Gaat ze zwaar tegenvallen dit.quote:
Als JW van de loods afspringt, zal Esther er ook van afspringen. Geen eigen menigquote:
die heeft een VIPplek in de loodsquote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen moet stemmen toch? Dus ,Kim ook
nee helemaal nietsquote:Op maandag 30 januari 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als JW van de loods afspringt, zal Esther er ook van afspringen. Geen eigen menig
Een status aparte.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft een VIPplek in de loods
Vanmiddag is er weer een eliminatiequote:Op maandag 30 januari 2023 11:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jammer,dus er komt weer een hele tijd niks, alles moet eerst rustig worden
Drank er op,versleten banden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:33 schreef Silves het volgende:
Nu hopen dat iemand meteen door het laken gaat..de keu breekt, ballen door de raam..en alles maken voor het dubbele.. ook al zo,n dwingeland de hypocriet.
De enige hoop die ik nog over heb is dat ze het programma wordt uitgeschreven.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft een VIPplek in de loods
Toch blijven de kijkcijfers stabiel (toch?).quote:Op maandag 30 januari 2023 11:34 schreef freaky40 het volgende:
Wat een onzin, tafeltennis nu weer biljarten. Man man, wat een bejaardentehuis begint het te worden. Febo ga daar eens voorliggen!
maar blijft zeiken over het klimrek, het gemaskerdbal ect...maar maakt hem niet uit ..elke dag elk uur hetzelfde verhaaltje..quote:
Maar dichtbij de kachel zetten dan.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
Die kinderdingen zijn ook niet verwarmd.
Dat vindt ik een goede vraag. Nu had het voor de stemming niet zoveel uitgemaakt, maar het is altijd unaniem stemmen. Niemand haalde het ook aan.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
Heel apart allemaal , klopt geen hout vanquote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
en komt terug met kapotte batterijenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:38 schreef Ebinas het volgende:
Of Janet even Marciano zijn batterijen wil pakken.
(moet hij wisselen).
Ze gaat het nog doen ook
de regels kunnen altijd worden aangepastquote:Op maandag 30 januari 2023 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel apart allemaal , klopt geen hout van
Net sprak hij haar nog moed inquote:Op maandag 30 januari 2023 11:43 schreef Silves het volgende:
Jef...het is een verwend asociaal kutkind!!...hij heeft een punt hier
Vooral dat laatste moest hij er natuurlijk wel even bij vermelden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jeffrey, Wendy en Kim vD praten.
Jeffrey over Kim W: het is een verwend a-sociaal kutkind
Jeffrey: als je zegt "ik maak je dood", dan zou ik niet voor mezelf instaan, denk ik.
Hoor wie het zegt.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:46 schreef Silves het volgende:
Ze is ook niet 100% zegt jef..tekort aan woordenschat, haar trauma afschuiven op alles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |