die poept 7 kleurenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:09 schreef Kayro het volgende:
Erg veel camerazoom op Jolien😆 verbeten onderlipje..
Whut??? Ik nie snap??quote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:00 schreef Monique___ het volgende:
1950 uur
ze zitten net allemaal aan tafel te eten als bb verteld over de uitslag van het spel.
Hij vertelt ook dat michelangelo , met een katapult, een sterretje in een heel duur scherm heeft geschoten. Dat wist michelangelo niet.
HIj vertelt dat de man die eerst eerst luidt vloekend ruim een minuut in blinde woede met badeendjes riep zich toen bedacht een vork kocht , 3 eigenlijk en reeds met de eerste vork ? kapot gooide.
2 min 5 sec. (meen ik)
Ali heeft de power of nominatie gewonnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooh, i love it when you do it like that,
And when you're closer, give me the shivers
ik zie niks als ik daar op klikquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:59 schreef Lux069 het volgende:
zit ff te luisteren
klinkt echt 1 op 1 als dit spel
is wel gelukt door zelf link te copieren in je post.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie niks als ik daar op klik
op de tekst onder filmpje klikkenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie niks als ik daar op klik
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:14 schreef Ireth het volgende:
Uit streamverslag...
[..]
Whut??? Ik nie snap??met de eerste vork de ballon kapot gooideSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:14 schreef Ireth het volgende:
Uit streamverslag...
[..]
Whut??? Ik nie snap??oh ja wacht dat staat raar ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ali was die man dus..
ik zal het aanpassen in het sv
Dat denk ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:20 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ik vrees ongeacht welke bewoner is genomineerd, Rob sowieso naar huis moet
Wie zou hij nomineren? chiara/jolien/charlotte ? 2 van die drie?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
ben wel blij dat ali de pon heeft en er niet een gekke twist is gekomen die jaq en chiare heeft vrijgesteld.
dit was blijkbaar echt een kansspel.. iedereen kon winnen.
Ali gaat Jakkie en chiara niet op de bank zetten.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
ben wel blij dat ali de pon heeft en er niet een gekke twist is gekomen die jaq en chiare heeft vrijgesteld.
dit was blijkbaar echt een kansspel.. iedereen kon winnen.
Jolien en Charlotte?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Ali gaat Jakkie en chiara niet op de bank zetten.
nee maakt hij hem weerquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:27 schreef ledn81 het volgende:
Danny stond nog in de studio en toen was ik al genomineerd![]()
![]()
![]()
![]()
voor de 4e keer hoor ik die hoor vandaag
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja wacht dat staat raar ..
ali was die man dus..
ik zal het aanpassen in het sv
Tegen Ali netquote:
oh jaa pff dat is ook weer zo.. hoop niet dat hij met zijn piemel denkt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:30 schreef ben34567 het volgende:
Ali zit de hele dag te geilen op Chiara zou die haar echt nomineren ? Ik betwijfel het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |