Huh, AFAS is 4x zo grootquote:Op maandag 8 mei 2023 12:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ooit de melkweg uitverkocht. Dan moet AFAS live ook te vullen zijn. Tof dat hij komt
1500 tegenover 6000 mensen is wel een verschilquote:Op maandag 8 mei 2023 12:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ooit de melkweg uitverkocht. Dan moet AFAS live ook te vullen zijn. Tof dat hij komt
Oh wist niet dat die zo klein wasquote:Op maandag 8 mei 2023 13:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
1500 tegenover 6000 mensen is wel een verschil
oh dat lijkt me wel watquote:Op maandag 8 mei 2023 12:55 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Voor de liefhebbers!
Kan hier blijkbaar de AFAS vullen![]()
Ik ben er nog steeds geen fan van maar helemaal eens, hij heeft hard gewerkt en dat is te zien en te horen!quote:Op dinsdag 9 mei 2023 01:06 schreef Greys het volgende:
Verreweg z'n beste uitvoering ooit vanavond. Hij werd er zelf een beetje emo van toen hij klaar was. Hij kwam heel zeker over vanavond, geen schichtige blikken meer zoals bij Sanremo. Vocaal beter dan ik het hem ooit heb horen doen.
Jaa, jeetje. Dit is best wel heel goed eigenlijk.quote:
Visueel sowieso mijn favoriete deelnemer dit jaarquote:Op woensdag 10 mei 2023 19:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jaa, jeetje. Dit is best wel heel goed eigenlijk.Kippenvelmomentje.
Oehquote:
VIERDEquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:23 schreef Greys het volgende:
Ben er nog steeds van overtuigd dat dit echt hoog gaat eindigen.
had in de finale minder glitters aan het mooie lijf toch?quote:Op zondag 7 mei 2023 12:55 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Tweede rehearsal
(vanaf 1:28)
Foto's:
[ afbeelding ]
https://eurovision.tv/gal(...)ite-second-rehearsal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |