Het merendeel van de groep denkt juist dat zij de winnaar wordenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog bern nog Sasha gaat dit winnen
Ja vind ik dus ook. Kunt iedereen wel naar huis sturen maar dan blijft er dus niks over.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:59 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Neen van mij mag hij nog een tijdje blijven. Zoveel irritaties door hem. mooie tv. Beter dan al die mensen
die daar alleen maar niets doen bank zitten zeuren klagen ect.
zijn ding hequote:Op woensdag 8 februari 2023 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Interessante praat van Isaac over BN-ers
Hij heeft niet met Avicii gewerkt, maar wel hetzelfde podium gedeeldquote:
hij heeft voor Afro jack gewerktquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft niet met Avicii gewerkt, maar wel hetzelfde podium gedeeld
Afrojack woonde bij mij in de wijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft voor Afro jack gewerkt
dat noemt hij maar wat graag
bla bla blaquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afrojack woonde bij mij in de wijk![]()
Ik luister liever naar Bern en Sas dan naar deze verhalen van Isaac.
Ik ook niet, dan zou hij er niet zo mee te koop lopen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:10 schreef mangalie het volgende:
Isaak werd door 20 man tegelijk gevraagd....Ik geloof hem niet
Juist..quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, dan zou hij er niet zo mee te koop lopen.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:10 schreef mangalie het volgende:
Isaak werd door 20 man tegelijk gevraagd....Ik geloof hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach het blaat maarquote:
Er staat altijd wel weer iemand op die het dan overneemt. Zo is het altijd nog gegaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind ik dus ook. Kunt iedereen wel naar huis sturen maar dan blijft er dus niks over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |