Ik ben hem ooit gaan volgen op Instagram en zie nu al jaren foto’s en filmpjes voorbij komen van een Italiaanse superster die de grootste stadions in Italië met gemak uitverkoopt, maar ik ben er deze afgelopen twee weken pas achtergekomen dat hij best wel ingetogen/rustig/‘onzeker’ is.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:14 schreef Greys het volgende:
Ja. Dit.
Die trillende hand. De brekende stem. Ook MengoniGOD is maar mens.
[ twitter ]
Hij heeft ook bijna gehuild bij Richard van de Telegraaf toen het over onzekerheid ging in zijn interview.quote:Op maandag 15 mei 2023 16:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ben hem ooit gaan volgen op Instagram en zie nu al jaren foto’s en filmpjes voorbij komen van een Italiaanse superster die de grootste stadions in Italië met gemak uitverkoopt, maar ik ben er deze afgelopen twee weken pas achtergekomen dat hij best wel ingetogen/rustig/‘onzeker’ is.In ieder geval geen Italiaan met sterallures, wat ook zomaar had gekund. Snap wel dat ze in Italië met ‘m weglopen.
Die transformatie heeft hij ook wel echt doorgemaakt op het podium als persoon volgens mij, en dan ook weer op zo'n manier zonder dat hij het continue onder de neus wil wrijven.quote:Op maandag 15 mei 2023 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft ook bijna gehuild bij Richard van de Telegraaf toen het over onzekerheid ging in zijn interview.
Denk dat er véél meer zit onder het superster-laagje inderdaad. Ik vond het ook geweldig dat hij met de Italiaanse én de regenboogvlag de parade op het podium deed en volgens mij is dat voor hem ook nogal een ding.
Vond ik ook mooi. In Italie is het geen geheim dat je voor je carrière je seksuele voorkeuren beter voor je kan houden. Dit was een soort middelvinger van "f*ck it, ik mag zijn wie ik wil zijn"quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:51 schreef Nashipeer het volgende:
Overigens wel mooi en 'gedurfd' dat Marco met de regenboogvlag in de vlaggenceremonie liep. Dat had ik helemaal niet verwacht, zeker niet aangezien zoiets normaal gesproken voor ophef zorgt in het meer conservatieve Italië.
Ik las gisteren dat hij de vlag van te voren verstopt had in de Italiaanse vlag, omdat RAI hem anders misschien had tegengehouden. Kan de foto alleen nu niet terugvinden.quote:Op vrijdag 19 mei 2023 10:51 schreef Nashipeer het volgende:
Overigens wel mooi en 'gedurfd' dat Marco met de regenboogvlag in de vlaggenceremonie liep. Dat had ik helemaal niet verwacht, zeker niet aangezien zoiets normaal gesproken voor ophef zorgt in het meer conservatieve Italië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |