Tip van Chayronquote:
kutfok?quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:34 schreef mario390 het volgende:
wat is met deze kutfok?
laatste posts vanaf 20 min kreg ik erst
nu![]()
Hij heeft het altijd al vies gespeeld. Hij heeft Danny er zelfs voor gebruikt en toen het hem van de week uit kwam donderde hij hem keihard onder de bus.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nou vies.. hij spelt zn spel
en nu alleen , ff een weg vinden
chay is boos op de maatschapyquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar er zit een sterke persoonlijke lading in. Een soort boosheid en achterbaksheid. Iedereen met leugens zwart maken. Vind ik een vies spel. Kijk de persoon gewoon aan en wees een vent.
Heb hier nog wat oude pareltjes staan van dat jaar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@:Dutchgirl23 dat was ik helemaal vergeten
leuk om weer eens te zien
klopt, dat soort dingen maakt je achterdochtig en negatief, dat wordt een soort levensstijlquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
chay is boos op de maatschapy
aan name's toeslagen gedoe
knak in je ziel is dat,..
dat gaat je blik en mening naar mensen verandereb
mense doen ook anders tegen jou
als je als fraud op een lijst stat en je kan kpot vallen
"lang pad met veel ellende ""
Z'n ware aard komt naar bovenquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:21 schreef happyme28 het volgende:
Die Sjeiron kan het echt niet meer als spelletje zien. Het is gewoon persoonlijk. Vies spelletje speelt hij. Totaal geen waardering voor.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, dat soort dingen maakt je achterdochtig en negatief, dat wordt een soort levensstijl
Dat gaat over wie hem zou nomineren. oftewel, wie er PoN winnen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:36 schreef ledn81 het volgende:
Ias : "van mij mogen er 4 winnen, Bart, Rob en u 2 (Chayron en Ali)"
Ias wed op verkeerde paarden
Kan zijn, maar als je vergeet dat het een spelletje is, wordt het een beetje eng allemaal.quote:chay is boos op de maatschapy
aan name's toeslagen gedoe
knak in je ziel is dat,..
dat gaat je blik en mening naar mensen verandereb
mense doen ook anders tegen jou
als je als fraud op een lijst stat en je kan kpot vallen
"lang pad met veel ellende ""
Jeroen werd van een van de minder populaire in de tweede helft de populairste. Hem gebeurde het zelfde wat Jason nu ook gebeurd. Hoe dan ook hijsen de verliezers altijd de winnaars op het hoogste podium.quote:Op woensdag 8 februari 2023 19:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan ik me niets van herinneren.
Heeft denk ik niet zo veel indruk op me gemaakt toen
nee misschien om dat ik nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 19:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
kutfok?
ligt aan jou pc , wij hebben geen last
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |