Oeps. Dat wist ik niet.quote:
Denk dat het toen dan via de febo si gegaan, want weet zeker dat ze het toen hebben besteld, op de jumbo site staat inderdaad dit "Sterke drank is niet meer verkrijgbaar via Jumbo.com of de app. Onder sterke drank vallen alle producten met méér dan 15% alcohol, met uitzondering van port, sherry en vermouth."quote:
Stellingen vol met sterke drank lijkt me sterk, ze mogen alleen sterke drank verkopen in de afgesloten slijterij in de winkel, en die is meestal niet heel grootquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Oeps. Dat wist ik niet.
Ik keek gewoon op hun site.
En ik kom 2 of 3 x per week bij de Jumbo en dan zijn er stellingen vol met sterke drank
Wat zijn Zoe en Mexx dronken zeg.
Onze Jumbo's hebben een drankshopquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee sterke drank is niet via de jumbo te krijgen
Ik was er gisteren nog en heb de stelling met wijnen bekeken.Verbaasde me over zoveel verschillende soorten wijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:24 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Stellingen vol met sterke drank lijkt me sterk, ze mogen alleen sterke drank verkopen in de afgesloten slijterij in de winkel, en die is meestal niet heel groot
Wijn is geen sterke drankquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog en heb de stelling met wijnen bekeken.Verbaasde me over zoveel verschillende soorten wijn.
Aan de andere kant was een stelling met diverse soorten bier.
Waarom zou ik erover liegen?
Ook online nog gewoon te bestellenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Onze Jumbo's hebben een drankshop
Ik denk dat hier een misverstand ontstaat over wijn/bier en sterke drank. Jumbo verkoopt in de winkels inderdaad wijn, bier, port en sherry, maar de sterke dranken boven de 15% worden apart in de slijterij verkocht.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik was er gisteren nog en heb de stelling met wijnen bekeken.Verbaasde me over zoveel verschillende soorten wijn.
Uiteraard weer weggedraaid maar op de achtergrond te horenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Wat zijn Zoe en Mexx dronken zeg.
Smirnoff Ice 4%quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ook online nog gewoon te bestellen(wodka)
Je hebt gelijk. Kan je nagaan hoeveel ik weet van alcohol gedoequote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat hier een misverstand ontstaat over wijn/bier en sterke drank. Jumbo verkoopt in de winkels inderdaad wijn, bier, port en sherry, maar de sterke dranken boven de 15% worden apart in de slijterij verkocht.
Afd, Wijn en bier lijken oneindig...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:26 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Blikkies.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 22:32 schreef Aggie46 het volgende:
Da
[..]
Dat zoeken we ff op (kheb ook geen idee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |