mag niet onlinequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onze Jumbo's hebben een drankshop
En ik teveelquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Kan je nagaan hoeveel ik weet van alcohol gedoe
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:36 schreef Ijspegel99 het volgende:
Kenzi zegt tegen Bern en Sas dat veel mensen dronken zijn, Sas zegt dat ze niet dronken zijn maar gewoon baldadig, en dat als ze denkt dat dit dronken is, ze heel Kenzi heel veel succes wenst als zij dronken is
Niet meer, bol is gestopt met sterke drank (ik weet er ook iets teveel overquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:37 schreef Verida het volgende:
Ze kunnen toch ook via Bol bestellen? Daar is gewoon wodka te bestellen
Hij was ook begonnen met wijnquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:38 schreef Deisyy het volgende:
JW heeft volgens mij ook aardig wat pilsjes op, hij gaat steeds meer Aalmeloos praten.
Wijn en bier vallen niet onder sterke drankquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog en heb de stelling met wijnen bekeken.Verbaasde me over zoveel verschillende soorten wijn.
Aan de andere kant was een stelling met diverse soorten bier.
Waarom zou ik erover liegen?
Via Bol, kom je gewoon bij Gall &Gall uit bijvquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:39 schreef Ijspegel99 het volgende:
N
[..]
Niet meer, bol is gestopt met sterke drank (ik weet er ook iets teveel over)
Nee hij moet de week ervoor want Esther heeft de hele dag geclaimd voor de verjaardag van JWquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wil een pubquiz doen met alleen maar disney
op de verjaardag van JW
leuk joh
Dat gaat JW heel erg leuk vindenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
op de verjaardag van JW
leuk joh
Ik denk dat JW dat een heel leuk thema vindt voor zijn verjaardagquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:43 schreef greysbones het volgende:
op de verjaardag van JW
leuk joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat JW dat een heel leuk thema vindt voor zijn verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
aardig tochDM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |