Ik bedoel dat het haar niets uit zou maken als Bern eruit zou gaan...quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders, uiteindelijk moet je 'je beste vrienden' weg sturen
maar daar ging het niet om
Zodra je een setje bent maakt dat je al zwakker als je bij een eliminatie wordt weggestuurdquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:21 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze zouden het proberen om dan niet als zwak gezien te worden, en dan de volgende te zijn om weggestuurd te worden.
Het zal Sas wel makkelijker afgaan dan Bern denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:16 schreef mangalie het volgende:
[..]
Sasha roept het al vanaf dag 1. ze zou zelfs haar maatje eruit kicken..
Dat geloof ik niet zo . Ik denk dat Bern er wel meer last van zou hebben ,maar ook zij krijgt dan problemenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het haar niets uit zou maken als Bern eruit zou gaan...
ze zal het niet zo laten merken , maar van binnen zal het wel aan haar vretenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:21 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het haar niets uit zou maken als Bern eruit zou gaan...
denk ik ook bern huilde al toen sas naar zh moestquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:23 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Het zal Sas wel makkelijker afgaan dan Bern denk ik.
Ze gaat proberen het niet te laten merken maar ze praat vanuit het nu.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze zal het niet zo laten merken , maar van binnen zal het wel aan haar vreten
Daar hoor je ook niets meer over wat het nu eigenlijk was. Niet zoals bij Berend met verschillende bloedonderzoeken wat daar uberhaupt van waar is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk ik ook bern huilde al toen sas naar zh moest
AVGquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daar hoor je ook niets meer over wat het nu eigenlijk was. Niet zoals bij Berend met verschillende bloedonderzoeken wat daar uberhaupt van waar is.
Over wie ging dit?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:32 schreef engine het volgende:
Bij mij hadden ze heel veel twijfels he... ze hebben mij zo gek geluld
SL
Ik vind die twee ook fokking boringquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Weet Ivor het nou al?
Wanneer komt 'ie met zijn Hummer door het hek?![]()
[ afbeelding ]
Ivor is niet thuis denk ik...Aannamequote:Op woensdag 8 februari 2023 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Weet Ivor het nou al?
Wanneer komt 'ie met zijn Hummer door het hek?![]()
[ afbeelding ]
Waar? Staat t al onlinequote:Op woensdag 8 februari 2023 22:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragment Jeff eindelijk gevonden ....![]()
![]()
300% broquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:42 schreef mangalie het volgende:
Isaac: Balletje bunge jump balletje balletje huh huh balletje Bungee ja man man dat gaan we doen ja man...
Volgens mij is hij niet 100%
van mij mag madam blabla er ook uit , lult de hele dag , doet bijna niks , met verdienopdrachten laat ze het ook afwetenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:47 schreef puzziepie het volgende:
Babbel vindt de volgende makkelijk maar die daarna....
Ho ho Babbel blijft lekkerquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag madam blabla er ook uit , lult de hele dag , doet bijna niks , met verdienopdrachten laat ze het ook afweten
Die gaat nog lang niet wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 8 februari 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff gaat weer los - 8 februari 2023.wanneer was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Or maybe they don't care
En als ze afspreekt om te helpen koken haakt ze ook af want dan wil ze met iemand pratenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag madam blabla er ook uit , lult de hele dag , doet bijna niks , met verdienopdrachten laat ze het ook afweten
ja dan is ze pleite , lui wijfquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En als ze afspreekt om te helpen koken haakt ze ook af want dan wil ze met iemand praten
snel weg danquote:Op woensdag 8 februari 2023 23:23 schreef puzziepie het volgende:
Er is iets met Esther , Erik gaat niet meer vragen hoe het is want ze doet raar
Ze eet niet, ziek zwak misselijk bla bla
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze een grote kans maaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |