misschien even op live drukken, dit is een beetje verwarrend voor mijquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef ledn81 het volgende:
Ali even checken bij Jason of zie zich gesteund voelt door de kijker thuis. Dat had je misschien even paar uur eerder moeten doen Ali
grappig, zat ik net ook te bedenken! Hij heeft vaker leuke ideeën voor spellen daar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:03 schreef Dragonbullet het volgende:
Kunnen ze Jason niet een baan geven als spelleider? Volgens mij kan hij toffe challenges bedenken
Heb hier nog wat video's van toen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:51 schreef marky het volgende:
[..]
Ja dat ging tot diep in de nacht door. Die niet verstaanbare brabander die het met het oudere zusje deed maar wat van de redactie niet mocht. Das toch wat anders dit jaar waar ze om half tien naar bed gaan.
hij heeft bijna niks, toeslagenaffaire , voedzelbank , bla blaquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:06 schreef Dragonbullet het volgende:
No way dat Chayron dat zou gokken, hij heeft daar de ballen niet voor
Ik zet hem wel uit en ga wat anders doen. Fijne avondquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
misschien even op live drukken, dit is een beetje verwarrend voor mij
als daar ik staan word is michiquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Chiara en Mario ! Euh Michelangelo !
Tijn en Monique. Monique was de oudste. Haar man kwam verhaal halen bij BB. Haar zusje Sabrina had iets met Etienne.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:56 schreef marky het volgende:
[..]
Geen idee wie van de twee wie was. De oudste was volgens mij al in de 40 ofzo en die Tijl in de 20. Die man van haar heeft een stevig gesprek gehad met de redactie vandaar de zendercheck als hij maar effe te dicht in de buurt kwam.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:51 schreef Jockari het volgende:
[..]
Aaj.. Ik ken iemand uit oostenrijk !
Ik zie hem echt winnen hoor, hij vliegt er nu sowieso niet uit. Dat kan ik me niet voorstellen!quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
grappig, zat ik net ook te bedenken! Hij heeft vaker leuke ideeën voor spellen daar.
waarom is sjairon weer zoo veeel aan het woord
baal dat ali met zijn piemel heeft gestemd en niet met zijn ballen! Had bb vanmiddag hem laten nomineren dan stond chiara erop. Hoop dat jason het populairst is!
hij doet als een kind van 3, dat zal het zijn geweestquote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
Iemand die kan bevestigen dat Ias een kind van 3 jaar heeft zoals hij overlaatst zei? Ik kan me dat dus echt niet inbeelden !
Echt?quote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
Iemand die kan bevestigen dat Ias een kind van 3 jaar heeft zoals hij overlaatst zei? Ik kan me dat dus echt niet inbeelden !
ut was een garpjequote:Op woensdag 8 februari 2023 20:11 schreef Jockari het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |