Jij bent mij te wakker vanavondquote:
In het vorige topic hadden we het erover dat het leuk zou zijn als er twee tegelijk geëlimineerd zouden worden en Dotteke noemde het per abuis "op de bank zitten" als je geëlimineerd bent.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarop wel dan? ik snap um niet
Daar hoef je geen cursus voor te volgen, om het te kunnen ontcijferen.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar hoef je geen cursus voor te volgen, om het te kunnen ontcijferen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze zit te azen op zijn gehaktstaafquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nope!
Verbaas me eigenlijk meer over het kneden van JW's schoenen
Bij mij is het zo dat ik onderhand uitgekeken ben op veel van die lui daar en al helemaal als er geen eliminaties aan gekoppeld zijn. Of welke spanning dan ook. Het spel! Iemand als Berend kon mij nog boeien als ie bij wijze van zijn neushaar was aan het trimmen. Sommigen zoals bijv. Mexx verdienen geen plek in die loods maar wel een waffel en air waar geen ontkomen aan is.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie geen andere streams dan vijf weken geleden, toen ik het begon te volgen. Het ligt eraan hoe je er naar kijkt.
TMIquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:54 schreef pingu66 het volgende:
Janet:"krijg je daar geen stijve nek van"
(op de bank liggen)
JW : " nee ik krijg wel wat anders stijf" 🤐🫨😱
Ze gaan nu lekker eten. Geniet daarvanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij mij is het zo dat ik onderhand uitgekeken ben op veel van die lui daar en al helemaal als er geen eliminaties aan gekoppeld zijn. Of welke spanning dan ook. Het spel! Iemand als Berend kon mij nog boeien als ie bij wijze van zijn neushaar was aan het trimmen. Sommigen zoals bijv. Mexx verdienen geen plek in die loods maar wel een waffel en air waar geen ontkomen aan is.
Ja wat is dat voor idiootsquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Nope!
Verbaas me eigenlijk meer over het kneden van JW's schoenen
Echt een kost voor JWquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:55 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Spruiten, piepers en ene gehaktstaaf"
Komt die bietsen gewoon zeggen:quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou Kenzy ook niets geven, die bietst al bij anderen vanaf het begin, gaat op rood staan, maar wel willen roken.
Met een jas aan tafel, trek dan een trui aan ofzoquote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je dan met een winterjas aan tafel. anderen zitten in T-shirt
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Komt die bietsen gewoon zeggen:
'Ken je dat liedje? Ken zy ken no?'
Vind het altijd nog erger dat ze met jas in de keuken staanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een jas aan tafel, trek dan een trui aan ofzo
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:11 schreef Aggie46 het volgende:
JW: ik denk dat het vanavond een leuke avond gaat worden
Esther: Ja, dan drink jij je biertjes en daarna je wijntjes en dan zeg je tegen mij dat ik een geweldige vrouw ben en dan wil je met mij dansen en dan ga je naar andere vrouwen, die vind je ook geweldig leuk en dan dans jij daar ook mee.
Dat gezicht dat ze erbij trok, zei boekdelen.
JW zegt maar niks.
Om en nabijquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
Voor dat rek in de tuin hadden ze 280 kratten bie¹r kunnen kopen zegt JW
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:04 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Vind het altijd nog erger dat ze met jas in de keuken staan
Valt mij mee dat ze daarna niet zei, en de volgende dag weet je van niets meerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:11 schreef Aggie46 het volgende:
JW: ik denk dat het vanavond een leuke avond gaat worden
Esther: Ja, dan drink jij je biertjes en daarna je wijntjes en dan zeg je tegen mij dat ik een geweldige vrouw ben en dan wil je met mij dansen en dan ga je naar andere vrouwen, die vind je ook geweldig leuk en dan dans jij daar ook mee.
Dat gezicht dat ze erbij trok, zei boekdelen.
JW zegt maar niks.
Hahahha ja de helft loopt erbij alsof het zomer is de andere helft alsof het winter is. Hoe Esther net ook met die jas op de bank zatquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo bedoel je?![]()
Contrast met Matin ook
Ja ze is misselijk.quote:
Dat wordt leuk deze avond. Weer weer ruzie komen. Als ik Jeffrey zo hoor😂quote:Op zaterdag 4 februari 2023 18:40 schreef KinKiJan het volgende:
Martin komt met peuken aanlopen: "Kenzy kwam net bij jouw Kim, 'zou ik eentje van jou en Jeff mogen?' en Kim zei: 'eh nee!' "
Jeff: "Ja ik heb het gezegd, het gaat al beginnen. Dit wordt oorlog. Geloof me, Kim is echt op d'r pik getrapt door die avond"
Jeff: "Dit gaat weer helemaal uit de hand lopen. Die accepteert weer geen nee, dit wordt een ramp jongen, het had allemaal zo makkelijk gekund"
Isaac: "Dan gaan ze toch weer op de mat staan? Kan nog steeds"
Jeff: "Ik bemoei me er niet meer mee, ik heb nog genoeg en ik vind het nog knap want het was berekend voor maar 6 man dus die deadline kom sowieso eerder"
Ja, zijn er meer die last van hun buik hebben. Marciano oa had ook last van Diarree.quote:
Zou mij niks verbazen. Hij is weer onuitstaanbaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:23 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Dat wordt leuk deze avond. Weer weer ruzie komen. Als ik Jeffrey zo hoor😂
Had geen betrekking op Jeff zelf.. Maar op Kenzy die peuken schooide bij Kim en die niet van haar kreeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen. Hij is weer onuitstaanbaar.
Ik bedoel op stream nu. Weer aan het zeuren over bier.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had geen betrekking op Jeff zelf.. Maar op Kenzy die peuken schooide bij Kim en die niet van haar kreeg.
Dat lees je tussen de regels door en zo zei ze het ook. Mond vertrokken tot een streep en met ingehouden woede. Ze ziet de bui al hangen en JW verheugt zich op een biertjequote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij mee dat ze daarna niet zei, en de volgende dag weet je van niets meer
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoel op stream nu. Weer aan het zeuren over bier.
Denk dat je nog eerder kans maakt bij Jeff dan bij KimD want die trekt gelijk je kop van je rompquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had geen betrekking op Jeff zelf.. Maar op Kenzy die peuken schooide bij Kim en die niet van haar kreeg.
Wendy zegt nu ook "Jeff is weer op oorlogspad....baldadigpad"quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die hebben gewoon een jolige sfeer op kamer 1.
Dat hoor ik nu Mexx zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy zegt nu ook "Jeff is weer op oorlogspad....baldadigpad"
Jeff "ik kan gewoon niet tegen domme mensen"
Mexx afkatten dat ze niks kan. Wat een lol.
Zo jolig weer, wat zouden we zonder hem moeten...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy zegt nu ook "Jeff is weer op oorlogspad....baldadigpad"
Jeff "ik kan gewoon niet tegen domme mensen"
Mexx afkatten dat ze niks kan. Wat een lol.
Dat is humor....quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zo jolig weer, wat zouden we zonder hem moeten...
neequote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:42 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey lijkt me ook echt zo'n type die vroeger kinderen op school pesten
Je zou het haast wel denken hoe hij zich gedraagdquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:42 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey lijkt me ook echt zo'n type die vroeger kinderen op school pesten
Oud bekenden zeggen op Facebook dat hij vroeger ook al een naar mannetje was.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou het haast wel denken hoe hij zich gedraagd
Zou hij als kind al zo geweest zijn?
Als ik zo kijk naar zijn houding denk ik wel dat hij altijd wel zo geweest isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die uitstraling heeft hij ook wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Oud bekenden zeggen op Facebok dat hij vroeger ook al een naar mannetje was.
En wat op fb staat is waar....quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:49 schreef Harry het volgende:
[..]
Oud bekenden zeggen op Facebok dat hij vroeger ook al een naar mannetje was.
issie alquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
En wat op fb staat is waar....
Jezus gaat steeds gekker worden hier ook, nog ff dan is Jeff een seriemoordenaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
issie al![]()
![]()
Echt hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is hij al dronkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Is Erik in zijn eentje bierpong zonder bier aan het spelen?
Nee een nare vervelende vent. Seriemoordenaar maak jij er zelf van.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
En wat op fb staat is waar....
Jezus gaat steeds gekker worden hier ook, nog ff dan is Jeff een seriemoordenaar
Kijken hoe misselijk ze nog isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:02 schreef Deisyy het volgende:
JW vraagt of zijn overhemd erin of er overheen moet
Mexx: Kijk maar uit, anders gaat Esther er overheen.
Hij is een seriemoordenaar jonguhquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nee een nare vervelende vent. Seriemoordenaar maak jij er zelf van.
280 krattenquote:
Als je maar lang genoeg op je kop hangt, dan wordt je vanzelf dronkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
280 kratten![]()
Ow nee, ze hebben wel een klimrek
hij is nu de boel aann het verkloten om door de loods te roepen wat er niet is, hij gaat deze avond echt verkloten. Ontwenningquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb even de streams niet aan maar hij wilde volgens mij ook het verjaardagsfeestje verknallen omdat gisteren de Vrmibo hierdoor niet doorgingquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij is nu de boel aann het verkloten om door de loods te roepen wat er niet is, hij gaat deze avond echt verkloten. Ontwenning
Nee hoor, als hij zijn biertje en peukie heeft is ie rustigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:08 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij is nu de boel aann het verkloten om door de loods te roepen wat er niet is, hij gaat deze avond echt verkloten. Ontwenning
Isaac riep een half uurtje geleden dat de bar geopend is, er zijn er al meer met een drankje.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:09 schreef schizolientje het volgende:
Jeff staat nu al wijn te tappen
Willem is hitsigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:07 schreef Aggie46 het volgende:
esther: dames kijk uit vanavond voor willem
mexx: wat bedoel je
esther: willem is hitsig
mexx: ik weet wat je bedoelt
jw zegt niks maar die is blij dat hij zo zijn biertje krijgt.
Hij is dan geen seriemoordenaar maar een verslaafdequote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, als hij zijn biertje en peukie heeft is ie rustig
De zeiksnor is de hele tijd al bezig, ook over die flashmop en dat spel van vanmiddagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:12 schreef mootie het volgende:
Jeff nu al aan het zieken en zeiken over het feestje. ‘Beste feestje ooit blablabla.’
Hij vindt zichzelf heel grappigquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:12 schreef mootie het volgende:
Jeff nu al aan het zieken en zeiken over het feestje. ‘Beste feestje ooit blablabla.’
daar is nu te weinig alcohol voor in huisquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, als hij zijn biertje en peukie heeft is ie rustig
hey u heeft een titelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:20 schreef Loveable het volgende:
Lekker nootjes en een drankje.. en ook muziek zo te horen
Hopen dat mensen mij snappen hahaquote:
Wanda wel 4quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
Babs vraagt zich af hoeveel persoonlijkheden iemand heeft
(Wanda??)
Zei die dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
JW blijft bij Jeff zitten, anders duwt die Esther haar reet weer in zijn face...
op zijn pikkie getraptquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Het wordt voor Kenzy de langste maand van haar avontuur in de loods volgens Jeff. Sneu portret
Gaat die seriemoordenaar zelf persoonlijk wel voor zorgen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Het wordt voor Kenzy de langste maand van haar avontuur in de loods volgens Jeff. Sneu portret
Hij verheerlijkt zichzelf ten opzichte van JW.quote:
Wie is er een seriemoordenaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat die seriemoordenaar zelf persoonlijk wel voor zorgen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat die seriemoordenaar zelf persoonlijk wel voor zorgen.
Niemand, althans niet iemand in de loodsquote:
En of het hem wat doet. Ook een simpele boer.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:33 schreef pingu66 het volgende:
JW doet net of het hem niets kan schelen dat hij geen manager is geworden.
quote:
De vorige keer Bern. Hij lult ook maar wat.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:45 schreef pingu66 het volgende:
Net zegt Jeff dat zeker Myrthe eruit gaat als hij mag kiezen ( "ik zweer het je") en nu is het "de regisseur"
Echt alleen idioten zeggen zoiets over zichzelfquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:45 schreef Ijspegel99 het volgende:
Jeff tegen JW:"Wij hebben natuurlijk het geluk dat we alles kunnen'
Nu zegt hij weer dat hij Bern eruit zou sturenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:45 schreef pingu66 het volgende:
Net zegt Jeff dat zeker Myrthe eruit gaat als hij mag kiezen ( "ik zweer het je") en nu is het "de regisseur"
Daar hebben Jeff en KimD het ook al vaker over gehad dat ze daar het meest van baalden van alle ex-deelnemersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:49 schreef Ijspegel99 het volgende:
Jeff had het erover tegen JW, dat hij het jammer vindt dat Quincy Johan naar huis heeft gestuurd, en vervvolgens zelf naar huis is gegaan
Begrijp ik wel van Jeff, denk dat Johan een beetje hetzelfde type isquote:Op zaterdag 4 februari 2023 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar hebben Jeff en KimD het ook al vaker over gehad dat ze daar het meest van baalden van alle ex-deelnemers
Een dikke blunder van het programma en dat weten ze zelf ook dondersgoedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:00 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Begrijp ik wel van Jeff, denk dat Johan een beetje hetzelfde type is
Denk het ook, hij beschreef het gister ook als 5 minuten voor lul staan, denk dat hij daarom ook niet meedoen zou doen met iets zoals gister uit zichzelf. Denk dat hij met meer dingen onzeker is, als je dat niet bent hoef je namelijk niet 10 keer op een dag te vertellen hoe goed je in alles bentquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef mootie het volgende:
Hmm ik denk toch dat Jeff schaamte heeft mbt dansen. Al zegt hij van niet. Dat zag je duidelijk bij de flash mob.
Het is ook een van de weinige dingen die hij niet kan
Herken me er wel in want figuren zoals Jeff en Isaac hebben een helikopterview in hun manier van denken en zien dan ook zichzelf. Normaliter niet zo'n punt maar als er vijftig camera's om je heen hangen dan denk je nog even een extra keertje na.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:15 schreef mootie het volgende:
Hmm ik denk toch dat Jeff schaamte heeft mbt dansen. Al zegt hij van niet. Dat zag je duidelijk bij de flash mob.
Het is ook een van de weinige dingen die hij niet kan
KimD kun je beter een speer geven dan een dartpijltje zeg maarquote:
Gezellig met Kim.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Martin zo weer naar de tennisclub
[ afbeelding ]
Leuk voor hem..!! Vanmiddag had hij ook leuk gedaan met dat spel, was leuk bedacht.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Bern had een onvergetelijke verjaardag![]()
Ja hij was ook zo enthousiast na die flashmobquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:33 schreef engine het volgende:
Leuk om te zien dat hij het allemaal erg kon waarderen.
Ja, dat ook zo leuk. Hij kan het idd erg waarderen. Siert hemquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:35 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ja hij was ook zo enthousiast na die flashmob
Ik heb net het filmpje nog even terug gekeken, leuk om te zien dat hij zo blij verrast was.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:35 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ja hij was ook zo enthousiast na die flashmob
Voor 08:30! Echt knapquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:38 schreef Ijspegel99 het volgende:
Kenzi is pas 24? Als je had gezegd dat ze 30 was had ik het ook geloofd eerlijk gezegd. In het weekend ook met een kaasplankje op de bank en niet meer uitgaan. Kenzi zegt nu ook trots dat ze nu elke dag voor 8:30 uit bed is
quote:
Soms heb je daar gewoon een gevoel voorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef greysbones het volgende:
voor iemand die nooit pingpong heeft gespeeld
weet GJ aardig hoe het moet
(of heeft hij het stiekem wel heel vaak gespeeld)
Ik heb het nu ook even teruggekeken, superleuke reactie, maar vind het wel hilarisch dat hij bijna zei dat hij een trotse leraar is maar het net insliktquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net het filmpje nog even terug gekeken, leuk om te zien dat hij zo blij verrast was.
Jeff kan alles duhquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:44 schreef mootie het volgende:
De opdracht werd gewoon slecht begeleid door
Kenzy, Jeff zou dat rocken.
JW heeft wel altijd geweldige onelinersquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:46 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey: Hij is hoogbegaaft!
JW: Ja in het pieter baan centrum
Tuurlijk...En de rest van die kutgroepquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:44 schreef mootie het volgende:
De opdracht werd gewoon slecht begeleid door
Kenzy, Jeff zou dat rocken.
of de hockey clubbbbbquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:28 schreef engine het volgende:
Martin zo weer naar de tennisclub
[ afbeelding ]
GJ die Babette haar rokerij afpakt is wat dit programma nodig heeft vanavondquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:46 schreef engine het volgende:
Babbel zoekt ook iedere keer het randje op als ze aan het roken zijn
[ afbeelding ]
jaa let's goquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:47 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
GJ die Babette haar rokerij afpakt is wat dit programma nodig heeft vanavond
Ja, die wordt steeds vervelender met zijn eigen betweterigheid...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:49 schreef mootie het volgende:
Jw voelt zich ook vrij verheven boven veel anderen.
Ook met drank erin komt er weer niks verstandigs uit hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
Mexx is behoorlijk aan het tetteren
En uitgerekend die twee praten gewoonquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:46 schreef engine het volgende:
Babbel zoekt ook iedere keer het randje op als ze aan het roken zijn
[ afbeelding ]
Zoe wil alles het liefst meteen in de krant zettenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 21:58 schreef greysbones het volgende:
ZOe verstopt bier
maar verteld het vervolgens tegen de halve loods
Jappie zorgt altijd dat hij goed aan zijn trekken komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
sodeknetters
jappie hoeveel heeft hij gehad?
Nog niet genoeg om bij Zoe in bed te belandenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
sodeknetters
Hij zei halverwege de avond nog dat er geen fatsoenlijke drank wasquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
sodeknetters
zo ziet hij er niet uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:05 schreef Ijspegel99 het volgende:
H
[..]
Hij zei halverwege de avond nog dat er geen fatsoenlijke drank was
MIrthe ziet er ietwat aangeschoten uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:06 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ze zien er sowieos allemaal niet uit alsof ze 2 bier op hebben zoals gister werd gezegd
Esther natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
Wanda
,,, loopt ,,, aan te randen op de bank
kreeg de namen niet mee
in rusland is het niet zo duur die wodkaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij heeft liever wodka of Whikey of dure wijn
Ja, geen vriendje van Jeff meer dus...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:05 schreef Ijspegel99 het volgende:
H
[..]
Hij zei halverwege de avond nog dat er geen fatsoenlijke drank was
Mexx is kacheltjelamquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
Mexx loopt jeff mee te lokken
naar zoe
Liter goedkope wodka is rond de 12 euro, worden ze wel een stuk meer dronken vanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
in rusland is het niet zo duur die wodka
Matin straks weer pissedquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is kacheltjelam
Niks geleerd van die gele kaart
Maar dat wisten we al
Anders zou ze al hebben geleerd van de cocktailmiddag, maar ach ze is nog jong, hoort er ook een beetje bijquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mexx is kacheltjelam
Niks geleerd van die gele kaart
Maar dat wisten we al
Kan je dat bij de Jumbo kopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:12 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Liter goedkope wodka is rond de 12 euro, worden ze wel een stuk meer dronken van
Tis nu opquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:14 schreef greysbones het volgende:
Zoe heeft volgens mij een halve krat in haar kluisje
Gooi die trien er gewoon uitquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:13 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Anders zou ze al hebben geleerd van de cocktailmiddag, maar ach ze is nog jong, hoort er ook een beetje bij
Jeff had toen ook wodka voor hem gekocht, en hij had het ook van zn eerste zakgeld gekocht. Volgens mij verschilt het of de jumbo een slijterij heeft of nietquote:
En Mattin er achteraanquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gooi die trien er gewoon uit
In alle negatieve lijstjes staat ze bovenaan
nee sterke drank is niet via de jumbo te krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:16 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Jeff had toen ook wodka voor hem gekocht, en hij had het ook van zn eerste zakgeld gekocht. Volgens mij verschilt het of de jumbo een slijterij heeft of niet
Jeff had Absolut.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:16 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Jeff had toen ook wodka voor hem gekocht, en hij had het ook van zn eerste zakgeld gekocht. Volgens mij verschilt het of de jumbo een slijterij heeft of niet
streams zijn retesaaiquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:18 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen lopen met hun eigen domheid te koop en met drank op is het al helemaal raak
Zou haar nog een extra pilsje gevenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
streams zijn retesaai
maar dit moet wel fout gaan
met Mexx
Jawel hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee sterke drank is niet via de jumbo te krijgen
Klopt, in het begin hebben ze wodka gekocht bij de Jumbo. Even daarna ging dat op de een of andere manier niet meer...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:16 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Oeps. Dat wist ik niet.quote:
Denk dat het toen dan via de febo si gegaan, want weet zeker dat ze het toen hebben besteld, op de jumbo site staat inderdaad dit "Sterke drank is niet meer verkrijgbaar via Jumbo.com of de app. Onder sterke drank vallen alle producten met méér dan 15% alcohol, met uitzondering van port, sherry en vermouth."quote:
Stellingen vol met sterke drank lijkt me sterk, ze mogen alleen sterke drank verkopen in de afgesloten slijterij in de winkel, en die is meestal niet heel grootquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oeps. Dat wist ik niet.
Ik keek gewoon op hun site.
En ik kom 2 of 3 x per week bij de Jumbo en dan zijn er stellingen vol met sterke drank
Wat zijn Zoe en Mexx dronken zeg.
Onze Jumbo's hebben een drankshopquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee sterke drank is niet via de jumbo te krijgen
Ik was er gisteren nog en heb de stelling met wijnen bekeken.Verbaasde me over zoveel verschillende soorten wijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:24 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Stellingen vol met sterke drank lijkt me sterk, ze mogen alleen sterke drank verkopen in de afgesloten slijterij in de winkel, en die is meestal niet heel groot
Wijn is geen sterke drankquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog en heb de stelling met wijnen bekeken.Verbaasde me over zoveel verschillende soorten wijn.
Aan de andere kant was een stelling met diverse soorten bier.
Waarom zou ik erover liegen?
Ook online nog gewoon te bestellenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onze Jumbo's hebben een drankshop
Ik denk dat hier een misverstand ontstaat over wijn/bier en sterke drank. Jumbo verkoopt in de winkels inderdaad wijn, bier, port en sherry, maar de sterke dranken boven de 15% worden apart in de slijterij verkocht.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog en heb de stelling met wijnen bekeken.Verbaasde me over zoveel verschillende soorten wijn.
Uiteraard weer weggedraaid maar op de achtergrond te horenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat zijn Zoe en Mexx dronken zeg.
Smirnoff Ice 4%quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ook online nog gewoon te bestellen(wodka)
Je hebt gelijk. Kan je nagaan hoeveel ik weet van alcohol gedoequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hier een misverstand ontstaat over wijn/bier en sterke drank. Jumbo verkoopt in de winkels inderdaad wijn, bier, port en sherry, maar de sterke dranken boven de 15% worden apart in de slijterij verkocht.
Afd, Wijn en bier lijken oneindig...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Blikkies.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:32 schreef Aggie46 het volgende:
Da
[..]
Dat zoeken we ff op (kheb ook geen idee)
mag niet onlinequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onze Jumbo's hebben een drankshop
En ik teveelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kan je nagaan hoeveel ik weet van alcohol gedoe
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:36 schreef Ijspegel99 het volgende:
Kenzi zegt tegen Bern en Sas dat veel mensen dronken zijn, Sas zegt dat ze niet dronken zijn maar gewoon baldadig, en dat als ze denkt dat dit dronken is, ze heel Kenzi heel veel succes wenst als zij dronken is
Niet meer, bol is gestopt met sterke drank (ik weet er ook iets teveel overquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:37 schreef Verida het volgende:
Ze kunnen toch ook via Bol bestellen? Daar is gewoon wodka te bestellen
Hij was ook begonnen met wijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
JW heeft volgens mij ook aardig wat pilsjes op, hij gaat steeds meer Aalmeloos praten.
Wijn en bier vallen niet onder sterke drankquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Via Bol, kom je gewoon bij Gall &Gall uit bijvquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:39 schreef Ijspegel99 het volgende:
N
[..]
Niet meer, bol is gestopt met sterke drank (ik weet er ook iets teveel over)
Nee hij moet de week ervoor want Esther heeft de hele dag geclaimd voor de verjaardag van JWquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wil een pubquiz doen met alleen maar disney
op de verjaardag van JW
leuk joh
Dat gaat JW heel erg leuk vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
op de verjaardag van JW
leuk joh
Ik denk dat JW dat een heel leuk thema vindt voor zijn verjaardagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
op de verjaardag van JW
leuk joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat JW dat een heel leuk thema vindt voor zijn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
aardig tochThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |