Chiara zou top zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:03 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Jason niet, ik denk echt eerder Ias en misschien Chiara omdat die hem nogal hard heeft afgewezen
BB krijgt wel steeds meer humorquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:03 schreef Monique___ het volgende:
op 2 is weer beeld.
bb had aan charlotte gevraagd of ze nog boos op hem was.
het is rob gegund had charlotte geantwoord.
nee dat denk ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:59 schreef Stargazing het volgende:
Ik denk eerder dat Ali Ias erop gaat zetten
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:04 schreef Stargazing het volgende:
[..]
zoveel maakt het niet uit wie erop komt, Rob gaat toch naar huis zaterdag
Jolien, Chiara,Jaq en Rob zelf zijn te zeker van zichzelf en te zeker dat Rob nog steeds populair is. Als Rob zaterdag naar huis gaat gaan ze beseffen dat ze helemaal geen idee hebben van wie er echt populair is en dan is het paniek bij de roddeltantes. Dat is wat we willen zien, chaos, paniek en dat ze zichzelf gek maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lkkr
dan kan de boel los
bloed an de muur
janken motten ze
Leuk, 2 streams ookquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Operatie poets de kookplaat schoon is ook van start gegaan
1000 van de pot:quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet nog wel lachen om het scherm dat MA kapot heeft geschoten.
Dat zijn geen goedkope schermen, daar gaat de FEBO vast een bonnetje van krijgen
Maak er maar 2000 vanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:13 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
1000 van de pot:
scherm kapot geschoten
Met die 2 ligt Rob eruit vrees ik. Al hoewel het spannend zal zijn met chiara.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:12 schreef ben34567 het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk bij de PON van Ali. Die gaat voor een shock willen gaan door Chiara en Jolien erop te zetten.
vind het maar een irritant jochquote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias blijft maar mekkeren over de chocolade reep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |