17.00Na lijkt uren, komen de bewoners terug, hieronder Flarden van gesprekken,
ze konden drukken? vrijstelling, 5000 euro, hoor Charlotte over horloge van haar papa maar gunde liever wat aan een ander.. Charlotte werd woedend toen ze de nominatie zag, geld vliegt uit de deur
ik wist dat Chayron het ging doen, geld vliegt toch de deur uit
Michelangelo en Chayron vrijstelling voor 5000 p.s.
Telefoongesprek voor MA
Video boodschap voor Chayron
voor Chayron lag er een voorwerp van zijn overleden pa dat normaal in zijn auto ligt
bart en rob hebbben het erover dat ze het apart vinden dat iemand nu na 5 weken gaat drukken voor iets wat ze toen nog gezien hebben..
je weet dat er gedrukt gaat worden zegt cha, dus ja.. dan druk ik
er was al 3x meteen gedrukt als ze de kans kregen
8 van de 12 hebben. niks?
als er zoveel geld uit de pot is zegt alie hadden we die koffie ook kunnen kopen
Ias heeft niet gedrukt omdat hij al 10 k heeft en niet nog meer eruit wilde halen
sjairon vindt dat onzin, dat hij 15 k uit de pot heeft gehaald . want als het niet naar hem was gegaan was het naar iemand anders gegaan.. bb was het al op voorhand van plan , wij zijn onderdeel van experiment, dit ga je sowieso krijgen ik snap niet als er ook maar iemand is die kwalijk neemt dat ik het doe want er drukten meerdere mensen ik vind het raar dat ik irritatie bespeur want gegarandeerd is is naar een ander gegaan, wetend dat 1 iemand met de pot weg gaat, je moet in het nu leven, wie weet heeft bb in de laatste weken heel veel gepland dat we geld erbij krijgen, blablalba straatjeschoonvegen
rob : jij hebt nu betaald voor filmpje
Jolien wil van Ali af.
Is een egost
Vindt het niet kunnen hoe hij is
sjairon vind het nergens opslaan
rob: we worden allemaal uitgedaagd dit is tv, mensen smullen thuis
er moeten reacties uit het land komen, heb je dat gezien joh, jeeeetje wat heftig en weet je wat ze ook doen?
ze gaan ook alle namen opnoemen, emoties losmaken
Doodzonde volgens Jason
jason komt ook met een analyse bij charlotte

als er eenmaal wat uit de pot is gaan anderen ook.
de laatste 4 gingen allemaal direct hebben niet eens gewacht!
charlotte vertelt dat ze 500 zou moeten betalen aan het horloge van haar pa maar geld wilde ze nooit afpakken van een ander.. het is haar verdriet hoeft een ander niet ..voor te boeten
Chayron heeft 5000 euro en vrijstelling en post van thuis
Dus 3 x gedrukt
Michaelangelo heeft 5000 en vrijstelling en post van thuis ook 3x gedrukt
Verschil is dat m-a wel voor warm water had willen kiezen voor iedereeen maar shairon dat pertinent niet wilde zelfs zijn zin aan het doordrukken
jason is ook boos dat er tering veel geld weg is, hij bart ias en rob hebben niet gedrukt
ias: Iedereen is anders, je koopt toch niet voor 2000 een belletje, je kan toch niet blijven drukken. Ik heb ook van thuis voorwerpen meegenomen, een foto, horloge,
Rob: En je weet allemaal wat de voorwerpen zijn, die heb je zelf meegenomen.
Jason: Het liefst heb je dat niemand drukt.
Rob: Niemand heeft gedrukt voor de koffie, die was maar 5 euro. Ik vind het jammer van de warme douche, dan had iedereen een warme douche gehad voor 1000.
ias: Eigenlijk Rob, we zijn de onnozelaars door niet te drukken, maar andere doen het wel, het is nu toch weg.
Rob: 5000 euro voor een video,
ias: Nee, 1.500 video, de vrijstelling was 5000.
Rob: Hij pakt een vrijstelling, en had al 10.000. Maar volgende week kan hij er gewoon weer opkomen. Vijf ruggen is veel hoor. Er zijn er volgens mij een paar boos.
ledn81 in BB / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] Big Brother 2023[ Bericht 5% gewijzigd door rinardo op 06-02-2023 17:47:29 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.