De anderen kunnen het bespreekbaar maken.....quote:Op maandag 30 januari 2023 11:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er wordt gewoon niet meer over gesproken , echt ziek
Ik denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Harry het volgende:
[..]
De anderen kunnen het bespreekbaar maken.....
Lijkt me ook nodig.
Dat is idd net zo erg om naar te kijkenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef utopia2.0 het volgende:
We hebben Martin zonder shirt, maar ook Kenzy maakt zich er echuldig aan.
Denk het ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Silves het volgende:
De schijf van 5 weer half bloot door de loods..zou ze ook naar haar werk gaan buiten?..
Gewoon blijven kijken. Dit is een slap aftreksel van de huidige samenleving.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Ik doe mijn best.
Nu even naar de keuken.
Geen narigheid of geroddel tot nu toe
En daarmee is het programma voor mij dan ook afquote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
Vermoedelijk onder het tapijt geveegd
Staat stoerder ditquote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef greysbones het volgende:
Tiano die het echt koud heeft
TREK DIE TRUI DAN AAN
Pffff mss dat het ik het mede daarom erg slecht trek.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon blijven kijken. Dit is een slap aftreksel van de huidige samenleving.
Van de week ook weer niet met praten onder het roken.quote:Op maandag 30 januari 2023 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt bijna nergens geel voor gegeven
alleen voor dames die zich door Matin laten uitlokken
en schrijven op de muur
Was exact hetzelfde na de grote clash tussen Kim en Jeff. Die 2 waren dagen uit beeld, en niemand sprak er over.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:05 schreef Harry het volgende:
[..]
De anderen kunnen het bespreekbaar maken.....
Lijkt me ook nodig.
Dat is niet al te veel. Zal wel snel een opdracht komenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:09 schreef Ebinas het volgende:
66,75 hhpot
tm woensdagochtend ontbijt gedekt
En een kleintje.quote:
Wat een timing.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |