Hahaha ik moest wel lachen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zag net opeens dat ik de sluiter was
ja het is niet voor het eerst dat me dit overkomt hequote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:30 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahaha ik moest wel lachen hoor
Ja klopt, dat ze ze inderdaad. Echt ik geloof niks meer van wat die vrouwen eruit gooien hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:35 schreef Monique___ het volgende:
ah nu zegt jolien dat ze acryl nagels heeft!! laatst zei ze dat het haar eigen nagels zijn
de mannen daar geloof je wel nog?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja klopt, dat ze ze inderdaad. Echt ik geloof niks meer van wat die vrouwen eruit gooien hoor
Eh haha nope je hebt een puntquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de mannen daar geloof je wel nog?![]()
🤣🤣quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de mannen daar geloof je wel nog?![]()
ja dat zag ik net ook op twitter staan.. hoe komt die danny hierbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lonneke1983 op 07-02-2023 19:47:35 ]
hout toch op zo flauquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Alvast beelden van dat Jacq, Jolien en Chiara het huis verlaten
[..]
nee ik ook niet, zou niet weten wat er irritant aan isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat zag ik net ook op twitter staan.. hoe komt die danny hierbij?
op de streams zie ik dit niet terug bij ali.
Nou het zijn ook heksenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
hout toch op zo flau
je bent wel de de meisjes
hatet
quote:[ afbeelding ][/quote[/spoiler]]
Ik denk dat het verstandig is om die uitspraak zelf even te kijken. Die trekken alles uit hun verband daar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat zag ik net ook op twitter staan.. hoe komt die danny hierbij?
op de streams zie ik dit niet terug bij ali.
nee ik kijk dat nobiggie gebeuren nooit. ik vond hun niet leukquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om die uitspraak zelf even te kijken. Die trekken alles uit hun verband daar.
zit me bloed te ergeren aan de laatste beelden van Danny die ik voorlopig hoop te zien, maar wil het wel ff zien idd.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om die uitspraak zelf even te kijken. Die trekken alles uit hun verband daar.
Ik laat gewoon hun ware aard zien. En iedereen heeft recht op zijn eigen meningquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
hout toch op zo flau
je bent wel de de meisjes
hatet
Nee ja ik kijk het ook niet maar zie onder die tweet een hele discussie over hoe die woorden geïnterpreteerd moeten worden. Dat zegt mij al weer genoeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik kijk dat nobiggie gebeuren nooit. ik vond hun niet leuken geen zin in bewoners van vorig jaar
Laat even weten als je gezien hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zit me bloed te ergeren aan de laatste beelden van Danny die ik voorlopig hoop te zien, maar wil het wel ff zien idd.
Wat een arrogante kwal
ik klik er daarom al niet opquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ja ik kijk het ook niet maar zie onder die tweet een hele discussie over hoe die woorden geïnterpreteerd moeten worden. Dat zegt mij al weer genoeg.
Hij heeft vorige week tegen 1 van de medebewoners toch gezegd dat hij het helemaal gehad had met Ali. Weet alleen niet meer tegen wie hij het gezegd had.quote:
Ja dat vind ik ook eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is er met Jason gebeurd?
waarom kletsen ze altijd door BB heen echt aso !!!
ja die staat er toch al zelf op.. nu jaq en jolien er hopelijk nog bijquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
zal Rob leuk vinden dat Ali mag nomineren![]()
![]()
Ma en Charlotte.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die staat er toch al zelf op.. nu jaq en jolien er hopelijk nog bij
ik heb maar half mee getypt juist omdat ik dacht: die 2 zullen wel mee typenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:58 schreef rinardo het volgende:
Kodiak monique doen jullie maar sv
anders weer dubbel, veel werk
ja buiten het feit dat wij het niet horen, is het gewoon ongehoord om het te doen, en vaak horen ze zelf ook de rest niet eens meer.quote:
paar kutopmerkingen dat ie thuis ook altijd zonder shirt loopt en dat er meer in het huis rondliepen zonder shirt, maar ja niet iedereen ziet er even goed uit natuurlijkquote:
ik zal het erin zetten of ben je al bezig?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:58 schreef rinardo het volgende:
Kodiak monique doen jullie maar sv
anders weer dubbel, veel werk
Nee hoor, alleen maar meer targets op hemquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef BBERTJE het volgende:
Shayron voor niks vrijstelling gekocht😂😂
Wss niemand van zijn kamer hoezo geen groepjesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Ali nomineren.. ik heb echt geen flauw idee wie die zou doen
Dat weet je nooit bij hem, of hij slim is of zich in laat palmen door de drie heksen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
nee ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zal het erin zetten of ben je al bezig?
Dankjequote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
paar kutopmerkingen dat ie thuis ook altijd zonder shirt loopt en dat er meer in het huis rondliepen zonder shirt, maar ja niet iedereen ziet er even goed uit natuurlijk![]()
En had zichzelf echt bij top 5/top 3 gezien. En dat de rest heel tactisch bezig was en hij echt niet.
Maar ondertussen ook hele verhalen over communiceren via drinkflessen en handgebaartjes
Maar gelukkig hebben ze het niet over zijn recepten gehad
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat hij er gewoon over gaat klagen en zeker met Jaq hoe het mogelijk is dat ze hem laten nomineren enzo dat hij dat niet kan en kan nooit goed gaan ofzo iets maar klagen gaat die zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Iedereen die verantwoordeljk is voor vertrek Danny (en chelsea)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Valt wel mee, sjakelien en MA (hopelijk chiara maar ben bang van niet)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Zou Michi en Ias kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
chiara kiest hij zoiezo niet...jammer genoegquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef -river- het volgende:
Netjes, Ali mag nomineren. Nu maar hopen dat hij niet zo dom is om die heksen erin te houden.
Ohw ja dat zou inderdaad kunnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:03 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Iedereen die verantwoordeljk is voor vertrek Danny (en chelsea)
Chiara / Jolien / MichA
Gezien Rob er al opstaat vermoed ik dat de dames ernaast komen.
Al die heksen gaan slijmen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Chiara zal wel eens heel erg aardig tegen Ali gaan down vanavond en morgen voordat hij moet nomineren.
Ze geeft alleen maar op m af , zal nu wel gaan slijmen.
Eerste geslijm is der alquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef Joyce-43 het volgende:
oh das mooi chiara vind dat hij er wel klaar voor istoch aardig van der ( sarcastisch )
die poept 7 kleurenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:09 schreef Kayro het volgende:
Erg veel camerazoom op Jolien😆 verbeten onderlipje..
Whut??? Ik nie snap??quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef Monique___ het volgende:
1950 uur
ze zitten net allemaal aan tafel te eten als bb verteld over de uitslag van het spel.
Hij vertelt ook dat michelangelo , met een katapult, een sterretje in een heel duur scherm heeft geschoten. Dat wist michelangelo niet.
HIj vertelt dat de man die eerst eerst luidt vloekend ruim een minuut in blinde woede met badeendjes riep zich toen bedacht een vork kocht , 3 eigenlijk en reeds met de eerste vork ? kapot gooide.
2 min 5 sec. (meen ik)
Ali heeft de power of nominatie gewonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
ik zie niks als ik daar op klikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef Lux069 het volgende:
zit ff te luisteren
klinkt echt 1 op 1 als dit spel
is wel gelukt door zelf link te copieren in je post.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie niks als ik daar op klik
op de tekst onder filmpje klikkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie niks als ik daar op klik
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:14 schreef Ireth het volgende:
Uit streamverslag...
[..]
Whut??? Ik nie snap??met de eerste vork de ballon kapot gooideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:14 schreef Ireth het volgende:
Uit streamverslag...
[..]
Whut??? Ik nie snap??oh ja wacht dat staat raar ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ali was die man dus..
ik zal het aanpassen in het sv
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:20 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ik vrees ongeacht welke bewoner is genomineerd, Rob sowieso naar huis moet
Wie zou hij nomineren? chiara/jolien/charlotte ? 2 van die drie?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
ben wel blij dat ali de pon heeft en er niet een gekke twist is gekomen die jaq en chiare heeft vrijgesteld.
dit was blijkbaar echt een kansspel.. iedereen kon winnen.
Ali gaat Jakkie en chiara niet op de bank zetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
ben wel blij dat ali de pon heeft en er niet een gekke twist is gekomen die jaq en chiare heeft vrijgesteld.
dit was blijkbaar echt een kansspel.. iedereen kon winnen.
Jolien en Charlotte?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ali gaat Jakkie en chiara niet op de bank zetten.
nee maakt hij hem weerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Danny stond nog in de studio en toen was ik al genomineerd![]()
![]()
![]()
![]()
voor de 4e keer hoor ik die hoor vandaag
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja wacht dat staat raar ..
ali was die man dus..
ik zal het aanpassen in het sv
Tegen Ali netquote:
oh jaa pff dat is ook weer zo.. hoop niet dat hij met zijn piemel denkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:30 schreef ben34567 het volgende:
Ali zit de hele dag te geilen op Chiara zou die haar echt nomineren ? Ik betwijfel het
zijn we niet meer gewend he.. 2 verschillende streams na al die sl en de uitzending staat onlinequote:
Wat heeft ze gezien ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:38 schreef Monique___ het volgende:
mag hopen dat charlotte nu in de dbk vertelt wat ze gezien heeft..
chiara zegt nu buiten: ik dacht toen de stem kwam dat bb zou zeggen: bb door jaq ben jij nu gediskwalificeerd.
hahaha lachen samen..
ze hebben het zoo leuk hahaha
dat jaquelin ondanks dat ze het niet mochten vertellen tegen elkaar, toch tegen chiara dingen heeft vertelt, tips, over het spel wat ze moesten gaan spelen!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
JacJac gaat echt naar de wc nu anders gaat ie miscchien weer omhoog lopen.
Chiara geeft nog de tip om liedjes te zingen.
Suc6 JacJac
Tja je kunt ze wel allebei gaan nomineren maar dan heeft Ali niks gewonnenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
dat jaquelin ondanks dat ze het niet mochten vertellen tegen elkaar, toch tegen chiara dingen heeft vertelt, tips, over het spel wat ze moesten gaan spelen!
Niet over de wc beginnen als Mario in de COS isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
JacJac gaat echt naar de wc nu anders gaat ie miscchien weer omhoog lopen.
Chiara geeft nog de tip om liedjes te zingen.
Suc6 JacJac
is hij degene met de poepfetish?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet over de wc beginnen als Mario in de COS is![]()
sssst!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is hij degene met de poepfetish?
BB moet eens strenger optreden tegen mensen die zijn regels negeren, maar dat zeggen we al 3 jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat jaquelin ondanks dat ze het niet mochten vertellen tegen elkaar, toch tegen chiara dingen heeft vertelt, tips, over het spel wat ze moesten gaan spelen!
ze zei daarom ook toen straks , nu is het niet erg want ali heeft gewonnen.. maar bij een volgende keer gaat ze het wel meteen melden.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Tja je kunt ze wel allebei gaan nomineren maar dan heeft Ali niks gewonnen
echt een jankerd zeg hij valt in herhaling als ik daar zou zitten zou ik dat zeggen ook, ik zou zo een bonje hebben gehad met Jaq Rob en Chiara als ik daar zatquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Danny stond nog in de studio en toen was ik al genomineerd![]()
![]()
![]()
![]()
voor de 4e keer hoor ik die hoor vandaag
is en hel normale themaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Niet over de wc beginnen als Mario in de COS is![]()
dit jaar zijn ze wel heel laks.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
BB moet eens strenger optreden tegen mensen die zijn regels negeren, maar dat zeggen we al 3 jaar
die jankerd is nog niet genomineerd geweest en toch voelt hij zich elke week DE target nummer 1quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:44 schreef engine het volgende:
Chayron weet dat hij de number 1 target is in dit huis....honderd duizend procent zeker.
Echt muil houden!
hij is nu wel heel makkelijk hoor dit jaarquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
BB moet eens strenger optreden tegen mensen die zijn regels negeren, maar dat zeggen we al 3 jaar
dat heb jou gezegdquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
is hij degene met de poepfetish?
5000 euro boete zou mooi zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Met zijn stroom aan onzin...."je kunt het ontkennen maar ik weet het duizend procent zeker"quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
die jankerd is nog niet genomineerd geweest en toch voelt hij zich elke week DE target nummer 1
lieve Opaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:48 schreef OmaJacky het volgende:
Rob : lindsey kruipt zowat im z'n hol.
Met zijn achterlijke gelul....terecht dat niemand hem vertrouwt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
boh schakel. ik over op de andere stream is die sjairon nog steeeeds bezig over niemand vertrouwen.
Wordt die Sjapron nooit eens moe van zichzelf??quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:49 schreef suzi1 het volgende:
hahaha nee dat gaat hij niet zeggen
wat jason zou hebben gezegd
is geen para
1 iemand is weg. vertelde ik alles
iedereen doet naar anderen praten
ik ben echt en loyaal
ja ik kan ook niks anders bedenken dan dat..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:51 schreef suzi1 het volgende:
lopend vuurtje. gaat er gwn over dat jason heeft gezien dat hij wel op bart en jason ging met ringen gooien
meer kan ik niet bedenken
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:52 schreef Hoylei het volgende:
Heeft die Chayron daar al gepoept eigenlijk...?
Want ik heb in dit gesprek het idee dat hij daar te dom voor is...
Hij beschuldigt Jason dat die iets heeft doorverteld. Maar hij gaat hem niet zeggen wat, want dan gaat hij dat weer doorvertellen?
ow is de keukenstream leuk?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:53 schreef Lillfex het volgende:
Nou sorry Bart is ook een huichelaar zeg
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:53 schreef Lillfex het volgende:
Nou sorry Bart is ook een huichelaar zeg
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:52 schreef Hoylei het volgende:
Heeft die Chayron daar al gepoept eigenlijk...?
Want ik heb in dit gesprek het idee dat hij daar te dom voor is...
Hij beschuldigt Jason dat die iets heeft doorverteld. Maar hij gaat hem niet zeggen wat, want dan gaat hij dat weer doorvertellen?
Maar weet je dat wel 1000% zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef engine het volgende:
Ik weet honderd procent zeker dat voor duizend procent................
Ik heb dit even nagerekend maar het klopt niet
jaq heeft nog steeds geen kaka gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond
Lach me stuk Ali Pon
Weg ¤5000,00 voor de vrijstelling van Chayron
Verder niet veel gemist volgens mjj
Wat voor vals spel?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
ah
[..]
ah heeft ze het in de keuken vertelt? hoe reageerde de keukenploeg?
Ali Pon? en de roddeltantes dachten dat zij m zouden krijgen en wilden Ali er net opzetten. Dit is echt geweldigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond
Lach me stuk Ali Pon
Weg ¤5000,00 voor de vrijstelling van Chayron
Verder niet veel gemist volgens mjj
Ze liet het in het midden of het gebeurd was,maar zei wel zoiets zou ik melden in de db. Ben benieuwd of ze dat ook echt doetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
ah
[..]
ah heeft ze het in de keuken vertelt? hoe reageerde de keukenploeg?
hahah nu niet meer maar ook ff roddelen Jolien is bang dat ze genomineerd word en Bart zegt ik hou er niet van dat er bondjes zijn ( Danny) tegen Charlotte en dat de blauwe kamer dan ........... Maar goed je moet daar savonds eens komen op de slaapkamerquote:
Heeft hij Jason ook gewaarschuwd dat ze allemaal op hem gingen...?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:55 schreef suzi1 het volgende:
jason had hem moeten vertellen wat anderen in zijn slaapkamer over hem zeiden
peciesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Die idioot heeft nog op Jason gestemd ook ja
haha ja precies heel blauw is 1 bondjequote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
hahah nu niet meer maar ook ff roddelen Jolien is bang dat ze genomineerd word en Bart zegt ik hou er niet van dat er bondjes zijn ( Danny) tegen Charlotte en dat de blauwe kamer dan ........... Maar goed je moet daar savonds eens komen op de slaapkamer
chay denkt dat hij alle drek uit de palling emmer kan onthoudenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:59 schreef 36Chambers het volgende:
sjairon heeft zichzelf wel erg hoog zitten he
ik hoor hem nooit wat zinnigs zeggen, tegen niemand. wat een mafklapperquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
chay denkt dat hij alle drek uit de palling emmer kan onthouden
daar is hij van overtuigd
1000%quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik hoor hem nooit wat zinnigs zeggen, tegen niemand. wat een mafklapper
Jason niet, ik denk echt eerder Ias en misschien Chiara omdat die hem nogal hard heeft afgewezenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie zou Ali erop zetten
Jason
Bart
Jacq
MA
Dat hele love week gedoe.. al weken hoor je het. Laat ze lekker helemaal niks krijgenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:02 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Door chiara met dr gedram over love week. Hoop dat ze thuis valentijn viert
Chiara zou top zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:03 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Jason niet, ik denk echt eerder Ias en misschien Chiara omdat die hem nogal hard heeft afgewezen
BB krijgt wel steeds meer humorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:03 schreef Monique___ het volgende:
op 2 is weer beeld.
bb had aan charlotte gevraagd of ze nog boos op hem was.
het is rob gegund had charlotte geantwoord.
nee dat denk ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:59 schreef Stargazing het volgende:
Ik denk eerder dat Ali Ias erop gaat zetten
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:04 schreef Stargazing het volgende:
[..]
zoveel maakt het niet uit wie erop komt, Rob gaat toch naar huis zaterdag
Jolien, Chiara,Jaq en Rob zelf zijn te zeker van zichzelf en te zeker dat Rob nog steeds populair is. Als Rob zaterdag naar huis gaat gaan ze beseffen dat ze helemaal geen idee hebben van wie er echt populair is en dan is het paniek bij de roddeltantes. Dat is wat we willen zien, chaos, paniek en dat ze zichzelf gek maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lkkr
dan kan de boel los
bloed an de muur
janken motten ze
Leuk, 2 streams ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Operatie poets de kookplaat schoon is ook van start gegaan
1000 van de pot:quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet nog wel lachen om het scherm dat MA kapot heeft geschoten.
Dat zijn geen goedkope schermen, daar gaat de FEBO vast een bonnetje van krijgen
Maak er maar 2000 vanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:13 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
1000 van de pot:
scherm kapot geschoten
Met die 2 ligt Rob eruit vrees ik. Al hoewel het spannend zal zijn met chiara.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:12 schreef ben34567 het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk bij de PON van Ali. Die gaat voor een shock willen gaan door Chiara en Jolien erop te zetten.
vind het maar een irritant jochquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias blijft maar mekkeren over de chocolade reep
Ias is echtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:16 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
vind het maar een irritant joch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |