Dat is idd een goed voorbeeld.. die heeft toen gelukkig de juiste beslissing genomen om toch te vertrekkenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Dit verhaal doet me een beetje denken aan Lotus van Utopia zij wou ook vaak naar huis gaan maar ze werd gedwongen om te blijven. Uiteindelijk na een heel gedoe ging ze toch weg
Bizarquote:Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
Kim vindt het niet erg mensen helemaal verrot te schelden
en dan ga je als vriend zeggenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef puzziepie het volgende:
Dit is echt niet gezond meer
[ afbeelding ]
Puzzquote:Op maandag 30 januari 2023 10:31 schreef puzziepie het volgende:
Nu over hoe het programma haar laat overkomen WTF
Op de streams kan je niet knippen en plakken , dit is gewoon Kimquote:Op maandag 30 januari 2023 10:32 schreef Aggie46 het volgende:
Ze komt over op tv als een kutbitch.
Dat is ze ook wel maar ze wil niet zo overkomen.
ik zou voor een psychiater gaanquote:Op maandag 30 januari 2023 10:33 schreef Harry het volgende:
Kim W: ik weet niet of een psycholoog mij kan helpen?
Shocktherapie.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou voor een psychiater gaan
en lekker pillen erin mikkenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
Er zit echt iets niet goed in dat hoofd hoor.. eigenlijk zielig, ze heeft echt hulp nodig en alleen daarom moet ze al naar huis.
Ik vind het schandalig dat ze achter niet die beslissing voor haar nemen ipv zoveel op haar inpraten om te blijven. In feite is dat wat er nu gebeurd. Ze heeft al meerdere gesprekken gehad enneagram is er nog steeds terwijl ze allang weg wil.
Is het haar gedrag of is het een ziekte?quote:Op maandag 30 januari 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou voor een psychiater gaan
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Silves het volgende:
[..]
gebruik Sas nu het boek als afvalplank?
Psychisch zit er echt iets niet goedquote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Is het haar gedrag of is het een ziekte?
Ook zo'n opportunistquote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Silves het volgende:
[..]
gebruik Sas nu het boek als afvalplank?
GBR. Gaat Erik leuk vinden.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Je hebt gelijk denk ik.
Scherpe blik
Zou wat zijn geel voor de mic..en geen kaart voor doodsbedreig..en intimidatie.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:37 schreef Ebinas het volgende:
Bij bep kunnen ze beter de zender en mic implanteren![]()
Maar goed dat daar geenop staat
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou wat zijn geel voor de mic..en geen kaart voor doodsbedreig..en intimidatie.
Een overdosis denkt Zoe......quote:Op maandag 30 januari 2023 10:41 schreef puzziepie het volgende:
Zoe : Rupie hoe denk je dat jij doodgaat?'
speechlessquote:Op maandag 30 januari 2023 10:41 schreef puzziepie het volgende:
Zoe : Rupie hoe denk je dat jij doodgaat?'
Man 3 Ik kijk echt naar een sneue versie van one flew over the cuckoo's nestquote:Op maandag 30 januari 2023 10:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Een overdosis denkt Zoe......
Dat is ook zo'n flapuit!!
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Man 3 Ik kijk echt naar een sneue versie van one flew over the cuckoo's nest
Heftige filmquote:Op maandag 30 januari 2023 10:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Man 3 Ik kijk echt naar een sneue versie van one flew over the cuckoo's nest
Beter ook.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
Kim gaat niet bij de weekbespreking zitten
Die 2 maanden samen zijn een lachertje.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
Mexx en Martin
2 maanden samen
willen nu al relatietherapie???
Ik vind dit echt niet leuk meerquote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:51 schreef dakpanlos het volgende:
Nou staat medialand het laatste jaar bol van grensoverschrijdend gedrag, intimidatie en meer...
Komt er hier zo'n serie waarin, in dit geval, KimK te pas en te onpas vanuit haar waan
- doodsbedreigingen uit
- initmideert
- continue een taal uitslaat die grote groepen mensen met ziektes enorm kwetst
EN DE ORGANISATIE DOET HIER NIKS AAN?????
John de Mol en verdient een volgende debacle!!!!!
wat het eigenlijk nog erger maaktquote:Op maandag 30 januari 2023 10:51 schreef dakpanlos het volgende:
Nou staat medialand het laatste jaar bol van grensoverschrijdend gedrag, intimidatie en meer...
Komt er hier zo'n serie waarin, in dit geval, KimK te pas en te onpas vanuit haar waan
- doodsbedreigingen uit
- initmideert
- continue een taal uitslaat die grote groepen mensen met ziektes enorm kwetst
EN DE ORGANISATIE DOET HIER NIKS AAN?????
John de Mol en verdient een volgende debacle!!!!!
ja hequote:Op maandag 30 januari 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
Esther zegt maar amper vijf dagen te hebben geslapen.. gisteren zei ze nog dat ze al zes dagen niet had geslapen
Dat kon je duidelijk merken.(laten we aannemen dat ze inderdaad pammetjes heeft gehad)quote:Op maandag 30 januari 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat het eigenlijk nog erger maakt
is dat ze haar dus pillen geven om weer rustig te worden
(voor zover wij kunnen zien en horen)
Er wordt bijna nergens geel voor gegevenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:56 schreef Harry het volgende:
Schrijft Wanda nu briefjes aan Jasper en laat hem dat lezen????
Niet van toepassing.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:56 schreef Harry het volgende:
Jasper: dat is lief.
Schrijft Wanda nu briefjes aan Jasper en laat hem dat lezen????
Ze telt afquote:Op maandag 30 januari 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
Esther zegt maar amper vijf dagen te hebben geslapen.. gisteren zei ze nog dat ze al zes dagen niet had geslapen
ze zei het zelf ookquote:Op maandag 30 januari 2023 10:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat kon je duidelijk merken.(laten we aannemen dat ze inderdaad pammetjes heeft gehad)
Ze was vrolijk en kon weer lachen.
Nu zijn die dingen uitgewerkt en zit ze weer te miepen en te huilen.
Nee tuurlijk niet want stel je voor dat je tijdens die bespreking je excuus zou kunnen maken naar de bewoners en dan in het bijzonder aan Wendyquote:Op maandag 30 januari 2023 10:45 schreef greysbones het volgende:
Kim gaat niet bij de weekbespreking zitten
dat komt werkelijk niet in haar opquote:Op maandag 30 januari 2023 10:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet want stel je voor dat je tijdens die bespreking je excuus zou kunnen maken naar de bewoners en dan in het bijzonder aan Wendy![]()
Dit zegt ook al weer wat over haar..
Of dat iemand je aanspreekt op je gedrag.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet want stel je voor dat je tijdens die bespreking je excuus zou kunnen maken naar de bewoners en dan in het bijzonder aan Wendy![]()
Dit zegt ook al weer wat over haar..
Ik meende dat je met de aanwezige potloden enkel berichten mocht schrijven voor opdrachten of bijvoorbeeld een cursus.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet van toepassing.
Is alleen als je op het bord schrijft en je bent niet de aangewezene
-edit- op de muur lees ik![]()
kloptquote:Op maandag 30 januari 2023 10:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik meende dat je met de aanwezige potloden enkel berichten mocht schrijven voor opdrachten of bijvoorbeeld een cursus.
Niet aan anderen of bijvoorbeeld je familie.
Kloptquote:Op maandag 30 januari 2023 10:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik meende dat je met de aanwezige potloden enkel berichten mocht schrijven voor opdrachten of bijvoorbeeld een cursus.
Niet aan anderen of bijvoorbeeld je familie.
Als ze dat doen gaat de winnaar na dat jaar met een min bedrag naar huisquote:Op maandag 30 januari 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt bijna nergens geel voor gegeven
alleen voor dames die zich door Matin laten uitlokken
en schrijven op de muur
misschien was het weer geblaatquote:Op maandag 30 januari 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
Belachelijk dat KimK niet bij de week bespreking is. Nu moet weer de hele loods op eierschalen lopen zodat KimK niet weer ontploft.
Vind het eik niet zo erg dat ze er niet bij zit.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
Belachelijk dat KimK niet bij de week bespreking is. Nu moet weer de hele loods op eierschalen lopen zodat KimK niet weer ontploft.
Er wordt gewoon niet meer over gesproken , echt ziekquote:Op maandag 30 januari 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
Volhouden Ebinasquote:Op maandag 30 januari 2023 10:59 schreef Ebinas het volgende:
Ik blijf vol houden om naar een stream te kijken waarbij geen roddel, achterklap, kimk gezeik of spelletjes gaande zijn.
Maar man, dat gelul over biljarten is ook best een opgaaf om vol te houden
Vind het ook heel min naar Wendy toe.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er wordt gewoon niet meer over gesproken , echt ziek
quote:
De anderen kunnen het bespreekbaar maken.....quote:Op maandag 30 januari 2023 11:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er wordt gewoon niet meer over gesproken , echt ziek
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Harry het volgende:
[..]
De anderen kunnen het bespreekbaar maken.....
Lijkt me ook nodig.
Dat is idd net zo erg om naar te kijkenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
We hebben Martin zonder shirt, maar ook Kenzy maakt zich er echuldig aan.
Denk het ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Silves het volgende:
De schijf van 5 weer half bloot door de loods..zou ze ook naar haar werk gaan buiten?..
Gewoon blijven kijken. Dit is een slap aftreksel van de huidige samenleving.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Ik doe mijn best.
Nu even naar de keuken.
Geen narigheid of geroddel tot nu toe
En daarmee is het programma voor mij dan ook afquote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Vermoedelijk onder het tapijt geveegd
Staat stoerder ditquote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef greysbones het volgende:
Tiano die het echt koud heeft
TREK DIE TRUI DAN AAN
Pffff mss dat het ik het mede daarom erg slecht trek.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon blijven kijken. Dit is een slap aftreksel van de huidige samenleving.
Van de week ook weer niet met praten onder het roken.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt bijna nergens geel voor gegeven
alleen voor dames die zich door Matin laten uitlokken
en schrijven op de muur
Was exact hetzelfde na de grote clash tussen Kim en Jeff. Die 2 waren dagen uit beeld, en niemand sprak er over.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Harry het volgende:
[..]
De anderen kunnen het bespreekbaar maken.....
Lijkt me ook nodig.
Dat is niet al te veel. Zal wel snel een opdracht komenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:09 schreef Ebinas het volgende:
66,75 hhpot
tm woensdagochtend ontbijt gedekt
En een kleintje.quote:
Wat een timing.quote:
Aan wie moet hij het anders vragen?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:17 schreef Silves het volgende:
Bern vraagt altijd alle spullen van achter...
Daar had hij het over, aansluiting aan de borrel en snacks, kost hem dan niks aan zakgeld om te trakteren..ja weer zo,n gierige deelnemerquote:Op maandag 30 januari 2023 11:17 schreef Ebinas het volgende:
Programmawijziging Bern verjaardag naar de middag
managerquote:Op maandag 30 januari 2023 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Aan wie moet hij het anders vragen?
Nopequote:Op maandag 30 januari 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
Schijnheilig zooitje... niemand die iets gaat zeggen natuurlijk
Vorige week wilde hij 7000 euro uit de pot voor een gemaskerd bal.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:17 schreef Silves het volgende:
Bern vraagt altijd alle spullen van achter...
zou me niks verbazen als ze er niet eens wat over mogen zeggenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:19 schreef Frummelie het volgende:
Schijnheilig zooitje... niemand die iets gaat zeggen natuurlijk
oh dacht dat dit Moira was?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorige week wilde hij 7000 euro uit de pot voor een gemaskerd bal.
Als het vanuit achter kan, blijft die huishoudpot gevuld.quote:
Ze schijnen zich er minder druk om te maken, dan wij dat hier doen.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:21 schreef puzziepie het volgende:
Hypocriete lui , ik heb het ff gehad met die mensen
Kenzy doet 3 dagen later OOK haar halfjaar feest.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:21 schreef Harry het volgende:
Dus, Eunice drukt haar halfjaar feest De beste songwriter er doorheen.
En dan geen Full Moon Party van Kenzy??
ze mogen vaak niet meer over dat soort zaken pratenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze schijnen zich er minder druk om te maken, dan wij dat hier doen.
Ik erger me kapot aan die lui maar het ergste is nog dat de FEBO het gewoon in de doofpot stopt.quote:
Zoiets zal het wel zijnquote:Op maandag 30 januari 2023 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze mogen vaak niet meer over dat soort zaken praten
niet gebeurt
mond dicht
ik ben benieuwd of er gegund wordtquote:Op maandag 30 januari 2023 11:27 schreef Harry het volgende:
ls JW principieel is gaat hij ook nu op ROOD staan bij vriend Erik.
Ik ookquote:Op maandag 30 januari 2023 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of er gegund wordt
Evenerend?quote:
Leila toch?quote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef Flow3r het volgende:
Is er eigenlijk al een eliminatie geweest in Marciano's manager maand ?
Leilaquote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef Flow3r het volgende:
leilaquote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef Flow3r het volgende:
Gaat ze zwaar tegenvallen dit.quote:
Als JW van de loods afspringt, zal Esther er ook van afspringen. Geen eigen menigquote:
die heeft een VIPplek in de loodsquote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen moet stemmen toch? Dus ,Kim ook
nee helemaal nietsquote:Op maandag 30 januari 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als JW van de loods afspringt, zal Esther er ook van afspringen. Geen eigen menig
Een status aparte.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft een VIPplek in de loods
Vanmiddag is er weer een eliminatiequote:Op maandag 30 januari 2023 11:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jammer,dus er komt weer een hele tijd niks, alles moet eerst rustig worden
Drank er op,versleten banden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:33 schreef Silves het volgende:
Nu hopen dat iemand meteen door het laken gaat..de keu breekt, ballen door de raam..en alles maken voor het dubbele.. ook al zo,n dwingeland de hypocriet.
De enige hoop die ik nog over heb is dat ze het programma wordt uitgeschreven.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft een VIPplek in de loods
Toch blijven de kijkcijfers stabiel (toch?).quote:Op maandag 30 januari 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Wat een onzin, tafeltennis nu weer biljarten. Man man, wat een bejaardentehuis begint het te worden. Febo ga daar eens voorliggen!
maar blijft zeiken over het klimrek, het gemaskerdbal ect...maar maakt hem niet uit ..elke dag elk uur hetzelfde verhaaltje..quote:
Maar dichtbij de kachel zetten dan.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Die kinderdingen zijn ook niet verwarmd.
Dat vindt ik een goede vraag. Nu had het voor de stemming niet zoveel uitgemaakt, maar het is altijd unaniem stemmen. Niemand haalde het ook aan.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
Heel apart allemaal , klopt geen hout vanquote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
en komt terug met kapotte batterijenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:38 schreef Ebinas het volgende:
Of Janet even Marciano zijn batterijen wil pakken.
(moet hij wisselen).
Ze gaat het nog doen ook
de regels kunnen altijd worden aangepastquote:Op maandag 30 januari 2023 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel apart allemaal , klopt geen hout van
Net sprak hij haar nog moed inquote:Op maandag 30 januari 2023 11:43 schreef Silves het volgende:
Jef...het is een verwend asociaal kutkind!!...hij heeft een punt hier
Vooral dat laatste moest hij er natuurlijk wel even bij vermelden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jeffrey, Wendy en Kim vD praten.
Jeffrey over Kim W: het is een verwend a-sociaal kutkind
Jeffrey: als je zegt "ik maak je dood", dan zou ik niet voor mezelf instaan, denk ik.
Hoor wie het zegt.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:46 schreef Silves het volgende:
Ze is ook niet 100% zegt jef..tekort aan woordenschat, haar trauma afschuiven op alles...
Eens. Ik vind het echt bizarquote:Op maandag 30 januari 2023 11:48 schreef Silves het volgende:
sorry zeggen is op zijn plaats..ja had dit gewoon geeist!
ze was er nietquote:Op maandag 30 januari 2023 11:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het vreemd, dat ik het vreemd vindt, dat ze het er nu over gaan hebben en niet tijdens de weekbespreking.
Ik vindt sorry nog te weinig voor een doodsbedreiging. Gewoon eruit.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:48 schreef Silves het volgende:
sorry zeggen is op zijn plaats..ja had dit gewoon geeist!
Dan kun je het toch bespreekbaar maken in de groep. Onvrede uiten. Heb je KimK niet meteen voor nodig.quote:
Ze hebben Jef toch ook nooit aangesproken op zijn woorden gebruik.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan kun je het toch bespreekbaar maken in de groep. Onvrede uiten. Heb je KimK niet meteen voor nodig.
Dat kloptquote:Op maandag 30 januari 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben Jef toch ook nooit aangesproken op zijn woorden gebruik.
Over cagnaval heeft Babbel het.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben die elkaar nog te zeggen
whoeptiedoequote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over cagnaval heeft Babbel het.
sowieso blijven dit soort akkefietjes onderbelicht in de weekmeetings, ik denk met reden. Overigens is dit gedrag schering en inslag in het dagelijks leven ook. vooral na een vergadering trekt men pas de mond open in klein comitéquote:Op maandag 30 januari 2023 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan kun je het toch bespreekbaar maken in de groep. Onvrede uiten. Heb je KimK niet meteen voor nodig.
Omdat je je mening niet meer vrij mag uiten? Tjaquote:Op maandag 30 januari 2023 11:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
sowieso blijven dit soort akkefietjes onderbelicht in de weekmeetings, ik denk met reden. Overigens is dit gedrag schering en inslag in het dagelijks leven ook. vooral na een vergadering trekt men pas de mond open in klein comité
GJ is ook geen managerquote:Op maandag 30 januari 2023 11:56 schreef Charmian het volgende:
gj weer het beste jongetje van de klas met z'n 'ik geef geen afscheidsdiner want dan is er meer budget over'
nee, hij moet het eerst nog maar zien te wordenquote:
Een maandje manager en dan een afscheidsfeest. Ben het wel eens met GJ in deze.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:56 schreef Charmian het volgende:
gj weer het beste jongetje van de klas met z'n 'ik geef geen afscheidsdiner want dan is er meer budget over'
dat zie ik ook nog niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, hij moet het eerst nog maar zien te worden
neequote:Op maandag 30 januari 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat je je mening niet meer vrij mag uiten? Tja
ik nietquote:Op maandag 30 januari 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een maandje manager en dan een afscheidsfeest. Ben het wel eens met GJ in deze.
Dat is idd de huidige maatschappij waar we in leven.quote:
Kook niequote:
Nog geen 10 minuten geleden suggereerde je nog van wel.quote:
Ze gebruiken het als excuus om een feest te kunnen houden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een maandje manager en dan een afscheidsfeest. Ben het wel eens met GJ in deze.
ow wat dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:00 schreef Harry het volgende:
[..]
Nog geen 10 minuten geleden suggereerde je nog van wel.
Dat we dat mogen meemakenquote:Op maandag 30 januari 2023 12:01 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Kim W huilen: Morgen 11.00 uur ga ik weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |