ja dat zag ik net ook op twitter staan.. hoe komt die danny hierbij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Lonneke1983 op 07-02-2023 19:47:35 ]
hout toch op zo flauquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Alvast beelden van dat Jacq, Jolien en Chiara het huis verlaten
[..]
nee ik ook niet, zou niet weten wat er irritant aan isquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat zag ik net ook op twitter staan.. hoe komt die danny hierbij?
op de streams zie ik dit niet terug bij ali.
Nou het zijn ook heksenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
hout toch op zo flau
je bent wel de de meisjes
hatet
quote:[ afbeelding ][/quote[/spoiler]]
Ik denk dat het verstandig is om die uitspraak zelf even te kijken. Die trekken alles uit hun verband daar.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat zag ik net ook op twitter staan.. hoe komt die danny hierbij?
op de streams zie ik dit niet terug bij ali.
nee ik kijk dat nobiggie gebeuren nooit. ik vond hun niet leukquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om die uitspraak zelf even te kijken. Die trekken alles uit hun verband daar.
zit me bloed te ergeren aan de laatste beelden van Danny die ik voorlopig hoop te zien, maar wil het wel ff zien idd.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om die uitspraak zelf even te kijken. Die trekken alles uit hun verband daar.
Ik laat gewoon hun ware aard zien. En iedereen heeft recht op zijn eigen meningquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
hout toch op zo flau
je bent wel de de meisjes
hatet
Nee ja ik kijk het ook niet maar zie onder die tweet een hele discussie over hoe die woorden geïnterpreteerd moeten worden. Dat zegt mij al weer genoeg.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ik kijk dat nobiggie gebeuren nooit. ik vond hun niet leuken geen zin in bewoners van vorig jaar
Laat even weten als je gezien hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
zit me bloed te ergeren aan de laatste beelden van Danny die ik voorlopig hoop te zien, maar wil het wel ff zien idd.
Wat een arrogante kwal
ik klik er daarom al niet opquote:Op dinsdag 7 februari 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ja ik kijk het ook niet maar zie onder die tweet een hele discussie over hoe die woorden geïnterpreteerd moeten worden. Dat zegt mij al weer genoeg.
Hij heeft vorige week tegen 1 van de medebewoners toch gezegd dat hij het helemaal gehad had met Ali. Weet alleen niet meer tegen wie hij het gezegd had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |