'De kracht van herhaling'quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:15 schreef mangalie het volgende:
Isaac: ik blijf het herhalen. ik blijf het herhalen ik blijf het herhalen...Ja dat weten we inmiddels mafklapper..
hij wil zelf op de stip komen zodat hij sas of bern eruit kan zettenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:58 schreef Verida het volgende:
[..]
die kan echt niet veel hoor. Is een hoop geblaat .
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:12 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja maar dat wil ik dus graag zien. Isaac moet weg. Niet Martin, niet Erik, niet JW. Isaac moet weg. Die kerel bemoeit zich altijd overal mee maar die groep gaat heus wel verder zonder hem.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er staat altijd wel weer iemand op die het dan overneemt. Zo is het altijd nog gegaan
Die mag van mij ook wel weg net als Jeff Eigenlijk mag iedereen wel weg.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik dus graag zien. Isaac moet weg. Niet Martin, niet Erik, niet JW. Isaac moet weg. Die kerel bemoeit zich altijd overal mee maar die groep gaat heus wel verder zonder hem.
Nou ik liever tokkie Jeffrey gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik dus graag zien. Isaac moet weg. Niet Martin, niet Erik, niet JW. Isaac moet weg. Die kerel bemoeit zich altijd overal mee maar die groep gaat heus wel verder zonder hem.
Kenzy zonder kleding, Mirthe met.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:21 schreef engine het volgende:
Het setje gaat douchen![]()
Wel in aparte douches.
Wel jammer dat het Fake LesboSetje weer apart douched , dat deden Mexx&Martin weer beterquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:21 schreef engine het volgende:
Het setje gaat douchen![]()
Wel in aparte douches.
Ik Estherquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:21 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou ik liever tokkie Jeffrey gaan.
Ik snap dat ook niet, bijna iedereen vind hem een snake maar ze durven hem niet op de stip te zetten.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dan wordt het maar saaiquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, bijna iedereen vind hem een snake maar ze durven hem niet op de stip te zetten.
Ikquote:
Ja maar dan is er niemand meer om ons aan te ergerenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik
Martin
Isaac
Esther
Eunice
Erik
mag allemaal tegelijk
Wandaquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar dan is er niemand meer om ons aan te ergeren
GJquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef puzziepie het volgende: