Ze bood zichzelf aanquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:39 schreef Ijspegel99 het volgende:
Wanda was eigenlijk waarschijnlijk de 16e keus het was dat ze naast Jappie zat
Erik moet aan zijn imago denkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:41 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Erik zou ook veel leuker zijn geweest
Ester dringt zichzelf gewoon opquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Esther biedt zichzelf ook aan ( aan Willem)
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
En het duo NixTeNeuken.. best wel zielig.. zeker met Zoowie erbij zoeken naar leftovers ...![]()
[ afbeelding ]
Dan biedt hij zijn speen aanquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
@:engine zou het wel weten als Wanda zichzelf aan hem zou aanbieden
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
@:engine zou het wel weten als Wanda zichzelf aan hem zou aanbieden
Ja nee met baby gedoe wil ik niks te maken hebben.quote:
Niet de fopspeenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nee met baby gedoe wil ik niks te maken hebben.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ja nee met baby gedoe wil ik niks te maken hebben.
Huisquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
Sas wil ergens anders zijn
ergens waar geen mensen zijn
Mooie tekst voor een liedquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
overal gaat het er constant over
en ik zie overal iedereens gezicht
Sas wil dat ze hem weg stemmen , maar de meesten nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:52 schreef greysbones het volgende:
Sas snapt het gewoon echt niet
iedereen blijft maar aardig doen
sluit hem gewoon buiten
Liever dat ze Sas wegstemmen Martin geeft nog wat reuring. Sas is alleen maar ziek, zwak en misselijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:53 schreef pingu66 het volgende:
Nou nou Sas je hoefdt ook niet iemand totaal te negeren die je niet mag.
van mij mag Matin wel wegquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:53 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Liever dat ze Sas wegstemmen Martin geeft nog wat reuring. Sas is alleen maar ziek, zwak en misselijk
Dat zou echt top zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
de mensen hebben hier geen ballen
stel je voor dat je martin op de stip zet
en hij stuurt jou weg
nou wat let je Sas
Eens 300% bro.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
van mij mag Matin wel weg
Sas kan ook onvoorspelbaar zijn
Ik vind Sas gewoon echt heel irritantquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
van mij mag Matin wel weg
Sas kan ook onvoorspelbaar zijn
Grote kans dat Martin een eliminatie proef gaat halen. Ik zou hem niet snel op die stip zetten. Maar ja, eens moet die kabouter wel weg natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
de mensen hebben hier geen ballen
stel je voor dat je martin op de stip zet
en hij stuurt jou weg
nou wat let je Sas
Ik denk niet dat haar dat gaat lukkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Kenzi wil nog graag bij de mobiele brigade en parachute springen.
snap ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:56 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ik vind Sas gewoon echt heel irritant
die kan echt niet veel hoor. Is een hoop geblaat .quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Grote kans dat Martin een eliminatie proef gaat halen. Ik zou hem niet snel op die stip zetten. Maar ja, eens moet die kabouter wel weg natuurlijk.
Daar willen ze geen luie vrouwen en dan zal ze ook sowieso heel wat af moeten vallen, wil ze in aanmerking komen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat haar dat gaat lukken
Martin is hoogbegaafd hoorquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
die kan echt niet veel hoor. Is een hoop geblaat .
Neen van mij mag hij nog een tijdje blijven. Zoveel irritaties door hem. mooie tv. Beter dan al die mensenquote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar Matin zal al heeeel lang in mijn irritatiefactor hoekje
en dat gehang aan Tiano gaat Tiano ook niet helpen
Er is ook een groep mensen die hem niet weg willen , Sas kan beter naar zichzelf kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:57 schreef cinsan het volgende:
sasha heeft gewoon gelijk over martin de meeste kotsen hem uit maar ze willen hem niet elimineren
Snap ik ook. Vind Martin soms gewoon nog grappig, hoe hij theatraal loopt zielig te zijn etc. Sas vind ik gewoon zo chagrijnig en kinderachtig altijdquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar Matin zal al heeeel lang in mijn irritatiefactor hoekje
en dat gehang aan Tiano gaat Tiano ook niet helpen
Liever eerst Sasquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
van mij mag Berner nog eerder uit dan Sas
Nou, hij is echt wel 1 van de slimmeren (helaas) en fysiek sterk. Hoogspringen gaat hij niet redden. Dan zou ik hem op de stip zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet en ze zeggen ook dat ze de gele kaarten aan moeten pakken. Hij was steeds de veroorzaker dat mensen een gele kaart kregenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:57 schreef cinsan het volgende:
sasha heeft gewoon gelijk over martin de meeste kotsen hem uit maar ze willen hem niet elimineren
ja dan weten ze waarom hij altijd zo zuur isquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Staat er nou een fles azijn naast het bed van Bern?
Maar Bern heeft nog gevoel voor Sas , die trekt het slecht als zij wegvaltquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nog meerrrrr bingooo met Berrrrrnnnn![]()
![]()
Nee er ligt een fles azijn in bed naast Bernquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:01 schreef Deisyy het volgende:
Staat er nou een fles azijn naast het bed van Bern?
ik denk dat je vies staat te kijkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar Bern heeft nog gevoel voor Sas , die trekt het slecht als zij wegvalt
Ookquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee er ligt een fles azijn in bed naast Bern
Dat geloof ik ook wel.Al zie ik hem liever gisteren gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen van mij mag hij nog een tijdje blijven. Zoveel irritaties door hem. mooie tv. Beter dan al die mensen
die daar alleen maar niets doen bank zitten zeuren klagen ect.
Voor geld zetten zij zich allebei over dingen heenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat je vies staat te kijken
hoe makkelijk Bernieboy zich eroverheen zet
nog bern nog Sasha gaat dit winnenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor geld zetten zij zich allebei over dingen heen
Ik denk wel meerdere daar...Niemand zit daar voor de spelletjes..quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voor geld zetten zij zich allebei over dingen heen
Het merendeel van de groep denkt juist dat zij de winnaar wordenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog bern nog Sasha gaat dit winnen
Ja vind ik dus ook. Kunt iedereen wel naar huis sturen maar dan blijft er dus niks over.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen van mij mag hij nog een tijdje blijven. Zoveel irritaties door hem. mooie tv. Beter dan al die mensen
die daar alleen maar niets doen bank zitten zeuren klagen ect.
zijn ding hequote:Op woensdag 8 februari 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Interessante praat van Isaac over BN-ers
Hij heeft niet met Avicii gewerkt, maar wel hetzelfde podium gedeeldquote:
hij heeft voor Afro jack gewerktquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft niet met Avicii gewerkt, maar wel hetzelfde podium gedeeld
Afrojack woonde bij mij in de wijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft voor Afro jack gewerkt
dat noemt hij maar wat graag
bla bla blaquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afrojack woonde bij mij in de wijk![]()
Ik luister liever naar Bern en Sas dan naar deze verhalen van Isaac.
Ik ook niet, dan zou hij er niet zo mee te koop lopen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:10 schreef mangalie het volgende:
Isaak werd door 20 man tegelijk gevraagd....Ik geloof hem niet
Ook met Doutzen zei hijquote:
Juist..quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan zou hij er niet zo mee te koop lopen.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:10 schreef mangalie het volgende:
Isaak werd door 20 man tegelijk gevraagd....Ik geloof hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach het blaat maarquote:
Er staat altijd wel weer iemand op die het dan overneemt. Zo is het altijd nog gegaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook. Kunt iedereen wel naar huis sturen maar dan blijft er dus niks over.
'De kracht van herhaling'quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:15 schreef mangalie het volgende:
Isaac: ik blijf het herhalen. ik blijf het herhalen ik blijf het herhalen...Ja dat weten we inmiddels mafklapper..
hij wil zelf op de stip komen zodat hij sas of bern eruit kan zettenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:12 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja maar dat wil ik dus graag zien. Isaac moet weg. Niet Martin, niet Erik, niet JW. Isaac moet weg. Die kerel bemoeit zich altijd overal mee maar die groep gaat heus wel verder zonder hem.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat altijd wel weer iemand op die het dan overneemt. Zo is het altijd nog gegaan
Die mag van mij ook wel weg net als Jeff Eigenlijk mag iedereen wel weg.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik dus graag zien. Isaac moet weg. Niet Martin, niet Erik, niet JW. Isaac moet weg. Die kerel bemoeit zich altijd overal mee maar die groep gaat heus wel verder zonder hem.
Nou ik liever tokkie Jeffrey gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik dus graag zien. Isaac moet weg. Niet Martin, niet Erik, niet JW. Isaac moet weg. Die kerel bemoeit zich altijd overal mee maar die groep gaat heus wel verder zonder hem.
Kenzy zonder kleding, Mirthe met.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:21 schreef engine het volgende:
Het setje gaat douchen![]()
Wel in aparte douches.
Wel jammer dat het Fake LesboSetje weer apart douched , dat deden Mexx&Martin weer beterquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:21 schreef engine het volgende:
Het setje gaat douchen![]()
Wel in aparte douches.
Ik Estherquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:21 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou ik liever tokkie Jeffrey gaan.
Ik snap dat ook niet, bijna iedereen vind hem een snake maar ze durven hem niet op de stip te zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dan wordt het maar saaiquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, bijna iedereen vind hem een snake maar ze durven hem niet op de stip te zetten.
Ikquote:
Ja maar dan is er niemand meer om ons aan te ergerenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Martin
Isaac
Esther
Eunice
Erik
mag allemaal tegelijk
Wandaquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar dan is er niemand meer om ons aan te ergeren
GJquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar dan is er niemand meer om ons aan te ergeren
100%quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:15 schreef mangalie het volgende:
Isaac: ik blijf het herhalen. ik blijf het herhalen ik blijf het herhalen...Ja dat weten we inmiddels mafklapper..
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Kim is heel benieuwd of haar vader kijkt want normaal kijkt hij alleen maar naar SBS1
Kim is heel benieuwd of haar vader kijkt want normaal kijkt hij alleen maar naar SBS1
Nou ze stappen vanavond allemaal op. Morgen hebben we nog 5 bewoners. Zou het daar echt leuker van worden?quote:
nee precies , daarom blijft Isaac ookquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ze stappen vanavond allemaal op. Morgen hebben we nog 5 bewoners. Zou het daar echt leuker van worden?
Ja nee doe dan maar vijf bewonersquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
nee precies , daarom blijft Isaac ook
Tuurlijk... Vaders kijken nooit naar een dochter in een TV Show die minstens een jaar duurt....quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Heb jij in de potten mogen kijken?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:31 schreef greysbones het volgende:
de tabak van Rupie en Ima is bijna op
niet die van Jeff en Kim
of Wendy en Babet
ik wil het gezicht van Matin wel zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:29 schreef maryo55 het volgende:
Ik wil die Martin een tijdje zien hoe die is nu Mexx weg is. Volgens mij is hij steeds bezig geweest om Mexx zoveel mogelijk te beschermen zodat ze niet op de bank zou komen omdat ze niet erg sterk in het spel was.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:30 schreef mootie het volgende:
Kim weer druk met Jeff rustighouden.
Zal wel een flinke kluif worden nu de tabak blijkbaar op is. Of bijna.
dat hebben ze gisteren nog besprokenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij in de potten mogen kijken?
Wil ik ook zienquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil het gezicht van Matin wel zijn
als ze de avond van Mexx laten zien(zaterdag)
De ene pot zal voller zitten als de andere. Maar heb wel het idee dat er een beetje tabak stress begint te komen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hebben ze gisteren nog besproken
Die potten is echt bagger , als je hun die peuken ziet roken ..quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:32 schreef mangalie het volgende:
[..]ze hadden voor 3 maanden tabak...
Als die van Rupi en Ima leeg is, zal de rest niet ver achterlopen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die potten is echt bagger , als je hun die peuken ziet roken ..![]()
Niks waard , kan je beter peuken kopen , maar dan moet je wel weinig roken.
Sommige weten dat gewoon....quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:31 schreef engine het volgende:
[..]
Heb jij in de potten mogen kijken?
En Jeff wist zelf ook wel dat hij de geschatte tijd overdreven had om het beter te kunnen verkopen. Dat het zo snel gaat wordt wel lastiger om te verkopen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan hoeveel zij roken . De meesten roken veelquote:
En Jeff heeft nog een extra pot gekocht van zakgeld om een statement te makenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
+1 van het zakgeld van Jeffquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:36 schreef KinKiJan het volgende:
3 dagen terug waren Jef en Kim pas aan hun 2e pot begonnen. WB en IR waren al even met hun 2e bezig toen. Wie nu weer met het verhaal aan komt dat die van Jeff bijna op is moet eens met een filmpje komen voor het weer als feit genomen wordt ...
Ja preciesquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
En Jeff wist zelf ook wel dat hij de geschatte tijd overdreven had om het beter te kunnen verkopen. Dat het zo snel gaat wordt wel lastiger om te verkopen.
Ik heb het gelezen. Nu de rest nogquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:36 schreef KinKiJan het volgende:
3 dagen terug waren Jef en Kim pas aan hun 2e pot begonnen. WB en IR waren al even met hun 2e bezig toen. Wie nu weer met het verhaal aan komt dat die van Jeff bijna op is moet eens met een filmpje komen voor het weer als feit genomen wordt ...
Wist dat het berekend was op 6 man inderdaad..quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
En Jeff wist zelf ook wel dat hij de geschatte tijd overdreven had om het beter te kunnen verkopen. Dat het zo snel gaat wordt wel lastiger om te verkopen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
Martin komt met peuken aanlopen: "Kenzy kwam net bij jouw Kim, 'zou ik eentje van jou en Jeff mogen?' en Kim zei: 'eh nee!' "
Jeff: "Ja ik heb het gezegd, het gaat al beginnen. Dit wordt oorlog. Geloof me, Kim is echt op d'r pik getrapt door die avond"
Jeff: "Dit gaat weer helemaal uit de hand lopen. Die accepteert weer geen nee, dit wordt een ramp jongen, het had allemaal zo makkelijk gekund"
Isaac: "Dan gaan ze toch weer op de mat staan? Kan nog steeds"
Jeff: "Ik bemoei me er niet meer mee, ik heb nog genoeg en ik vind het nog knap want het was berekend voor maar 6 man dus die deadline kom sowieso eerder"
We zitten op 163 dagen vandaag.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
wanneer zitten ze er precies een half jaar?
Gewoon standaard grootte ik denk 120 gram zoietsquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:40 schreef mootie het volgende:
Hoeveel grams potten hadden ze eigenlijk? Moeten wel enorm zij geweest dan?
2 maart???quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
ongeveer 4 maart dacht ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet. Het is de opbouw er naar toe. Als ik zeg er is tabak stress bedoel ik niet alleen Jeff. Rupie heeft vandaag aan Kenzi gevraagd wanneer er weer tabak besteld kan worden. Maar ook jij weet niet hoeveel tabak Jeff wel heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:36 schreef KinKiJan het volgende:
De grootste bij de Jumbo is 91 gram, dat is toch net iets meer dan 2 grote shag?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon standaard grootte ik denk 120 gram zoiets
quote:
ze hebben het toch elke keer over 27 februari ofzo?quote:
Wanneer is het afgelopen is een betere vraag denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:40 schreef greysbones het volgende:
neequote:Op woensdag 8 februari 2023 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wanneer is het afgelopen is een betere vraag denk ik
156 gram dacht ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
De grootste bij de Jumbo is 91 gram, dat is toch net iets meer dan 2 grote shag?
Wacht, veel minder dus.
Wel 1 zonder inhoud zei zequote:Op woensdag 8 februari 2023 21:44 schreef Seattle het volgende:
Jeff komt volgens Kim in een volgend leven terug als een fles wijn
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:44 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Wel 1 zonder inhoud zei ze![]()
Ik heb geen idee . Ik rook ook wel maar ik koop die potten niet meer. Ik haal twee pakjes per week , ook heel duur ,maar dan kom je op 50 sigaretten gemiddeld per week zeg maar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
De grootste bij de Jumbo is 91 gram, dat is toch net iets meer dan 2 grote shag?
Ze zijn er zelf vrij goed is. Tis dat Kim zo makkelijk is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat nog lastig te Slopen Setje te worden...
[ afbeelding ]
Is ie toch weer damen met Jappie danquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:44 schreef Seattle het volgende:
Jeff komt volgens Kim in een volgend leven terug als een fles wijn
? Wat zegde gij?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is ie toch werr damen .et Jappie dan
Om vervolgens een jaar in de loods te zittenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:48 schreef Seattle het volgende:
Pffffff, door Corona kwam ik erachter dat ik meer thuis wilde zijn aldus Isaac. Euhm…
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
Isaak
wij werken samen met die jongens van ID&T
En vertrok hij weer een jaar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:48 schreef Seattle het volgende:
Pffffff, door Corona kwam ik erachter dat ik meer thuis wilde zijn aldus Isaac. Euhm…
Aaaaah sooooquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Da die dan weer samen mee Jappie is. Da had ik gezegd, jongu
Vroegahquote:
Ow maar ik wijs niet naar specifieke personenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Het is de opbouw er naar toe. Als ik zeg er is tabak stress bedoel ik niet alleen Jeff. Rupie heeft vandaag aan Kenzi gevraagd wanneer er weer tabak besteld kan worden. Maar ook jij weet niet hoeveel tabak Jeff wel heeft.
Zijn gedrag, en het belang van de Jumbo in de stelling vandaag.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ow maar ik wijs niet naar specifieke personen![]()
En ook ik weet inderdaad niet hoeveel er nog is, maar baseer mijn uitspraken nog op wat bewoners, in dit geval Jeff, er zelf over hebben gezegd. Ben gewoon nieuwsgierig waar mensen de aanname dat Jeff bijna niks meer zou hebben vandaan halen.
Hij zal best nog wel wat hebben. Maar hij schiet al in de stress met de gedachte dat er niets meer besteld kan worden...quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En ook ik weet inderdaad niet hoeveel er nog is, maar baseer mijn uitspraken nog op wat bewoners, in dit geval Jeff, er zelf over hebben gezegd. Ben gewoon nieuwsgierig waar mensen de aanname dat Jeff bijna niks meer zou hebben vandaan halen.
Misschien erbij zetten dat het om een aanname gaat danquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Zijn gedrag, en het belang van de Jumbo in de stelling vandaag.
Dat kun je dan bij heel erg veel posts hier in de Cos erbij gaan zetten...quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien erbij zetten dat het om een aanname gaat dan
Ik ga er eigenlijk niet vanuit dat Jeff bijna niks meer heeft. Rupie en Ima hebben bijna niks meer. De rokers zullen dat op een manier moeten gaan opvangen. Rupie zat al bij Kenzi om te vragen wanneer er tabak besteld kon worden. Kenzi kan natuurlijk niet zomaar ineens een pot tabak voor hun gaan bestellen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Oké vanaf nu gaan we bij elke posts zeggen dat het een aaname is wanneer we iets niet zeker wetenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien erbij zetten dat het om een aanname gaat dan
Vooral wanneer het als feit gepresenteerd wordt inderdaadquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kun je dan bij heel erg veel posts hier in de Cos erbij gaan zetten...
Nou dat gaan er veel worden danquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vooral wanneer het als feit gepresenteerd wordt inderdaad
Ze hebben samen afgesproken net te doen of het ze weinig doet als 1 van de 2 eruit moet. Dit hoorde ik ze zeggen een keer tijdens een wandelingetje buiten, een tijdje geleden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat je vies staat te kijken
hoe makkelijk Bernieboy zich eroverheen zet
Dat kan je allemaal makkelijk roepen als je er nog in zit , de realiteit is altijd andersquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze hebben samen afgesproken net te doen of het ze weinig doet als 1 van de 2 eruit moet. Dit hoorde ik ze zeggen een keer tijdens een wandelingetje buiten, een tijdje geleden.
en met alle beroemde DJ s En beveiliger van bekenden enz enz en ik geloof er geen woord vanquote:
Sasha roept het al vanaf dag 1. ze zou zelfs haar maatje eruit kicken..quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan je allemaal makkelijk roepen als je er nog in zit , de realiteit is altijd anders
tussen roepen en doen nog groot verschilquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Sasha roept het al vanaf dag 1. ze zou zelfs haar maatje eruit kicken..
Dat is wel wat anders, uiteindelijk moet je 'je beste vrienden' weg sturenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze zouden het proberen om dan niet als zwak gezien te worden, en dan de volgende te zijn om weggestuurd te worden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan je allemaal makkelijk roepen als je er nog in zit , de realiteit is altijd anders
Ik bedoel dat het haar niets uit zou maken als Bern eruit zou gaan...quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders, uiteindelijk moet je 'je beste vrienden' weg sturen
maar daar ging het niet om
Zodra je een setje bent maakt dat je al zwakker als je bij een eliminatie wordt weggestuurdquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze zouden het proberen om dan niet als zwak gezien te worden, en dan de volgende te zijn om weggestuurd te worden.
Het zal Sas wel makkelijker afgaan dan Bern denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet zo . Ik denk dat Bern er wel meer last van zou hebben ,maar ook zij krijgt dan problemenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het haar niets uit zou maken als Bern eruit zou gaan...
ze zal het niet zo laten merken , maar van binnen zal het wel aan haar vretenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het haar niets uit zou maken als Bern eruit zou gaan...
denk ik ook bern huilde al toen sas naar zh moestquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:23 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Het zal Sas wel makkelijker afgaan dan Bern denk ik.
Ze gaat proberen het niet te laten merken maar ze praat vanuit het nu.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze zal het niet zo laten merken , maar van binnen zal het wel aan haar vreten
Daar hoor je ook niets meer over wat het nu eigenlijk was. Niet zoals bij Berend met verschillende bloedonderzoeken wat daar uberhaupt van waar is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk ik ook bern huilde al toen sas naar zh moest
AVGquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar hoor je ook niets meer over wat het nu eigenlijk was. Niet zoals bij Berend met verschillende bloedonderzoeken wat daar uberhaupt van waar is.
Over wie ging dit?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:32 schreef engine het volgende:
Bij mij hadden ze heel veel twijfels he... ze hebben mij zo gek geluld
SL
Ik vind die twee ook fokking boringquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Weet Ivor het nou al?
Wanneer komt 'ie met zijn Hummer door het hek?![]()
[ afbeelding ]
Ivor is niet thuis denk ik...Aannamequote:Op woensdag 8 februari 2023 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Weet Ivor het nou al?
Wanneer komt 'ie met zijn Hummer door het hek?![]()
[ afbeelding ]
Waar? Staat t al onlinequote:Op woensdag 8 februari 2023 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment Jeff eindelijk gevonden ....![]()
![]()
300% broquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:42 schreef mangalie het volgende:
Isaac: Balletje bunge jump balletje balletje huh huh balletje Bungee ja man man dat gaan we doen ja man...
Volgens mij is hij niet 100%
van mij mag madam blabla er ook uit , lult de hele dag , doet bijna niks , met verdienopdrachten laat ze het ook afwetenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:47 schreef puzziepie het volgende:
Babbel vindt de volgende makkelijk maar die daarna....
Ho ho Babbel blijft lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag madam blabla er ook uit , lult de hele dag , doet bijna niks , met verdienopdrachten laat ze het ook afweten
Die gaat nog lang niet wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff gaat weer los - 8 februari 2023.wanneer was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The world is full of nice people. If you can't find one, be one.”
En als ze afspreekt om te helpen koken haakt ze ook af want dan wil ze met iemand pratenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag madam blabla er ook uit , lult de hele dag , doet bijna niks , met verdienopdrachten laat ze het ook afweten
ja dan is ze pleite , lui wijfquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En als ze afspreekt om te helpen koken haakt ze ook af want dan wil ze met iemand praten
snel weg danquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:23 schreef puzziepie het volgende:
Er is iets met Esther , Erik gaat niet meer vragen hoe het is want ze doet raar
Ze eet niet, ziek zwak misselijk bla bla
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze een grote kans maaktquote:
Alleen als JW ook meegaatquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een grote kans maakt
Esther doet al langer raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |