paar kutopmerkingen dat ie thuis ook altijd zonder shirt loopt en dat er meer in het huis rondliepen zonder shirt, maar ja niet iedereen ziet er even goed uit natuurlijkquote:
ik zal het erin zetten of ben je al bezig?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:58 schreef rinardo het volgende:
Kodiak monique doen jullie maar sv
anders weer dubbel, veel werk
Nee hoor, alleen maar meer targets op hemquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:00 schreef BBERTJE het volgende:
Shayron voor niks vrijstelling gekocht😂😂
Wss niemand van zijn kamer hoezo geen groepjesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Ali nomineren.. ik heb echt geen flauw idee wie die zou doen
Dat weet je nooit bij hem, of hij slim is of zich in laat palmen door de drie heksen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
nee ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zal het erin zetten of ben je al bezig?
Dankjequote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
paar kutopmerkingen dat ie thuis ook altijd zonder shirt loopt en dat er meer in het huis rondliepen zonder shirt, maar ja niet iedereen ziet er even goed uit natuurlijk![]()
En had zichzelf echt bij top 5/top 3 gezien. En dat de rest heel tactisch bezig was en hij echt niet.
Maar ondertussen ook hele verhalen over communiceren via drinkflessen en handgebaartjes
Maar gelukkig hebben ze het niet over zijn recepten gehad
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die staat er toch al zelf op.. nu jaq en jolien er hopelijk nog bij
ik bedoel meer dat hij er gewoon over gaat klagen en zeker met Jaq hoe het mogelijk is dat ze hem laten nomineren enzo dat hij dat niet kan en kan nooit goed gaan ofzo iets maar klagen gaat die zekerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja die staat er toch al zelf op.. nu jaq en jolien er hopelijk nog bij
Iedereen die verantwoordeljk is voor vertrek Danny (en chelsea)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Valt wel mee, sjakelien en MA (hopelijk chiara maar ben bang van niet)quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
Zou Michi en Ias kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:01 schreef TheLuckyman het volgende:
chiara kiest hij zoiezo niet...jammer genoegquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef -river- het volgende:
Netjes, Ali mag nomineren. Nu maar hopen dat hij niet zo dom is om die heksen erin te houden.
Ohw ja dat zou inderdaad kunnen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:03 schreef Lux069 het volgende:
[..]
Iedereen die verantwoordeljk is voor vertrek Danny (en chelsea)
Chiara / Jolien / MichA
Gezien Rob er al opstaat vermoed ik dat de dames ernaast komen.
Al die heksen gaan slijmen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:06 schreef OmaJacky het volgende:
Chiara zal wel eens heel erg aardig tegen Ali gaan down vanavond en morgen voordat hij moet nomineren.
Ze geeft alleen maar op m af , zal nu wel gaan slijmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |