Snel random mensen vinden in de zaal voor zijn koorquote:Op zondag 12 februari 2023 01:46 schreef Greys het volgende:
Mr Rain niet meer met kinderen nu lijkt me. Zal dan wel een recap zijn.
Niks recap! Optreden zullen die kutkoters!quote:Op zondag 12 februari 2023 01:46 schreef Greys het volgende:
Mr Rain niet meer met kinderen nu lijkt me. Zal dan wel een recap zijn.
Er deden sowieso al niet zo veel vrouwen mee.quote:Op zondag 12 februari 2023 01:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Vond de vrouwen wat tegenvallen dit jaar dus ik snap het nu wel.
Welterustenquote:Op zondag 12 februari 2023 01:48 schreef usagi414 het volgende:
Ik zie straks wel wie heeft gewonnen. Nog een uur is net iets te lang.
Slaap lekker.
Ik zou zeggen een minuutje of 10quote:Op zondag 12 februari 2023 01:48 schreef Greys het volgende:
Volgens Twitter lopen ze 20 minuten voor op schema?
Weltrustenquote:Op zondag 12 februari 2023 01:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik houd het hierbij voor gezien, nog een keer die 5 hoeft niet zo voor mij en ik wil nog een beetje fatsoenlijk aantal uren slapen
Het was weer een trip, mensen, welterusten!
Welterusten, was gezellig!quote:Op zondag 12 februari 2023 01:51 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik houd het hierbij voor gezien, nog een keer die 5 hoeft niet zo voor mij en ik wil nog een beetje fatsoenlijk aantal uren slapen
Het was weer een trip, mensen, welterusten!
Qua lied zou ik dat ook best prima vinden maar qua persoon gun ik het Marco meer en ik hou van zijn lied. Maar als het maar niet een ander dan een van die twee wordt kan ik ermee leven. Geloof ik..quote:Op zondag 12 februari 2023 01:58 schreef Momo het volgende:
Hoop nog op Lazza op ESF. Zou denk ik wel beste optie zijn voor ESF
Ja zie die andere 3 ook niet echt superhoog komen op ESF. Eens. Marco ook wel stem en charisma wat mensen in Europa leuk vinden.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Qua lied zou ik dat ook best prima vinden maar qua persoon gun ik het Marco meer en ik hou van zijn lied. Maar als het maar niet een ander dan een van die twee wordt kan ik ermee leven. Geloof ik..
Volgens schema tot 02:52quote:Op zondag 12 februari 2023 02:02 schreef zorro28 het volgende:
Is dit nog steeds bezigEn het ESF vind ik al zo'n lange zit
Je misspelt gheyl.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:04 schreef Cyan9 het volgende:
Voor mij is de stem toch echt onaangenaam schel.
Dan ga je straks ff drie keer Kroati kijken en daarna dit en dan voelt het al een stuk beter.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:04 schreef Cyan9 het volgende:
Voor mij is de stem toch echt onaangenaam schel.
Ik twijfel nog steeds of ik dat berhaupt een keertje volledig wil beluisteren.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je straks ff drie keer Kroati kijken en daarna dit en dan voelt het al een stuk beter.
Ik heb een gevoel dat de Kroatische inzending niet lang de inzending van Kroati is.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan ga je straks ff drie keer Kroati kijken en daarna dit en dan voelt het al een stuk beter.
Hij was ergens niet zo super in?quote:Op zondag 12 februari 2023 02:09 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ken trouwens een hele leuke jongen die Roy heet, maar om hem nou SuperRoy te gaan noemen.
Tussen deze ballads zeker!quote:Op zondag 12 februari 2023 02:10 schreef Funhouse het volgende:
Het lied van Lazza springt er voor mij echt uit
Mocht ook bij Dadi Freyr. Honderden mormels.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:10 schreef Momo het volgende:
Mogen er wel mormels op de tape staan op het ESF?
Achteraf best heftigquote:Op zondag 12 februari 2023 02:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Mocht ook bij Dadi Freyr. Honderden mormels.
Nee van Zelensky op papierquote:Op zondag 12 februari 2023 02:12 schreef NailQueen het volgende:
U kijkt naar een toespraak van Mr. Amadeus.
Lekker uitslagje ook zonder enige twijfelquote:Op zondag 12 februari 2023 02:35 schreef hole1988 het volgende:
Totaal
Marco 45,53%
Lazza 16,64%
Mr.Rain 14,43%
Ultimo 12,25%
Tananai 11,15%
Televote
Marco 32,31%
Lazza 18,28%
Mr.Rain 17,87%
Ultimo 20,39%
Tananai 11,15%
Lekker selfies maken.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:40 schreef NailQueen het volgende:
Nog even een eervolle mention voor de leukste opa van Italie: Gianni Morandi!
Nu al vast vraag voorbereiden of Marco graag Pizza Hawaii eetquote:Op zondag 12 februari 2023 02:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa
En eerst DORMI DORMI DORMIIHIIIII
Itali is bijna nooit bij EIC maar ik hoop op een uitzondering dit keer en ik weet dat Rene er ALLES aan zal doen, dat heeft ie al gezegd.quote:Op zondag 12 februari 2023 02:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Nu al vast vraag voorbereiden of Marco graag Pizza Hawaii eet
Wanneer was de laatste keer dat Italie er bij was?quote:Op zondag 12 februari 2023 02:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Itali is bijna nooit bij EIC maar ik hoop op een uitzondering dit keer en ik weet dat Rene er ALLES aan zal doen, dat heeft ie al gezegd.
Gabbani volgens mij?quote:Op zondag 12 februari 2023 02:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste keer dat Italie er bij was?
Amenquote:
Ik neem aan dat er weer allerlei mensen met uptempo inzendingen ge-robbed waren?quote:Op zondag 12 februari 2023 10:09 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk leest hij niet de reacties van de fans onder de tweet/Instagram want jeetje
Dormiii Dormiiquote:Op zondag 12 februari 2023 10:42 schreef H_T het volgende:
Op de laatste avond toch nog in slaap gevallen op de bank
Hij moet z’n plek inderdaad afstaan aan Lazzaquote:Op zondag 12 februari 2023 10:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er weer allerlei mensen met uptempo inzendingen ge-robbed waren?
Het wordt steeds erger met reacties elk jaar op de socials onder alle bekendmakingen van Eurovision. Er is altijd in elke voorronde wel een slayqueen ROBBED enzo.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:09 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk leest hij niet de reacties van de fans onder de tweet/Instagram want jeetje
En toen ik wakker werd was de show NOG STEEDS bezig. Rond 2:45 was datquote:
Terechte kritiek ook wel. Wie denkt die arrogante Marco Mengoni wel niet dat die isquote:Op zondag 12 februari 2023 10:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij moet z’n plek inderdaad afstaan aan Lazza
Ohja, de insta reacties bij alle inzendingen lezen is altijd wel vermaak.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:09 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk is het niet normaal meer, de haat die er nu bij komt kijken gaat echt te ver. Maarja wat doe je er nog aan als het zo massaal is.quote:Op zondag 12 februari 2023 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met reacties elk jaar op de socials onder alle bekendmakingen van Eurovision. Er is altijd in elke voorronde wel een slayqueen ROBBED enzo.En ze zeggen het ook allemaal op zo'n klotetoon.
Misschien niet zo'n ramp deze keerquote:Op zondag 12 februari 2023 12:50 schreef Momo het volgende:
Hij moet nog wel 40 seconden van het nummer afhalen
Als in een heel ander lied?quote:
Ik word er ook niet goed van, elk jaar hetzelfde gezeik. En altijd in dit stadium: omg slechtste jaar ooit, weet niet of ik ga kijken blabla. En dat “I know right, baby, bestie, ngl, queen, are u kidding me?!!”quote:Op zondag 12 februari 2023 10:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt steeds erger met reacties elk jaar op de socials onder alle bekendmakingen van Eurovision. Er is altijd in elke voorronde wel een slayqueen ROBBED enzo.En ze zeggen het ook allemaal op zo'n klotetoon.
Dit is de video waar het over zou gaanquote:Op zondag 12 februari 2023 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Als in een heel ander lied?
Waag het niet.
Edit: in de reacties staan diverse mensen die het zagen en zeggen dat ie dat helemaal niet zei. Pfieuw.
Wat ik er (na drie keer luisteren) uit haal is dat hij nu nog in Sanremo zit, vanaf morgen gaat hij denken aan Eurovision, maar vandaag denkt hij nog aan het winnen van Sanremo.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:35 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Dit is de video waar het over zou gaan
[ twitter ]
Ik spreek zelf geen Italiaans dus geen idee of wat er in de tweet staat klopt, maar de geruchten komen dus wel ergens vandaan
Maar ik hoor dat wat ze 'vertalen' in die tweettekst helemaal niet terug in dat stukje interview of ben ik nou gek? Hij noemt het woord lied niet eens volgens mij, de titel Due Vite die ze in de vertaling hebben staan hoor ik volgens mij ook niet en ook niks over een 'song that wins the selection'.quote:Op zondag 12 februari 2023 14:35 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Dit is de video waar het over zou gaan
[ twitter ]
Ik spreek zelf geen Italiaans dus geen idee of wat er in de tweet staat klopt, maar de geruchten komen dus wel ergens vandaan
Oh ik had je reactie gemist maar ik hoor dat alles dus ook helemaal niet erin terug met m'n 330 dagen Duolingo Italiaans.quote:Op zondag 12 februari 2023 15:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat ik er (na drie keer luisteren) uit haal is dat hij nu nog in Sanremo zit, vanaf morgen gaat hij denken aan Eurovision, maar vandaag denkt hij nog aan het winnen van Sanremo.
Ik haal er niets uit over het aanpassen of veranderen van het nummer. Maar ik kan misschien de helft nog gemist hebben.
Ow ow, maar dit is al VEUL beter dan dat leerquote:Op zondag 12 februari 2023 19:16 schreef Greys het volgende:
Er was kennelijk ook nog een Zondag Sanremo Special oid - goeie genade ze weten niet van ophouden daar - en daar deed ie Due Vite in een koraalrood/roze pak. Daar kwamen we trouwens achter door Matt z'n reactievideo die deze (lovende, bijna huilende) versie beoordeelde net en we dachten HEEJ MAAR DAT ZIJN GEEN LEREN PIJPEN.
Het det me echt wat. Vanaf de eerste keer dat we het hoorden. Zo vanuit z'n tenen, met urgentie of hoe noem je dat. Hele ziel en zaligheid erin.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow ow, maar dit is al VEUL beter dan dat leer
Geluisterd en ik voel hier wel winners vibes hoor. Het klopt gewoon allemaal. Hij heeft de uitstraling en de gunfactor. En dat Italiaans![]()
Ik vind z’n stem nog steeds niet altijd even aangenaam (het begin is wel jammie), maar ik denk niet dat dat een probleem zal zijn.
Verder precies wat Matt zegt en met die camera connectie ben ik het ook eens.
Echt weldit.
Had zelf ook al een beetje amateuristisch zitten knipprutsen en vooral in het begin kon er inderdaad een stukje eigenlijk heel makkelijk uit en stukje tegen het eind en dan ben je er al bijna, maar deze uit de tweet van 3.07 is nog steeds iets te lang toch. Dus er zal iets meer uit moeten. En dat laatste stukje ergens krimpen is een minder makkie als de tekst enigszins aansluitend moet blijven kloppen ook enzo.quote:Op zondag 12 februari 2023 19:43 schreef Nashipeer het volgende:
Klinkt nog steeds prima zo (gekort tot 3:07 minuten)
[ twitter ]
Wat Matt ook zegt: het is authentiek en door hoe hij het brengt vol je het echt. Maar toch niet too much drama.quote:Op zondag 12 februari 2023 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het det me echt wat. Vanaf de eerste keer dat we het hoorden. Zo vanuit z'n tenen, met urgentie of hoe noem je dat. Hele ziel en zaligheid erin.
Waar ik eerst dacht 'zal wel niet winnen' omdat veel mensen het hier mwah vonden, ga ik er steeds meer in geloven dat het 't echt razend goed kan gaan doen op het ESF.
Niks in de hoekquote:Op zondag 12 februari 2023 21:31 schreef summer52 het volgende:
Ik ben gek op Italiaanse liedjes (Eros Ramazzotti) ook al versta ik er geen hol van, en dit is ook echt een mooi liedje. Marco zingt het ook heel gepassioneerd maar zijn stem? Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar het irriteert mij, het klinkt soms niet lekker misschien omdat hij te gepassioneerd zingt?
Ja ik weet het, ik ga snel weer in de hoek.
Pff gelukkig ik dacht echt dat ik de enige was. En nogmaals ik vind het een heel goed liedje en met de uitstraling en stem van Marco is niets mis. Maar ik vind het soms bij de uithalen wat "kinderlijk" klinken. Ja jeetje ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Stom is dat.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Niks in de hoek![]()
Ik heb hetzelfde, bij die performance van de ‘afterparty’ heb ik ‘t wat minder.
Het zijn de bepaalde (hogere) noten die ik niet lekker (een beetje geiterig) vind klinken.
Ik snap helemaal wat je bedoelt, ik heb er al meer over gehoord hoor. Het is lastig uit te leggen, maar ik heb het vooral met de hogere noten.quote:Op zondag 12 februari 2023 21:54 schreef summer52 het volgende:
[..]
Pff gelukkig ik dacht echt dat ik de enige was. En nogmaals ik vind het een heel goed liedje en met de uitstraling en stem van Marco is niets mis. Maar ik vind het soms bij de uithalen wat "kinderlijk" klinken. Ja jeetje ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Stom is dat.
Hahaha ja dat is voor mij ook de enige reden dat ik liever heb dat het tweede zou worden dan eerste.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:34 schreef Thrts het volgende:
Hoop dat het niet wint, puur omdat Rai dan weer moet organiseren....
Ik weet niet of daar zonder de kinderen op het ESF echt veel was van overgebleven.quote:Op zondag 12 februari 2023 22:45 schreef grazz het volgende:
Goed, maar niet bijzonder. Tussen de rest klinkt het als een verademing. Heb liever deze ballade dan die van Estland. Dit doet wat meer met mij. Persoonlijk zag ik lliever Mr. Rain winnen.
Die projecteer je op de LEDs Greysjequote:Op zondag 12 februari 2023 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of daar zonder de kinderen op het ESF echt veel was van overgebleven.
Da's toch nders. IETSIE.quote:Op maandag 13 februari 2023 00:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Die projecteer je op de LEDs Greysje
Dit lijkt me ook niet genoeg om overall te winnen, maar keurig 4e of 5e te wordenquote:Op zondag 12 februari 2023 22:34 schreef Thrts het volgende:
Hoop dat het niet wint, puur omdat Rai dan weer moet organiseren....
Dan verbetert ie zijn prestatie van 2013quote:Op maandag 13 februari 2023 09:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook niet genoeg om overall te winnen, maar keurig 4e of 5e te worden
Italianen zijn het niet snel vergeten denk ikquote:De zanger Blanco wordt onderzocht door het parket van Imperia op beschuldiging van schade als gevolg van de ongeplande gebeurtenis tijdens de eerste avond van het Sanremo-festival toen hij de "rozentuin" op het podium van het Ariston-theater schopte
Ook niet op shirts zo te zien, al klaag ik daar dan weer niet over.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[..]
Italianen zijn het niet snel vergeten denk ik
En Blanco heeft het ook al niet op stoelen
[ twitter ]
Heel goed.quote:Op donderdag 16 februari 2023 13:08 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
[..]
Italianen zijn het niet snel vergeten denk ik
En Blanco heeft het ook al niet op stoelen
[ twitter ]
Van de ballads is dit sowieso de beste dus al die stemmen gaat het wel vangenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:59 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat de esf versie nog meer aan gaat spreken met een waarschijnlijk dus minder lang rustiger intro en dat het (veel) hoger gaat eindigen dan menigeen nu denkt.
Kan ook wishful thinking zijn maar op basis van wat er tot nu toe is ingezonden denk ik echt dat mensen thuis hier de telefoon voor oppakken om te stemmen. Omdat emotie.
Het is wel telkens deze bron die er mee komt. Zou degene die dit bijhoudt het gewoon niet zo’n mooi nummer vinden?quote:
Ik neem deze bron niet zo serieus meer aangezien die de vorige keer de vertaling totaal uit de lucht leek te grijpen en hier ook weer geen bron staat waar hij dat dan gezegd heeft enzo.quote:
Prego!quote:Op maandag 27 februari 2023 19:05 schreef Prego het volgende:
Niet slecht ofzo maar ik vind het niets bijzonders, een beetje een clich Italiaanse zeikballad. Ik kan hier helemaal niks mee.
Clich Italiaanse zeikballad is echt precies wat ik wilde posten. Na 5 seconden luisteren kon je de rest van de song zelf invullen, zo voorspelbaar. Bittere ellende.quote:Op maandag 27 februari 2023 19:05 schreef Prego het volgende:
Niet slecht ofzo maar ik vind het niets bijzonders, een beetje een clich Italiaanse zeikballad. Ik kan hier helemaal niks mee.
Dan kijk en luister ik wel voor twee.quote:Op maandag 13 maart 2023 10:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dan even snacks halen uit de keuken.
Prima te doen! Moet er wel aan wennen dat de aanloop nu zo kort is maar des te makkelijker is de tekst te leren. Of ja, makkelijker… minder moeilijk.quote:
ik overtuig met je meequote:Op dinsdag 25 april 2023 16:23 schreef Greys het volgende:
Ben er nog steeds van overtuigd dat dit echt hoog gaat eindigen.
Dit is zo leuk om te zien.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:32 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen Pre Parties, maar Marco heeft al wel wat kandidaten ontmoet
Bron: https://eurovision.tv/live-blog-thursday-4-mayquote:04 May 2023 at 16:45 CEST
🇮🇹 Italy takes to the stage…
This is a classic and timeless ballad, delivered by Marco Mengoni with heart and soul. It's an emotional rollercoaster of a song, taking us all on a musical journey from pianissimo to pounding drums and back again. Marco is a master of vocal light and shade, and he makes this performance look effortless - Due Vite means 'two lives', and even in English the lyrics are hopelessly romantic.
Staging-wise, it's Marco in leather trousers and a silver sparkly vest, backed by swirling clouds on the LED wall and the biggest moon we've seen since Spain's Blas Canto in 2021. Brava Italia
Volgens mij heeft hij ooit de melkweg uitverkocht. Dan moet AFAS live ook te vullen zijn. Tof dat hij komtquote:Op maandag 8 mei 2023 12:55 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Voor de liefhebbers!
Kan hier blijkbaar de AFAS vullen![]()
Huh, AFAS is 4x zo grootquote:Op maandag 8 mei 2023 12:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ooit de melkweg uitverkocht. Dan moet AFAS live ook te vullen zijn. Tof dat hij komt
1500 tegenover 6000 mensen is wel een verschilquote:Op maandag 8 mei 2023 12:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ooit de melkweg uitverkocht. Dan moet AFAS live ook te vullen zijn. Tof dat hij komt
Oh wist niet dat die zo klein wasquote:Op maandag 8 mei 2023 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
1500 tegenover 6000 mensen is wel een verschil
oh dat lijkt me wel watquote:Op maandag 8 mei 2023 12:55 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Voor de liefhebbers!
Kan hier blijkbaar de AFAS vullen![]()
Ik ben er nog steeds geen fan van maar helemaal eens, hij heeft hard gewerkt en dat is te zien en te horen!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 01:06 schreef Greys het volgende:
Verreweg z'n beste uitvoering ooit vanavond. Hij werd er zelf een beetje emo van toen hij klaar was. Hij kwam heel zeker over vanavond, geen schichtige blikken meer zoals bij Sanremo. Vocaal beter dan ik het hem ooit heb horen doen.
Jaa, jeetje. Dit is best wel heel goed eigenlijk.quote:
Visueel sowieso mijn favoriete deelnemer dit jaarquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jaa, jeetje. Dit is best wel heel goed eigenlijk.Kippenvelmomentje.
Oehquote:
VIERDEquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:23 schreef Greys het volgende:
Ben er nog steeds van overtuigd dat dit echt hoog gaat eindigen.
had in de finale minder glitters aan het mooie lijf toch?quote:Op zondag 7 mei 2023 12:55 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Tweede rehearsal
(vanaf 1:28)
Foto's:
[ afbeelding ]
https://eurovision.tv/gal(...)ite-second-rehearsal
Ik ben hem ooit gaan volgen op Instagram en zie nu al jaren foto’s en filmpjes voorbij komen van een Italiaanse superster die de grootste stadions in Itali met gemak uitverkoopt, maar ik ben er deze afgelopen twee weken pas achtergekomen dat hij best wel ingetogen/rustig/‘onzeker’ is.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:14 schreef Greys het volgende:
Ja. Dit.
Die trillende hand. De brekende stem. Ook MengoniGOD is maar mens.
[ twitter ]
Hij heeft ook bijna gehuild bij Richard van de Telegraaf toen het over onzekerheid ging in zijn interview.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben hem ooit gaan volgen op Instagram en zie nu al jaren foto’s en filmpjes voorbij komen van een Italiaanse superster die de grootste stadions in Itali met gemak uitverkoopt, maar ik ben er deze afgelopen twee weken pas achtergekomen dat hij best wel ingetogen/rustig/‘onzeker’ is.In ieder geval geen Italiaan met sterallures, wat ook zomaar had gekund. Snap wel dat ze in Itali met ‘m weglopen.
Die transformatie heeft hij ook wel echt doorgemaakt op het podium als persoon volgens mij, en dan ook weer op zo'n manier zonder dat hij het continue onder de neus wil wrijven.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft ook bijna gehuild bij Richard van de Telegraaf toen het over onzekerheid ging in zijn interview.
Denk dat er vl meer zit onder het superster-laagje inderdaad. Ik vond het ook geweldig dat hij met de Italiaanse n de regenboogvlag de parade op het podium deed en volgens mij is dat voor hem ook nogal een ding.
Vond ik ook mooi. In Italie is het geen geheim dat je voor je carrire je seksuele voorkeuren beter voor je kan houden. Dit was een soort middelvinger van "f*ck it, ik mag zijn wie ik wil zijn"quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:51 schreef Nashipeer het volgende:
Overigens wel mooi en 'gedurfd' dat Marco met de regenboogvlag in de vlaggenceremonie liep. Dat had ik helemaal niet verwacht, zeker niet aangezien zoiets normaal gesproken voor ophef zorgt in het meer conservatieve Itali.
Ik las gisteren dat hij de vlag van te voren verstopt had in de Italiaanse vlag, omdat RAI hem anders misschien had tegengehouden. Kan de foto alleen nu niet terugvinden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:51 schreef Nashipeer het volgende:
Overigens wel mooi en 'gedurfd' dat Marco met de regenboogvlag in de vlaggenceremonie liep. Dat had ik helemaal niet verwacht, zeker niet aangezien zoiets normaal gesproken voor ophef zorgt in het meer conservatieve Itali.
Je snapt dat dit een soort van playback show is he?quote:
Dat is hem ook nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |