misschien even op live drukken, dit is een beetje verwarrend voor mijquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef ledn81 het volgende:
Ali even checken bij Jason of zie zich gesteund voelt door de kijker thuis. Dat had je misschien even paar uur eerder moeten doen Ali
grappig, zat ik net ook te bedenken! Hij heeft vaker leuke ideeën voor spellen daar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Kunnen ze Jason niet een baan geven als spelleider? Volgens mij kan hij toffe challenges bedenken
Heb hier nog wat video's van toen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ja dat ging tot diep in de nacht door. Die niet verstaanbare brabander die het met het oudere zusje deed maar wat van de redactie niet mocht. Das toch wat anders dit jaar waar ze om half tien naar bed gaan.
hij heeft bijna niks, toeslagenaffaire , voedzelbank , bla blaquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:06 schreef Dragonbullet het volgende:
No way dat Chayron dat zou gokken, hij heeft daar de ballen niet voor
Ik zet hem wel uit en ga wat anders doen. Fijne avondquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien even op live drukken, dit is een beetje verwarrend voor mij
als daar ik staan word is michiquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chiara en Mario ! Euh Michelangelo !
Tijn en Monique. Monique was de oudste. Haar man kwam verhaal halen bij BB. Haar zusje Sabrina had iets met Etienne.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:56 schreef marky het volgende:
[..]
Geen idee wie van de twee wie was. De oudste was volgens mij al in de 40 ofzo en die Tijl in de 20. Die man van haar heeft een stevig gesprek gehad met de redactie vandaar de zendercheck als hij maar effe te dicht in de buurt kwam.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aaj.. Ik ken iemand uit oostenrijk !
Ik zie hem echt winnen hoor, hij vliegt er nu sowieso niet uit. Dat kan ik me niet voorstellen!quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
grappig, zat ik net ook te bedenken! Hij heeft vaker leuke ideeën voor spellen daar.
waarom is sjairon weer zoo veeel aan het woord
baal dat ali met zijn piemel heeft gestemd en niet met zijn ballen! Had bb vanmiddag hem laten nomineren dan stond chiara erop. Hoop dat jason het populairst is!
hij doet als een kind van 3, dat zal het zijn geweestquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
Iemand die kan bevestigen dat Ias een kind van 3 jaar heeft zoals hij overlaatst zei? Ik kan me dat dus echt niet inbeelden !
Echt?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
Iemand die kan bevestigen dat Ias een kind van 3 jaar heeft zoals hij overlaatst zei? Ik kan me dat dus echt niet inbeelden !
ut was een garpjequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
ik heb het niet gehoord.. ik denk ook dat het meer is bedoeld dat ias zich gedraagt als een kind van 3. zag er ook niks over terug op twitter toen het hier geschreven werd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
Oef !!!quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord.. ik denk ook dat het meer is bedoeld dat ias zich gedraagt als een kind van 3. zag er ook niks over terug op twitter toen het hier geschreven werd.
Het was ook een grapje van Ias. Die lult heel veel en roept vanalles. Later nog een keer was er een gesprek over kinderen en gaf Ias ook aan dat ie pas aan kinderen zou beginnen als ie 'stabiel' was qua inkomen enz.quote:
nee nee, dat was het gisteren alquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Hznootje het volgende:
Is het chayron-lul-maar-raak dag vandaag? Pfff
Elke dag is het Chayron-lul-maar-raak dag!quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Hznootje het volgende:
niemand heeft dat opgenomen, had ik ook al gevraagdquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
en bedanktquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het was ook een grapje van Ias. Die lult heel veel en roept vanalles. Later nog een keer was er een gesprek over kinderen en gaf Ias ook aan dat ie pas aan kinderen zou beginnen als ie 'stabiel' was qua inkomen enz.
Maargoed mensen horen iets en roepen dan vanalles
Het lijkt wel erger geworden na het vertrek van Dannyquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:15 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Elke dag is het Chayron-lul-maar-raak dag!
Huh? Gaat hij Jason nomineren dan?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
grappig, zat ik net ook te bedenken! Hij heeft vaker leuke ideeën voor spellen daar.
waarom is sjairon weer zoo veeel aan het woord
baal dat ali met zijn piemel heeft gestemd en niet met zijn ballen! Had bb vanmiddag hem laten nomineren dan stond chiara erop. Hoop dat jason het populairst is!
quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Hznootje het volgende:
ja ongelooflijk die vent blijft maar ratelen en ratelen en ratelen met zoveel onzinnige onbelangrijke nutteloze stompzinnige saaie langdradige slaapverwekkende leuter verhalen waar ik totaal geen boodschap aan hebquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:14 schreef Hznootje het volgende:
nee maar dat is echt niet waar anders was twitter wel ontploftquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
niemand heeft dat opgenomen, had ik ook al gevraagd
Ik heb het gesprek ook gehoord en heb het niet opgenomen omdat het niet boeiend was(ik kan terug spoelen als ik denk dat het boeiend is). Dit gesprek hieronder heb ik wel opgenomen overigens.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
niemand heeft dat opgenomen, had ik ook al gevraagd
ja toen hoorden we hem minder omdat hij zat te smiespelen met danny EN het lijkt alsof hij nu meer op de voorgrond staat door het vertrek van zijn leider dannyquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:16 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Het lijkt wel erger geworden na het vertrek van Danny
Deze vrouw meisje, heeft exact hetzelfde gehoord als ikquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee maar dat is echt niet waar anders was twitter wel ontploft
ik denk dat hij zich zo in de kijker wil spelen bij het publiek , hij is zo bang dat hij er uit moetquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja toen hoorden we hem minder omdat hij zat te smiespelen met danny EN het lijkt alsof hij nu meer op de voorgrond staat door het vertrek van zijn leider danny
Juist, hij "meet" zich ook aan hem, helemaal omdat hij zijn coins gekregen heeft 🙄quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja toen hoorden we hem minder omdat hij zat te smiespelen met danny EN het lijkt alsof hij nu meer op de voorgrond staat door het vertrek van zijn leider danny
ja.. dat had je gemist?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:17 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Gaat hij Jason nomineren dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |