ali heeft al bij lindsy gezegd jason.. omdat die het dichtst bij de studio woont van degenen van blauw die hij erop wilde zetten en omdat hij heel populair is en volgens hem niet weg gaat.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd morgen wie er op staan
ja maar ben benieuwe wat het nou echt wordquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:55 schreef Monique___ het volgende:
het dichtst bij de studio woont van degenen van blauw die hij erop wilde zetten en omdat hij heel populair is en volgens hem niet weg g
8 april heb ik gehoordquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoeveelste dag BB is dit ?
wat is d eind datum
100 dagen was het/ ook dat is veranderd
wandeld lkkr doorquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Als ik Ali zou ik lindsey erop zetten
Dan kom ik toch even voor Lindsey op want zij heeft hem daarin niet beïnvloed Ze heeft gewoon Alie zijn vragen beantwoord en toen hij zei dan ga ik Jason doen Dat is dan jou keuze zei Lindseyquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ali heeft al bij lindsy gezegd jason.. omdat die het dichtst bij de studio woont van degenen van blauw die hij erop wilde zetten en omdat hij heel populair is en volgens hem niet weg gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |