden dat weleens deelnemers kunnen zijn. En toen pas die auto zagen met de deelnemers. Mogen ze er dan op af gaan en ze inrekenen of is het volgens de regels niet toegestaan in dat geval omdat het puur door de camera kwam?
Als je die podcast luistert met Michael, dan zegt-ie dat ze pas na montage, via de afleveringen merken hoe het nou écht zat. Aan de andere kant: de echte politie komt er vaak helemaal niet achter*, dus dit is meer bevredigend.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:44 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Bizar! Wanneer krijgen jullie dit te horen op HQ? En zijn daar beelden van
Oke, klinkt redelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:05 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat is echt moeilijk om te zeggen, maar ik denk dat dan de productie beslist dat de camera doorslaggevend was en dat ze dus mogen ontkomen.
Leuke afleveringquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
Politie Rotterdam heeft een wekelijkse podcast. Sowieso vaak wel 'boeiend', maar deze week is een van de hunters te gast. Staat ook op Spotify.
He, wat handig. Kan ie lopend vanaf het hoofdkantoor naar de podcast studio!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:16 schreef Sodemieters het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |