Liever dat ze Sas wegstemmen Martin geeft nog wat reuring. Sas is alleen maar ziek, zwak en misselijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:53 schreef pingu66 het volgende:
Nou nou Sas je hoefdt ook niet iemand totaal te negeren die je niet mag.
van mij mag Matin wel wegquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:53 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Liever dat ze Sas wegstemmen Martin geeft nog wat reuring. Sas is alleen maar ziek, zwak en misselijk
Dat zou echt top zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
de mensen hebben hier geen ballen
stel je voor dat je martin op de stip zet
en hij stuurt jou weg
nou wat let je Sas
Eens 300% bro.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
van mij mag Matin wel weg
Sas kan ook onvoorspelbaar zijn
Ik vind Sas gewoon echt heel irritantquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
van mij mag Matin wel weg
Sas kan ook onvoorspelbaar zijn
Grote kans dat Martin een eliminatie proef gaat halen. Ik zou hem niet snel op die stip zetten. Maar ja, eens moet die kabouter wel weg natuurlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
de mensen hebben hier geen ballen
stel je voor dat je martin op de stip zet
en hij stuurt jou weg
nou wat let je Sas
Ik denk niet dat haar dat gaat lukkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Kenzi wil nog graag bij de mobiele brigade en parachute springen.
snap ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:56 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ik vind Sas gewoon echt heel irritant
die kan echt niet veel hoor. Is een hoop geblaat .quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:57 schreef Seattle het volgende:
[..]
Grote kans dat Martin een eliminatie proef gaat halen. Ik zou hem niet snel op die stip zetten. Maar ja, eens moet die kabouter wel weg natuurlijk.
Daar willen ze geen luie vrouwen en dan zal ze ook sowieso heel wat af moeten vallen, wil ze in aanmerking komen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat haar dat gaat lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |