Dat is idd een goed voorbeeld.. die heeft toen gelukkig de juiste beslissing genomen om toch te vertrekkenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:25 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Dit verhaal doet me een beetje denken aan Lotus van Utopia zij wou ook vaak naar huis gaan maar ze werd gedwongen om te blijven. Uiteindelijk na een heel gedoe ging ze toch weg
Bizarquote:Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
Kim vindt het niet erg mensen helemaal verrot te schelden
en dan ga je als vriend zeggenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:30 schreef puzziepie het volgende:
Dit is echt niet gezond meer
[ afbeelding ]
Puzzquote:Op maandag 30 januari 2023 10:31 schreef puzziepie het volgende:
Nu over hoe het programma haar laat overkomen WTF
Op de streams kan je niet knippen en plakken , dit is gewoon Kimquote:Op maandag 30 januari 2023 10:32 schreef Aggie46 het volgende:
Ze komt over op tv als een kutbitch.
Dat is ze ook wel maar ze wil niet zo overkomen.
ik zou voor een psychiater gaanquote:Op maandag 30 januari 2023 10:33 schreef Harry het volgende:
Kim W: ik weet niet of een psycholoog mij kan helpen?
Shocktherapie.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou voor een psychiater gaan
en lekker pillen erin mikkenquote:Op maandag 30 januari 2023 10:35 schreef lojanda het volgende:
Er zit echt iets niet goed in dat hoofd hoor.. eigenlijk zielig, ze heeft echt hulp nodig en alleen daarom moet ze al naar huis.
Ik vind het schandalig dat ze achter niet die beslissing voor haar nemen ipv zoveel op haar inpraten om te blijven. In feite is dat wat er nu gebeurd. Ze heeft al meerdere gesprekken gehad enneagram is er nog steeds terwijl ze allang weg wil.
Is het haar gedrag of is het een ziekte?quote:Op maandag 30 januari 2023 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou voor een psychiater gaan
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Silves het volgende:
[..]
gebruik Sas nu het boek als afvalplank?
Psychisch zit er echt iets niet goedquote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Harry het volgende:
[..]
Is het haar gedrag of is het een ziekte?
Ook zo'n opportunistquote:Op maandag 30 januari 2023 10:36 schreef Silves het volgende:
[..]
gebruik Sas nu het boek als afvalplank?
GBR. Gaat Erik leuk vinden.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk denk ik.
Scherpe blik
Zou wat zijn geel voor de mic..en geen kaart voor doodsbedreig..en intimidatie.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:37 schreef Ebinas het volgende:
Bij bep kunnen ze beter de zender en mic implanteren
Maar goed dat daar geen op staat
zekerquote:Op maandag 30 januari 2023 10:39 schreef Silves het volgende:
[..]
Zou wat zijn geel voor de mic..en geen kaart voor doodsbedreig..en intimidatie.
Een overdosis denkt Zoe......quote:Op maandag 30 januari 2023 10:41 schreef puzziepie het volgende:
Zoe : Rupie hoe denk je dat jij doodgaat?'
speechlessquote:Op maandag 30 januari 2023 10:41 schreef puzziepie het volgende:
Zoe : Rupie hoe denk je dat jij doodgaat?'
Man 3 Ik kijk echt naar een sneue versie van one flew over the cuckoo's nestquote:Op maandag 30 januari 2023 10:41 schreef Harry het volgende:
[..]
Een overdosis denkt Zoe......
Dat is ook zo'n flapuit!!
quote:Op maandag 30 januari 2023 10:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Man 3 Ik kijk echt naar een sneue versie van one flew over the cuckoo's nest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |