Eens. Ik vind het echt bizarquote:Op maandag 30 januari 2023 11:48 schreef Silves het volgende:
sorry zeggen is op zijn plaats..ja had dit gewoon geeist!
ze was er nietquote:Op maandag 30 januari 2023 11:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Is het vreemd, dat ik het vreemd vindt, dat ze het er nu over gaan hebben en niet tijdens de weekbespreking.
Ik vindt sorry nog te weinig voor een doodsbedreiging. Gewoon eruit.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:48 schreef Silves het volgende:
sorry zeggen is op zijn plaats..ja had dit gewoon geeist!
Dan kun je het toch bespreekbaar maken in de groep. Onvrede uiten. Heb je KimK niet meteen voor nodig.quote:
Ze hebben Jef toch ook nooit aangesproken op zijn woorden gebruik.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan kun je het toch bespreekbaar maken in de groep. Onvrede uiten. Heb je KimK niet meteen voor nodig.
wat hebben die elkaar nog te zeggenquote:
Dat kloptquote:Op maandag 30 januari 2023 11:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben Jef toch ook nooit aangesproken op zijn woorden gebruik.
Over cagnaval heeft Babbel het.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hebben die elkaar nog te zeggen
whoeptiedoequote:Op maandag 30 januari 2023 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over cagnaval heeft Babbel het.
sowieso blijven dit soort akkefietjes onderbelicht in de weekmeetings, ik denk met reden. Overigens is dit gedrag schering en inslag in het dagelijks leven ook. vooral na een vergadering trekt men pas de mond open in klein comitéquote:Op maandag 30 januari 2023 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan kun je het toch bespreekbaar maken in de groep. Onvrede uiten. Heb je KimK niet meteen voor nodig.
Omdat je je mening niet meer vrij mag uiten? Tjaquote:Op maandag 30 januari 2023 11:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
sowieso blijven dit soort akkefietjes onderbelicht in de weekmeetings, ik denk met reden. Overigens is dit gedrag schering en inslag in het dagelijks leven ook. vooral na een vergadering trekt men pas de mond open in klein comité
GJ is ook geen managerquote:Op maandag 30 januari 2023 11:56 schreef Charmian het volgende:
gj weer het beste jongetje van de klas met z'n 'ik geef geen afscheidsdiner want dan is er meer budget over'
nee, hij moet het eerst nog maar zien te wordenquote:
Een maandje manager en dan een afscheidsfeest. Ben het wel eens met GJ in deze.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:56 schreef Charmian het volgende:
gj weer het beste jongetje van de klas met z'n 'ik geef geen afscheidsdiner want dan is er meer budget over'
dat zie ik ook nog niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 30 januari 2023 11:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, hij moet het eerst nog maar zien te worden
neequote:Op maandag 30 januari 2023 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat je je mening niet meer vrij mag uiten? Tja
ik nietquote:Op maandag 30 januari 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een maandje manager en dan een afscheidsfeest. Ben het wel eens met GJ in deze.
Dat is idd de huidige maatschappij waar we in leven.quote:
Kook niequote:
Dat magquote:
Nog geen 10 minuten geleden suggereerde je nog van wel.quote:
quote:
Ze gebruiken het als excuus om een feest te kunnen houden.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een maandje manager en dan een afscheidsfeest. Ben het wel eens met GJ in deze.
ow wat dan?quote:Op maandag 30 januari 2023 12:00 schreef Harry het volgende:
[..]
Nog geen 10 minuten geleden suggereerde je nog van wel.
Ja halloquote:
Dat we dat mogen meemakenquote:Op maandag 30 januari 2023 12:01 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Kim W huilen: Morgen 11.00 uur ga ik weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |