Jacqueline zegt, ieder die naast rob staat verliest het van Rob , ze moest eens wetenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Stargazing het volgende:
De week is goed begonnen, Rob meteen genomineerd, die gaat naar huis zaterdag.

maakt mij niet meer uit, wie er in welke volgorde uitgaatquote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Stargazing het volgende:

ik wil jolientje wel een ponnetje geven hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien als wij geen pon hadden dan had Chiara erop gestaan.

Niet als hij tegenover Chayron komt.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:12 schreef Stargazing het volgende:

Ik zie het somber inquote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maakt mij niet meer uit, wie er in welke volgorde uitgaat
zolang Queen Chiara maar de winnaar wordt

die gaat er snel uitquote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maakt mij niet meer uit, wie er in welke volgorde uitgaat
zolang Queen Chiara maar de winnaar wordt

chayron ligt goed bij publiek hoorquote:Op zondag 5 februari 2023 18:13 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Niet als hij tegenover Chayron komt.

lol, hoop voor hem dat het geluk brengtquote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason de laatste M&M over het hek gegooid

sinds wanneer schelden we hierquote:Op zondag 5 februari 2023 18:14 schreef TheVoice4ever het volgende:
arme Chiara zo gebruikt worden door flikker Michelangelo (hopen dat hij ook weer genomineerd staat deze week, dat verdient deze pestkop)

omdat er hogere irritante personen zijn is hij nog niet aan de beurtquote:

oh , rare omgangsvormen heb jij dan, zeg je dat ook tegen je baas?quote:

Zo een zoutloos figuurquote:Op zondag 5 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er hogere irritante personen zijn is hij nog niet aan de beurt

Ja ok maar hij is toch ook om doodmoe van te wordenquote:Op zondag 5 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat er hogere irritante personen zijn is hij nog niet aan de beurt

huh? mich ligt nooit in bedquote:Op zondag 5 februari 2023 18:19 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik snap echt niet dat er gisteren zoveel mensen op Mich stemden, die daar helemaal niks doet als alleen maar commanderen en in bed liggen

nee, en excuses ik doe dat niet meer danquote:Op zondag 5 februari 2023 18:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
oh , rare omgangsvormen heb jij dan, zeg je dat ook tegen je baas?

slechte vipequote:Op zondag 5 februari 2023 18:19 schreef odie22 het volgende:
ik vind chayron en sumo beide niks , totaal geen vaib mee

Vrouwlief kan dat wel waarderen.quote:Op zondag 5 februari 2023 18:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en daar is de irritante cockblocker

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |