Dat vindt ik een goede vraag. Nu had het voor de stemming niet zoveel uitgemaakt, maar het is altijd unaniem stemmen. Niemand haalde het ook aan.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen moet stemmen toch? Dus ,Kim ook
Heel apart allemaal , klopt geen hout vanquote:Op maandag 30 januari 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen moet stemmen toch? Dus ,Kim ook
en komt terug met kapotte batterijenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:38 schreef Ebinas het volgende:
Of Janet even Marciano zijn batterijen wil pakken.
(moet hij wisselen).
Ze gaat het nog doen ook
de regels kunnen altijd worden aangepastquote:Op maandag 30 januari 2023 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel apart allemaal , klopt geen hout van
Net sprak hij haar nog moed inquote:Op maandag 30 januari 2023 11:43 schreef Silves het volgende:
Jef...het is een verwend asociaal kutkind!!...hij heeft een punt hier
Vooral dat laatste moest hij er natuurlijk wel even bij vermelden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:44 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jeffrey, Wendy en Kim vD praten.
Jeffrey over Kim W: het is een verwend a-sociaal kutkind
Jeffrey: als je zegt "ik maak je dood", dan zou ik niet voor mezelf instaan, denk ik.
Hoor wie het zegt.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:46 schreef Silves het volgende:
Ze is ook niet 100% zegt jef..tekort aan woordenschat, haar trauma afschuiven op alles...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |