Pfff en e10.. dat waren lange streamdagenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En die hadden feest waar Wolter in het huis kwam. Jeroen was fan en zong ook steeds De hele nacht. Net als Rob/Ali nu. Daar is het dus begonnen.
En gister maakte ze al duidelijk dat zo op mannen valt boven de 1.90.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:43 schreef ben34567 het volgende:
Chiara ergert zich aan Jason omdat ze hem met haar looks niet voor zich kan winnen (zoals met Ali; Mich; Danny; Bart en Rob)
De nominaties. Of hij al gekozen heeft.quote:
dann moet het heten uitquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
De nominaties. Of hij al gekozen heeft.
Maar Jason (en Chayron) zijn terminators die zo bezeten zijn met het spel dat ze compleet asexueel zijn gewordenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:48 schreef marky het volgende:
[..]
En gister maakte ze al duidelijk dat zo op mannen valt boven de 1.90.
Ja dat ging tot diep in de nacht door. Die niet verstaanbare brabander die het met het oudere zusje deed maar wat van de redactie niet mocht. Das toch wat anders dit jaar waar ze om half tien naar bed gaan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Pfff en e10.. dat waren lange streamdagen
Aaj.. Ik ken iemand uit oostenrijk !quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Die Jolien is net Heidi aus Tirol met die vlechten
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:50 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
chichi, je bent een vieze achterbakse kut , wat zeg je mimi, ik versta je echt niet
met bootquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:48 schreef marky het volgende:
[..]
En gister maakte ze al duidelijk dat zo op mannen valt boven de 1.90.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:48 schreef rinardo het volgende:
Ali tegen Ias ik mag jou vanaf begin, jij bent echt en de rest acteert, jij acteert ,en bent echt, jij doet beide![]()
![]()
![]()
Wel handig in deze situatiequote:Op woensdag 8 februari 2023 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar Jason (en Chayron) zijn terminators die zo bezeten zijn met het spel dat ze compleet asexueel zijn geworden
Tijl en Moniquequote:Op woensdag 8 februari 2023 19:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ja dat ging tot diep in de nacht door. Die niet verstaanbare brabander die het met het oudere zusje deed maar wat van de redactie niet mocht. Das toch wat anders dit jaar waar ze om half tien naar bed gaan.
Opvallend zelfs.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en hier weer omhoog likken bij ali
je moet ja van hat rod anlopenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en hier weer omhoog likken bij ali
Nee Chi is Femboyquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet ja van hat rod anlopen
ben je gay?
Bart valt me echt tegen afgelopen tijd. Zo negatief en aan het mee mopperen met de andere 2 mopperkonten. Maarja verder blijft er weinig over om uit te kiezenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:53 schreef Jockari het volgende:
Mijn top 3 momenteel (kan nog iedere dag veranderen)
• Jason
• Bart
• Charlotte
Geen idee wie van de twee wie was. De oudste was volgens mij al in de 40 ofzo en die Tijl in de 20. Die man van haar heeft een stevig gesprek gehad met de redactie vandaar de zendercheck als hij maar effe te dicht in de buurt kwam.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Tijl en Monique
maar was monique niet het jongere zusje ? En die zijn ook bij elkaar gebleven na BB.
helemal niet en ikquote:
ik liet het me niet zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:58 schreef odie22 het volgende:
gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken
Jason, Michi en nr 3 heb ik niequote:Op woensdag 8 februari 2023 19:53 schreef Jockari het volgende:
Mijn top 3 momenteel (kan nog iedere dag veranderen)
• Jason
• Bart
• Charlotte
I know. Maat Bart is zo droog, dat ik eigenlijk niet weet waar ik er mee heen moet . Rest vind ik niet zo bijzonder. Alhoewel ik moppersmurf Rob eigenlijk ook nog wel effe wil zien.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bart valt me echt tegen afgelopen tijd. Zo negatief en aan het mee mopperen met de andere 2 mopperkonten. Maarja verder blijft er weinig over om uit te kiezen
misschien even op live drukken, dit is een beetje verwarrend voor mijquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef ledn81 het volgende:
Ali even checken bij Jason of zie zich gesteund voelt door de kijker thuis. Dat had je misschien even paar uur eerder moeten doen Ali
grappig, zat ik net ook te bedenken! Hij heeft vaker leuke ideeën voor spellen daar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Kunnen ze Jason niet een baan geven als spelleider? Volgens mij kan hij toffe challenges bedenken
Heb hier nog wat video's van toen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ja dat ging tot diep in de nacht door. Die niet verstaanbare brabander die het met het oudere zusje deed maar wat van de redactie niet mocht. Das toch wat anders dit jaar waar ze om half tien naar bed gaan.
hij heeft bijna niks, toeslagenaffaire , voedzelbank , bla blaquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:06 schreef Dragonbullet het volgende:
No way dat Chayron dat zou gokken, hij heeft daar de ballen niet voor
Ik zet hem wel uit en ga wat anders doen. Fijne avondquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien even op live drukken, dit is een beetje verwarrend voor mij
als daar ik staan word is michiquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chiara en Mario ! Euh Michelangelo !
Tijn en Monique. Monique was de oudste. Haar man kwam verhaal halen bij BB. Haar zusje Sabrina had iets met Etienne.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:56 schreef marky het volgende:
[..]
Geen idee wie van de twee wie was. De oudste was volgens mij al in de 40 ofzo en die Tijl in de 20. Die man van haar heeft een stevig gesprek gehad met de redactie vandaar de zendercheck als hij maar effe te dicht in de buurt kwam.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aaj.. Ik ken iemand uit oostenrijk !
Ik zie hem echt winnen hoor, hij vliegt er nu sowieso niet uit. Dat kan ik me niet voorstellen!quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
grappig, zat ik net ook te bedenken! Hij heeft vaker leuke ideeën voor spellen daar.
waarom is sjairon weer zoo veeel aan het woord
baal dat ali met zijn piemel heeft gestemd en niet met zijn ballen! Had bb vanmiddag hem laten nomineren dan stond chiara erop. Hoop dat jason het populairst is!
hij doet als een kind van 3, dat zal het zijn geweestquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
Iemand die kan bevestigen dat Ias een kind van 3 jaar heeft zoals hij overlaatst zei? Ik kan me dat dus echt niet inbeelden !
Echt?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
Iemand die kan bevestigen dat Ias een kind van 3 jaar heeft zoals hij overlaatst zei? Ik kan me dat dus echt niet inbeelden !
ut was een garpjequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
ik heb het niet gehoord.. ik denk ook dat het meer is bedoeld dat ias zich gedraagt als een kind van 3. zag er ook niks over terug op twitter toen het hier geschreven werd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
Oef !!!quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord.. ik denk ook dat het meer is bedoeld dat ias zich gedraagt als een kind van 3. zag er ook niks over terug op twitter toen het hier geschreven werd.
Het was ook een grapje van Ias. Die lult heel veel en roept vanalles. Later nog een keer was er een gesprek over kinderen en gaf Ias ook aan dat ie pas aan kinderen zou beginnen als ie 'stabiel' was qua inkomen enz.quote:
nee nee, dat was het gisteren alquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Hznootje het volgende:
Is het chayron-lul-maar-raak dag vandaag? Pfff
Elke dag is het Chayron-lul-maar-raak dag!quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Hznootje het volgende:
niemand heeft dat opgenomen, had ik ook al gevraagdquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
en bedanktquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje van Ias. Die lult heel veel en roept vanalles. Later nog een keer was er een gesprek over kinderen en gaf Ias ook aan dat ie pas aan kinderen zou beginnen als ie 'stabiel' was qua inkomen enz.
Maargoed mensen horen iets en roepen dan vanalles
Het lijkt wel erger geworden na het vertrek van Dannyquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:15 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Elke dag is het Chayron-lul-maar-raak dag!
Huh? Gaat hij Jason nomineren dan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
grappig, zat ik net ook te bedenken! Hij heeft vaker leuke ideeën voor spellen daar.
waarom is sjairon weer zoo veeel aan het woord
baal dat ali met zijn piemel heeft gestemd en niet met zijn ballen! Had bb vanmiddag hem laten nomineren dan stond chiara erop. Hoop dat jason het populairst is!
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Hznootje het volgende:
ja ongelooflijk die vent blijft maar ratelen en ratelen en ratelen met zoveel onzinnige onbelangrijke nutteloze stompzinnige saaie langdradige slaapverwekkende leuter verhalen waar ik totaal geen boodschap aan hebquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Hznootje het volgende:
nee maar dat is echt niet waar anders was twitter wel ontploftquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
niemand heeft dat opgenomen, had ik ook al gevraagd
Ik heb het gesprek ook gehoord en heb het niet opgenomen omdat het niet boeiend was(ik kan terug spoelen als ik denk dat het boeiend is). Dit gesprek hieronder heb ik wel opgenomen overigens.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
niemand heeft dat opgenomen, had ik ook al gevraagd
ja toen hoorden we hem minder omdat hij zat te smiespelen met danny EN het lijkt alsof hij nu meer op de voorgrond staat door het vertrek van zijn leider dannyquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:16 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Het lijkt wel erger geworden na het vertrek van Danny
Deze vrouw meisje, heeft exact hetzelfde gehoord als ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee maar dat is echt niet waar anders was twitter wel ontploft
ik denk dat hij zich zo in de kijker wil spelen bij het publiek , hij is zo bang dat hij er uit moetquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja toen hoorden we hem minder omdat hij zat te smiespelen met danny EN het lijkt alsof hij nu meer op de voorgrond staat door het vertrek van zijn leider danny
Juist, hij "meet" zich ook aan hem, helemaal omdat hij zijn coins gekregen heeft 🙄quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja toen hoorden we hem minder omdat hij zat te smiespelen met danny EN het lijkt alsof hij nu meer op de voorgrond staat door het vertrek van zijn leider danny
ja.. dat had je gemist?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Gaat hij Jason nomineren dan?
ik zit te wachten op de uitzending op VL , dan kan ik ff weg daarnaquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Is het animatie uurtje bezig in de treurwilg
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Deze vrouw meisje, heeft exact hetzelfde gehoord als ik
[ twitter ]
Echt? Haha heb ik gemist. Ergens vind ik het niks voor hem.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:21 schreef -river- het volgende:
Hahahaha Jason heel even kijken naar Charlotte haar kont toen ze bukte.
😂😂😂😂😂😂 Ge wel digquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef B00STER het volgende:
Ik zit misschien naar Chayron te luisteren, maar misschien ook niet. Maar ik ben iemand die dan naar Chayron luistert en denkt, luister ik nou wel of niet? En ik kan mezelf dan recht aan kijken want ik weet echt niet of Chayron eigenlijk praat. Maar het kan zijn dat Chayron wel spreekt, maar ik het niet opvang, daar ben ik dan ook eerlijk in. 100%. Maar ja ik weet hoe ik ben, ik kan gewoon 100% naar Chayron luisteren zonder naar Chayron te luisteren, snap je wel? Maar dat antwoord zal wel van Chayron komen, maar kan ook niet uiteraard, 100%!
Ik heb duidelijk gehoord dat Ias tegen ali zei dat hij een kind heeft van 3 jaar. Ali zei" echt? Waar?" ja thuis zei ias. Ali zei ik wist dat niet. Ias wees naar een van de vrouwen en zei dat zij het al wist. Wie hij aanwees zag ik niet.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje van Ias. Die lult heel veel en roept vanalles. Later nog een keer was er een gesprek over kinderen en gaf Ias ook aan dat ie pas aan kinderen zou beginnen als ie 'stabiel' was qua inkomen enz.
Maargoed mensen horen iets en roepen dan vanalles
Omg...🤗🤣quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef B00STER het volgende:
Ik zit misschien naar Chayron te luisteren, maar misschien ook niet. Maar ik ben iemand die dan naar Chayron luistert en denkt, luister ik nou wel of niet? En ik kan mezelf dan recht aan kijken want ik weet echt niet of Chayron eigenlijk praat. Maar het kan zijn dat Chayron wel spreekt, maar ik het niet opvang, daar ben ik dan ook eerlijk in. 100%. Maar ja ik weet hoe ik ben, ik kan gewoon 100% naar Chayron luisteren zonder naar Chayron te luisteren, snap je wel? Maar dat antwoord zal wel van Chayron komen, maar kan ook niet uiteraard, 100%!
🤣quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:22 schreef B00STER het volgende:
exact ditquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:24 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk gehoord dat Ias tegen ali zei dat hij een kind heeft van 3 jaar. Ali zei" echt? Waar?" ja thuis zei ias. Ali zei ik wist dat niet. Ias wees naar een van de vrouwen en zei dat zij het al wist. Wie hij aanwees zag ik niet.
Ze zoeken vast deelnemers voor de volgende editiequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:26 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik ben net als Jason, ik zou ook aan één stuk challenges willen. Snachts eruit, niet slapen, buiten staan of slapen, slapen zonder dekbed en kussen, 3 uur rondjes rennen, geen eten, ik zou het allemaal geweldig vinden
Met wie zou je dan willen kussen ?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:26 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik ben net als Jason, ik zou ook aan één stuk challenges willen. Snachts eruit, niet slapen, buiten staan of slapen, slapen zonder dekbed en kussen, 3 uur rondjes rennen, geen eten, ik zou het allemaal geweldig vinden
Haha nou nee dank je. Ik ga nóóit op tvquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zoeken vast deelnemers voor de volgende editie
Zou het vreemd, slap en dom vinden mocht hij dat doenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. dat had je gemist?
vanmiddag was hij uit, voor dat moment zei hij er toen al bij.. toen werd het jaq en chiara..
maar daarna is hij weeeer gaan twijfelen.. hij kon het haar niet aandoen.. ze zou het nooit van hem verwachten.. hij ging met lindsy overleggen: wie woont er het dichtste bij het bb huis.. (voor de familie die hier heen moest komen.. )
mimi vond hij te ver.. dik 2 uur hier daarvandaan, kwam toen op jason uit..
die woont er een uur vanaf (familie) en een sterke speler.. dus hij switchte naar jason.
morgen legt hij dit dus jason uit.. vandaar dat hij toen straks jason een knuff gaf en morgen iets voor hem wilt kopen.. hij voelt zich nu keischuldig naar jason..
en ja hij weet hoe chiara is maar heeft het ook leuk met haar (hij heeft dus gewoon met zijn piemel genomineerd)
Haha hier zit hélemaal niets bijquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met wie zou je dan willen kussen ?
Ik heb dit filmpje destijds speciaal laten staan mocht die kinder discusssie van Ias terug komen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Deze vrouw meisje, heeft exact hetzelfde gehoord als ik
[ twitter ]
je moet ook van hat rod anlopen zegquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:28 schreef Dragonbullet het volgende:
"Chiara kom naar de dagboek kamer" en blijf daar tot zaterdag alsjeblieft
Aliquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja.. dat had je gemist?
vanmiddag was hij uit, voor dat moment zei hij er toen al bij.. toen werd het jaq en chiara..
maar daarna is hij weeeer gaan twijfelen.. hij kon het haar niet aandoen.. ze zou het nooit van hem verwachten.. hij ging met lindsy overleggen: wie woont er het dichtste bij het bb huis.. (voor de familie die hier heen moest komen.. )
mimi vond hij te ver.. dik 2 uur hier daarvandaan, kwam toen op jason uit..
die woont er een uur vanaf (familie) en een sterke speler.. dus hij switchte naar jason.
morgen legt hij dit dus jason uit.. vandaar dat hij toen straks jason een knuff gaf en morgen iets voor hem wilt kopen.. hij voelt zich nu keischuldig naar jason..
en ja hij weet hoe chiara is maar heeft het ook leuk met haar (hij heeft dus gewoon met zijn piemel genomineerd)
Dat kan allemaal wel waar zijn maar ik weet wat ik gehoord en gezien heb, ik zet hier geen zelf verzonnen verhaaltjes neer. Dat ias het misschien verzonnen heeft of als grapje zei kan best, ik geef alleen weer wat hij zei.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb dit filmpje destijds speciaal laten staan mocht die kinder discusssie van Ias terug komen.
Als Ias eerder aangegeven had dat ie kinderen heeft, had hij het tijdens dit gesprek ook wel gezegd.
Hij zegt hier vanaf 3:30 dat ie pas aan kinderen begint als ie financieel stabiel is. Kortom hij heeft geen kinderen.
Je hebt zeker gemist hoe ze MA keihard een beuk met iets op zijn voorhoofd gaf en daarna vals lachte. Dat wijf is gestoord. Het maakt me niet uit hoe vaak je me aanspreekt. Treiters mogen van mij hard aangepakt worden. Ik hoop dat ze haar erop aansprekenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet ook van hat rod anlopen zeg
ja dat filmpje heb ik ook, daarin zegt hij, als ik bewust aan kinderen begin, wie zegt dat toen hij 19 was, en zij misschien jonger , bewust bezig was, ik denk dat dat een ongelukje is geweest. in het filmje zegt hij echt het op de manier van bewust voor kinderen beginnen als ik financieel.....quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb dit filmpje destijds speciaal laten staan mocht die kinder discusssie van Ias terug komen.
Als Ias eerder aangegeven had dat ie kinderen heeft, had hij het tijdens dit gesprek ook wel gezegd.
Hij zegt hier vanaf 3:30 dat ie pas aan kinderen begint als ie financieel stabiel is. Kortom hij heeft geen kinderen.
Ik heb het ook gehoord. Ik heb zitten luisteren en had het zelfs kunnen opnemen. Het was gewoon een grapje en ik neem niet alle onzin die Ias uitkraamt op.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:33 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel waar zijn maar ik weet wat ik gehoord en gezien heb, ik zet hier geen zelf verzonnen verhaaltjes neer. Dat ias het misschien verzonnen heeft of als grapje zei kan best, ik geef alleen weer wat hij zei.
Je bent een van de weinige die het zo ziet en om eerlijk te zijn waar maak je je druk om. En doorquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja dat filmpje heb ik ook, daarin zegt hij, als ik bewust aan kinderen begin, wie zegt dat toen hij 19 was, en zij misschien jonger , bewust bezig was, ik denk dat dat een ongelukje is geweest. in het filmje zegt hij echt het op de manier van bewust voor kinderen beginnen als ik financieel.....
gestort is zij zeker niet ,zij speltquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:36 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Je hebt zeker gemist hoe ze MA keihard een beuk met iets op zijn voorhoofd gaf en daarna vals lachte. Dat wijf is gestoord. Het maakt me niet uit hoe vaak je me aanspreekt. Treiters mogen van mij hard aangepakt worden. Ik hoop dat ze haar erop aanspreken
Zal wel over ali gaan, lulquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:45 schreef rinardo het volgende:
bij de veiling, zegt rob, ik heb mn twijvels over de tranen bij de persoonlijke spullen , Rob zegt ik heb dat niet en heb sterk mn twijvels over de oprechtheid van de tranen
We weten gelukkig wie het zegtquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:45 schreef rinardo het volgende:
bij de veiling, zegt rob, ik heb mn twijvels over de tranen bij de persoonlijke spullen , Rob zegt ik heb dat niet en heb sterk mn twijvels over de oprechtheid van de tranen
Hebben ze geen vlokken daar in de hut?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ruiken aan de chocolade
Charlotte wil het op brood morgen
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hebben ze geen vlokken daar in de hut?
Je kan veel zeggen over Jacq maar ze voelt het wel goed aan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:49 schreef ledn81 het volgende:
Jacq suggereert aan Jolien dat ze Ali en Ias er samen op moeten zetten. Die 2 zijn zo gek dat ze niemand anders hebben in het huis.
Jacq denkt dat ze zondag al aan de carpaccio en de wijn zit en weg is
oh pliesquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:50 schreef ledn81 het volgende:
Jolien heeft net een scheet gelaten en ik het het opgenomen @:mario390 wat is je mailadres?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Jacq maar ze voelt het wel goed aan.
duhquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen over Jacq maar ze voelt het wel goed aan.
kans op geld ,..quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Chayron lul als je het moeilijk vind om ze achter te laten en er iedere dag mee bezig bent dan doe je toch niet mee aan BB
teasehquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:54 schreef -river- het volgende:
Waarom zit Chiara nu wel bij Ali hem aan te moedigen bij pingpong![]()
Hij krijgt compensatie en zo te horen heeft hij niet slechtquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kans op geld ,..
ellende aflossen
juist voor zn gezin
Chay zou er voor in zn blote reet de horlepiep dansen
Kan hij weer lullenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:00 schreef Schakeltopia het volgende:
jammer dat sjairon verslag doet van slippertennis
lolol!quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Charlotte over die 500 euro voor die horloge en haar verdriet, maar ze drukt wel voor die 5000 euro vrijstelling
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het verbaast mij best hoe goed het gaat
Vcor wat was dit?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:58 schreef rinardo het volgende:
Jolien Charlotte en chayron
[ link | afbeelding ]
yepp,.. tis een verzuurde sleepzakquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:08 schreef Stargazing het volgende:
De uitzending toont wat voor een harteloze vent die Rob echt is. Denkt dat mensen die tranen om items van thuis faken. Wat een nare vent.
omg zie mijn foto op twitter op facebook binnen 5 minuten, gelukkig vind ik het niet erg dat ze mijn foto gebruikenquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:58 schreef rinardo het volgende:
Jolien Charlotte en chayron
[ link | afbeelding ]
zo gaat datquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
omg zie mijn foto op twitter op facebook binnen 5 minuten, gelukkig vind ik het niet erg dat ze mijn foto gebruiken
zinloos al dat werkquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:17 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon watermerken. hoihooi groetjes rinardo <3
Het was wel 1 miljoen waard voor haarquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:19 schreef Angelique61 het volgende:
Jac heeft gedrukt op een persoonlijk item voor de volle pond, ze kon ook afwachten tot het ging zakken.
hahahaquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:50 schreef ledn81 het volgende:
Jolien heeft net een scheet gelaten en ik het het opgenomen @:mario390 wat is je mailadres?
Dat is ook gewoon zo.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte zou het vervelend vinden als Jason er weer op zou staan
voor de feestboekersquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zinloos al dat werk
rechten zijn altijd van Febo
ALTIJD
ff reminder voor de ""die hard cappers ""
Ging er meer om dat hij al wat gekocht had ook dus meerdere dingen kooptquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:16 schreef Stargazing het volgende:
Maar dat drukken op die vrijstelling is dom. Je geeft mensen legit een reden om je te nomineren.
En wat me ook opvalt, Jolien zaagt wel over Chayron en dat hij die vrijstelling heeft gepakt voor 5000 euro maar ze heeft zelf ook op die knop gedrukt. Hypocriet much
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
voor de feestboekers
[ afbeelding ]
Ik zoek op big brother maar zie hem niet hahaquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
omg zie mijn foto op twitter op facebook binnen 5 minuten, gelukkig vind ik het niet erg dat ze mijn foto gebruiken
Ik vind dat ook de liefste meid in het huis Je kan zeggen wat je wilt over haar Engelse woorden er tussendoor maar ik mag haar welquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte zou het vervelend vinden als Jason er weer op zou staan
Precies daarom kunnen ze als ze het willen altijd alle video's offline trekken e.d. Dus lekker boeiend allemaal. Nu ze het nog leuk vinden qua aandacht laten ze het toe. Maar heb al eerder gehad met Utopia enzo dat ze ineens alles offline halen. Hoort erbij.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zinloos al dat werk
rechten zijn altijd van Febo
ALTIJD
ff reminder voor de ""die hard cappers ""
dit is 100% mijn foto omdat ik de pauze knop nog in midden heb staan, was vergeten weg te halenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik zoek op big brother maar zie hem niet haha
Dat ook maar voor 5k een vrijstelling kopen word niemand in dank afgenomen denk ik, dat is echt gewoon je eigen graf graven.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ging er meer om dat hij al wat gekocht had ook dus meerdere dingen koopt
Was die niet tegen gekomen, zal wel niet goed zoeken hahaquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is 100% mijn foto omdat ik de pauze knop nog in midden heb staan, was vergeten weg te halen
[ twitter ]
Nou alweer naar bed?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
meute in de badkamer
snavel poets
Linds dr ogen rollen welke cam
ze blijft nog steeds gespaard door Febo
Lin,..
heel byzonder
mbt zelfzorg omkleden en zuks
ik heb de zoekfunctie op twitter zo staan , en dan af en toe vernieuwen dan heb je steeds de nieuwste bovenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Was die niet tegen gekomen, zal wel niet goed zoeken haha
kan wel een rel maken ..volgers zatquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is 100% mijn foto omdat ik de pauze knop nog in midden heb staan, was vergeten weg te halen
[ twitter ]
er zit hier een snitchquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep haha een meelezer, maar ik weet aan de likes op mijn fotos hier in de cos, dat er veel meelezers zijn die nooit posten, heb vaak likes van dezelfde namen waar ik nog nooit een post van heb gezien, vooral in streamverslagquote:
Ja natuurlijk omdat ze dacht iedereen doet het dus ik ga het ook doen. Dat zei ze direct nadat ze uit de gameroom kwamen na de streamlockquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Charlotte over die 500 euro voor die horloge en haar verdriet, maar ze drukt wel voor die 5000 euro vrijstelling
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep haha een meelezer, maar ik weet aan de likes op mijn fotos hier in de cos, dat er veel meelezers zijn die nooit posten, heb vaak likes van dezelfde namen waar ik nog nooit een post van heb gezien, vooral in streamverslag
ali heeft al bij lindsy gezegd jason.. omdat die het dichtst bij de studio woont van degenen van blauw die hij erop wilde zetten en omdat hij heel populair is en volgens hem niet weg gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd morgen wie er op staan
ja maar ben benieuwe wat het nou echt wordquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:55 schreef Monique___ het volgende:
het dichtst bij de studio woont van degenen van blauw die hij erop wilde zetten en omdat hij heel populair is en volgens hem niet weg g
8 april heb ik gehoordquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoeveelste dag BB is dit ?
wat is d eind datum
100 dagen was het/ ook dat is veranderd
wandeld lkkr doorquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ik Ali zou ik lindsey erop zetten
Dan kom ik toch even voor Lindsey op want zij heeft hem daarin niet beïnvloed Ze heeft gewoon Alie zijn vragen beantwoord en toen hij zei dan ga ik Jason doen Dat is dan jou keuze zei Lindseyquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ali heeft al bij lindsy gezegd jason.. omdat die het dichtst bij de studio woont van degenen van blauw die hij erop wilde zetten en omdat hij heel populair is en volgens hem niet weg gaat.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Mogelijk ligt het aan mij, maar Chiara heeft toch helemaal niet zoveel Ali opgezocht het vandaag?
klopt, lindsy heeft hem niet beinvloed. heeft ali laten praten en idd zijn vragen beantwoord (wie waar woont , het dichtst bij de studio ivm de familie die moet komen)quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:00 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan kom ik toch even voor Lindsey op want zij heeft hem daarin niet beïnvloed Ze heeft gewoon Alie zijn vragen beantwoord en toen hij zei dan ga ik Jason doen Dat is dan jou keuze zei Lindsey
Nee, maar wij zien het allemaal anders he van buitenafquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Mogelijk ligt het aan mij, maar Chiara heeft toch helemaal niet zoveel Ali opgezocht het vandaag?
wie is dat meisje?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:54 schreef ledn81 het volgende:
Het ouderwetse spelletje meisjes plagen, zoentjes vragen
[ afbeelding ]
charlotte op nr 1 bij haar..quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk niet dat ze Ali er op zet
Chiara wil liever van Charlotte, Chayron, of Lindsey af.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
je moet al rod zijn als
en tomato
Nawelquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:05 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind Lesley Lindsey en Chayron de vervelendste BB inwoners van de afgelopen 3 jaar![]()
Matt vond ik ook bloedirritant en misschien ben ik iemand vergeten, maar ik kan bijna niet meer naar hun luisteren qua fake en nep gelul
beterschap!quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:06 schreef mario390 het volgende:
housten,schnupfen ik
werd ziek,kutverdorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |