dit is 100% mijn foto omdat ik de pauze knop nog in midden heb staan, was vergeten weg te halenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ik zoek op big brother maar zie hem niet haha
Dat ook maar voor 5k een vrijstelling kopen word niemand in dank afgenomen denk ik, dat is echt gewoon je eigen graf graven.quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ging er meer om dat hij al wat gekocht had ook dus meerdere dingen koopt
Was die niet tegen gekomen, zal wel niet goed zoeken hahaquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is 100% mijn foto omdat ik de pauze knop nog in midden heb staan, was vergeten weg te halen
[ twitter ]
Nou alweer naar bed?quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
meute in de badkamer
snavel poets
Linds dr ogen rollen welke cam
ze blijft nog steeds gespaard door Febo
Lin,..
heel byzonder
mbt zelfzorg omkleden en zuks
ik heb de zoekfunctie op twitter zo staan , en dan af en toe vernieuwen dan heb je steeds de nieuwste bovenquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Was die niet tegen gekomen, zal wel niet goed zoeken haha
kan wel een rel maken ..volgers zatquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is 100% mijn foto omdat ik de pauze knop nog in midden heb staan, was vergeten weg te halen
[ twitter ]
er zit hier een snitchquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
omg zie mijn foto op twitter op facebook binnen 5 minuten, gelukkig vind ik het niet erg dat ze mijn foto gebruiken
yep haha een meelezer, maar ik weet aan de likes op mijn fotos hier in de cos, dat er veel meelezers zijn die nooit posten, heb vaak likes van dezelfde namen waar ik nog nooit een post van heb gezien, vooral in streamverslagquote:
Ja natuurlijk omdat ze dacht iedereen doet het dus ik ga het ook doen. Dat zei ze direct nadat ze uit de gameroom kwamen na de streamlockquote:Op woensdag 8 februari 2023 21:02 schreef rinardo het volgende:
Charlotte over die 500 euro voor die horloge en haar verdriet, maar ze drukt wel voor die 5000 euro vrijstelling
quote:Op woensdag 8 februari 2023 21:41 schreef rinardo het volgende:
[..]
yep haha een meelezer, maar ik weet aan de likes op mijn fotos hier in de cos, dat er veel meelezers zijn die nooit posten, heb vaak likes van dezelfde namen waar ik nog nooit een post van heb gezien, vooral in streamverslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |