quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:26 schreef suzi1 het volgende:
hahaha ik loop naar de gang en denk wtf snurkt daar
is me koptellie
Jolien zit sinds gisteren in een Big Brother-droom, ze kan het niet bijna niet geloven:quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:20 schreef Lux069 het volgende:
Jolien nog een sanctietje gehad vandaag?
Ze is juf dus ik vind het raar dat ze niet de beroepsreflex heeft om het uit te praten met de jongste van de groep en begrip te tonen voor zijn situatie. Mss komt ze tot inkeerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:46 schreef suzi1 het volgende:
als chi partij voor jason gaat trekken dan kan ze mss nog bij mensen puntjes gaan scoren ;p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps: kan je via je mobiel geen you tube filmpje plaatsen met een klikbare link ervoor?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:52 schreef Joyce-43 het volgende:
Eigenlijk bespottelijk dat Rob hierover alleen over Jason loopt te klagen,
want die hele tafel doet mee met het wie wilt nog wat en wie krijgt nog wat.Heb het nooit geprobeerd. Ik ben ook niet handig met de online fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ps: kan je via je mobiel geen you tube filmpje plaatsen met een klikbare link ervoor?
bed Dottekequote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:56 schreef Dotteke het volgende:
Alles ligt al mooi op tijd in bad voor een zaterdag avond.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:57 schreef ledn81 het volgende:
[..]
bed Dotteke![]()
Hoe is het bij de buren? ook iedereen al in bed?
Slaap lekker @Dotteke hopelijk niet morgen weer om half7 als eerste op de COS.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Had het al aangepast. Mobiel FOK!ken ellende
Overal slaapstreams
Dus niets meer te cossen
Tot morgen
Ik kijk nog even mijn eigen laatste filmpje terug. Gesprekje Ias, Jacq Jason en Ilse.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 01:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo iedereen te bed, even terug gelezen, maar Rob is zijn laatste beetje krediet bij mij kwijt. Jammer had meer van hem verwacht.
Nou op naar morgen, kijken wat liveshow zaterdag ons gaat brengen.
![]()
Grappig om een keer live te zien. filmpje volgt Dank voor het meldenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 01:34 schreef Lux069 het volgende:
Weer nachtelijke paniek-aanval bij Jason. 01:32 stream 1
Hij slaapt daarna weer snel. De rest van de kamer is wat onrustig en draait zich een keer om.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 01:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Grappig om een keer live te zien. filmpje volgt Dank voor het melden
haha mooi manquote:Op zaterdag 28 januari 2023 01:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij slaapt daarna weer snel. De rest van de kamer is wat onrustig en draait zich een keer om.
Dat kan je ver uitrekken..jaso heeftcrecht op een eigen mening...maar rob mag dan net weer niet een eigen mening hebben over jasons gedrag ?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:26 schreef ledn81 het volgende:
Jason geeft bij Ilse en Jacueline aan dat hij anders denkt dan hen. Dat is toch gewoon top. Eigen mening enz. Wie geeft het aan Rob door?
Wie denk jij dat er uit gaat?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 01:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo iedereen te bed, even terug gelezen, maar Rob is zijn laatste beetje krediet bij mij kwijt. Jammer had meer van hem verwacht.
Nou op naar morgen, kijken wat liveshow zaterdag ons gaat brengen.
![]()
vrijdagquote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:56 schreef Dotteke het volgende:
Alles ligt al mooi op tijd in bed voor een zaterdag avond.
Oeps, liep al een nachtje voor.quote:
ja, zal wel uurtje of 9 worden weer, ik duik ook even terug.....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 06:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, liep al een nachtje voor.
Voorlopig zullen ze daar nog wel even slapen rinardo,
Het zou mooi zijn als ze een keertje een hele vroege opdracht kregen en ze uit bed werden rammelt
Maar Danny bepaalde tot een paar dagen terug steeds hoeveel brood er gebakken werd. Dan moet je idd verdelen. Rob doet niets in de keuken. Sinds gister komen ze erachter dat ze meer brood en pannekoeken kunnen maken. Jason eet ondertussen 'onbeperkt' kwark dat ze ook elke dag krijgen en ook daarover loopt Rob te zeuren. Jason trekt zijn mond open met zijn eigen mening. Dat vind ik knap voor een gastje van 20. Rob is echt een ouwe zeur geworden. Die gaat op deze manier de finale niet halen ben ik bang.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 04:36 schreef b_engeltje het volgende:
Wat ik zo hoor in mijn omgeving (geen streamers, alleen tv uitzending kijkers)
Is men daar vooral fan van danny en het minst fan van jason
Verbaasd me dan ook dat men hier van is van
Jason
Ik vind jason zo bleu op het kinderlijke af
Ik ben vooral fan van mensen die hun mond open durven te trekken
Robs opmerking aan tafel
Hij zegt wat de andere bewoners denken
En ik snap de achterliggende gedachten ook
Ze hebben onbeperkt toegang tot ingrediënten voor een brood bak er smorgens 2 in de middag 2 en savonds 2...
Daar hoeft en moet niet ook nog is beknibbeld op worden....
Tis niet dat rob die sneetjes wilde eigenen of die pannekoek
Er moet ook vrijheid en vertrouwen zijn... jasons opmerking komt vanuit geen vertrouwen hebben
In bijna alles denkt hij dat
En voor mijn gevoel denken zijn mede bewoners dat ook alleen hield iedereen zijn mond dicht..op rob na
Jasons gedrag zou eigenlijk schattig moeten zijn...maar bij mijn irriteert het ook
Als de andere groep had moeten nomineren had 100% jason op de bank gezeten samen met jolien
Klopt, je moet echt streams kijken om te zien wat er aan de hand is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 07:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Maar Danny bepaalde tot een paar dagen terug steeds hoeveel brood er gebakken werd. Dan moet je idd verdelen. Rob doet niets in de keuken. Sinds gister komen ze erachter dat ze meer brood en pannekoeken kunnen maken. Jason eet ondertussen 'onbeperkt' kwark dat ze ook elke dag krijgen en ook daarover loopt Rob te zeuren. Jason trekt zijn mond open met zijn eigen mening. Dat vind ik knap voor een gastje van 20. Rob is echt een ouwe zeur geworden. Die gaat op deze manier de finale niet halen ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Klopt, je moet echt streams kijken om te zien wat er aan de hand is.
Net als de noedles die hij dan na hte eten nog eet en Rob heel boos over is, bleek dat de avond ervoor iedereen om half 10 nog noedels had gegeten, en Jasn zei ik ga naar bed ik eet die morgen wel, en heeft ze dus gisteravond na het avondeten opgegeten, dan zijn die toch van hem! En er waren 100 pannenkoeken gebakken, hij vroeg iedereen aan de tafel of iemand nog 1 wilde, niemand zei ja, dan heeft hij ze toch de mond gegund..
Ik denk @:b_engeltje dat jij deze filmpjes van de stream maar even moet gaan kijken.Je filmpjescompilatie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja toch?quote:
Ja ik las het ook. Maar toen lag ik idd te slapen. Misschien idd DGK_Tegengas als er een opname liep? Tussen 3:30 en 4:00 als ik twitter mag geloven.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja toch?
@:ledn81 het schijnt dat Jason na zijn 1e nachtpraatje, 2 uur geleden in zn slaap kroop over de vloer, ik neem aan dat je toen sliep? en jij filmt alleen live toch? misschien @:DGK_Tegengas vannacht rond 4 of 5 uur
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja ik las het ook. Maar toen lag ik idd te slapen. Misschien idd @DGK_Tegengas als er een opname liep? Tussen 3:30 en 4:00 als ik twitter mag geloven.
Er is alleen licht in het huis aan, moeten ze op de slaapkamers doenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:44 schreef Hunter het volgende:
Ochtendploeg van de regie is er ook. Speelt wat met de cameras.
wou ik net zeggen, denk licht in de rest van het huis aangedaan omdat Ilse door het huis liep, misschien slk om 9 uur net als gisterenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:45 schreef Hunter het volgende:
Op de slaapkamer is het licht nog niet aan
Dacht al even er gaat wat gebeuren, maar helaas geen opdrachtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
wou ik net zeggen, denk licht in de rest van het huis aangedaan omdat Ilse door het huis liep, misschien slk om 9 uur net als gisteren
Ik hoop met je meequote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:48 schreef Hunter het volgende:
Ik hoop dat Ilse vandaag uit haar lijden wordt verlost.
Je zou geen vragen meer stellenquote:
Dat hij zichzelf quotenquote:
Rob gaat met een vrolijk gezicht op de rand van het bed zittenquote:
jasonquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:54 schreef Hunter het volgende:
Iemand heeft er gisteren niet afgewassen
quote:
is toch en vollconjoquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Jason is tegen de deur aangelopen vannacht. Volgens chayron is ie 3x aan het slaapwandelen geweest
Het is geluktquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:57 schreef Hunter het volgende:
Jacq zeer geconcentreerd bezig een kopje koffie te maken. Dat is zo iemand die niet kan praten voordat er koffie in zit.
Gut, hij kan ook lachenquote:
Hoeveels sneetjes? Of doe je ook pannekoeken?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou helemaal gek worden van dat gekeuvel in de morgen.
Zit zelf altijd binnen 15 minuten aan het ontbijt
Lekker rustig eigenlijk wel...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:18 schreef Hunter het volgende:
Met zijn alleen in de badkamer
De duracel batterijen zijn allemaal leeg
Het blijft bizar en ook wel hilarisch dat het steeds in de uitzendingen voorbij komt. Heeft iemand al eens gevraagd wie Ferd is? Haha.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Jason is tegen de deur aangelopen vannacht. Volgens chayron is ie 3x aan het slaapwandelen geweest
2 sneetjes of een bakje kwark met fruitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoeveels sneetjes? Of doe je ook pannekoeken?
Ja en dat moeten we niet hebben hé... een boze chiaraquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
de lauzejong zal straks afwassensonst werd
chiara boos
Gelukkig was het Lesley nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq blijft klagen over het gesnurk van Lindsey
Ze zit in de badkamerquote:
zij heeft gelijk,dat moet altijd sofort afgewassen werdenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en dat moeten we niet hebben hé... een boze chiara
Zonder de naam "rob" had ik écht niet kunnen raden over wie dit gingquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:21 schreef suzi1 het volgende:
de streams aanzetten en als eerste horen dat rob smakelijk zit te lachen omdat hij tegen de deur zou zijn gelopen
en dat hij maar alleen op een kamer moest gaan slapen
en daarna een hoop gegodver omdat hij de koffiezetter niet begrijpt
jaa ook goedemorgen
Staat ze daar nou gewoon in haar string tanden te poetsen??quote:
zij lopt niieee in string hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Staat ze daar nou gewoon in haar string tanden te poetsen??
Ben je net je bed uit begint dat prethoofd of je hem genomineerd hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:24 schreef suzi1 het volgende:
rob vraagt even tussen neus en lip door (aan jolien?), even vragen maar had jij mij ook genomineerd
Maar hij laat het losquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:24 schreef suzi1 het volgende:
rob vraagt even tussen neus en lip door (aan jolien?), even vragen maar had jij mij ook genomineerd
Maar ze moet wel blijven want ze is leukquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:29 schreef Hunter het volgende:
Jezus die Ilse,. Doen ze de moeite om te vragen hoe het gaat, komt er weer een nietszeggend antwoord uit. En uit zichzelf zegt ze helemaal niks.
quote:
van chiara hoor de gaat hem fire onder dequote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:31 schreef Monique___ het volgende:
goh chiara van wie zou hij die stress krijgen?
Laat hem lekker buiten gaan zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:35 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat ergens anders zitten. (vanwege Jason)
Hij is benieuwd wat er gebeurd. Zal toch iemand een rotzorg zijn waar die vent zit.
Rob gaatquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:37 schreef Paul het volgende:
Ik hoop dat Danny gaat
Ilse is zo'n liever die moet blijven
Hij wil uitlokken dat Jason er iets van gaat zeggen zodat hij weer een reden heeft om tegen hem tekeer te gaan,quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:35 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat ergens anders zitten. (vanwege Jason)
Hij is benieuwd wat er gebeurd. Zal toch iemand een rotzorg zijn waar die vent zit.
en liever?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:37 schreef Paul het volgende:
Ik hoop dat Danny gaat
Ilse is zo'n liever die moet blijven
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:42 schreef rinardo het volgende:
Ali komt er stomtoevallig achter, dat er achter 1 van de spiegels bij de wall, zijn kleren liggen verstopt.
Hij denkt dat dit een sicret missie is geweest van iemand, Danny zegt nee, dat kan niet, want het is hetzelfde luikje waar ik dat kussen heb weg moeten halen van BB voor het bed van de nieuwe bewoner in de gameroom. de rest zegt het is vast een grap van iemand. om dat hij altijd grappen uithaald
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wie had dat gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:42 schreef rinardo het volgende:
Ali komt er stomtoevallig achter, dat er achter 1 van de spiegels bij de wall, zijn kleren liggen verstopt.
Hij denkt dat dit een sicret missie is geweest van iemand, Danny zegt nee, dat kan niet, want het is hetzelfde luikje waar ik dat kussen heb weg moeten halen van BB voor het bed van de nieuwe bewoner in de gameroom. de rest zegt het is vast een grap van iemand. om dat hij altijd grappen uithaald
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is echt pesten, of meer irritatie en roddelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
Als dit gedrag zo doorgaat van Rob en het medegeroddel van medebewoners zal de media dit toch ook oppikken? Kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat in een tijdperk waarin zoveel bekend is over de gevolgen van pesten en buitensluiten (en ja ik vind het echt pestgedrag) dit getolereerd wordt.
Ja jason is geen standaard mens maar heeft zelf al in week 1 meen ik aangegeven dat hij heel veel nare dingen in zijn jeugd heeft meegemaakt en daardoor moeite heeft met zijn emoties.
Hij lijkt wel echt oprecht en blijft bij zichzelf iets wat blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd wordt.
Vervelende dynamiek in de groep dat er steeds iemand de pispaal moet zijn daar.
ben er bang voor dat als rob weggaat jaq / chichi door blijven gaan met het pestgedrag naar jason toe.
Ik acht de kans vrij groot dat Jason heel onschuldig zal vragen waarom Rob daar niet meer zit. Of tegen Chiara zegt "je zit op de plek van Rob" waarna ze hem weer af kan snauwde...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:39 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Hij wil uitlokken dat Jason er iets van gaat zeggen zodat hij weer een reden heeft om tegen hem tekeer te gaan,
Die is na Ali aan de beurtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:30 schreef suzi1 het volgende:
wacht maar, rob gaat later ook nog stoer (lees bot) doen tegen ias. hij bekijkt zo hoe dada over hem denkt en zal dan hem volgen om punten te scoren
Nee Shayronquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:43 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, waar je danny hebt staan moet micha wb die kussen
ah ja ik zag alleen micha staan omdat die hem zou helpen met de missie. dacht idd ook sharon maar die zag ik nietquote:
Bart heeft daarnet verteld tegen Ali dat hij het was, een grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:46 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ik heb Bart en Danny hierover horen praten. Maar volgens mij is het geen missie, maar grap
Irritatie en roddelen is er ook maar als jason naar de hottub gaat en iedereen er uit stapt.. dat gaat verder dan roddelen/ irritatie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is echt pesten, of meer irritatie en roddelen?
Jason. Ze vinden hem te lang dus als zij in de douchehokjes staan mag hij niet in de badkamer komenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien een irritatie om iemand in de badkamer
Ik vind het psychische vernieling van iemand...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Irritatie en roddelen is er ook maar als jason naar de hottub gaat en iedereen er uit stapt.. dat gaat verder dan roddelen/ irritatie.
het constant op hem letten wat hij doet en dan negatief op hem reageren vind ik wel verder gaan dan een irritatie zeker omdat bv zoals gisteravond danny ook kwark staat te eten bij rob die zich weer negatief uitlaat over jason. maar rob zegt er niks van tegen danny....
er wordt met 2 maten gemeten, mijns inziens.
Zijn toch al tig voorbeelden van langsgekomen.
en irritatie over eten; het zijn dingen die er onbeperkt zijn.. laat hem eten.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason. Ze vinden hem te lang dus als zij in de douchehokjes staan mag hij niet in de badkamer komen
heeft zij gelijk die vent makt alles foutquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:48 schreef ledn81 het volgende:
Chiara is bijna aan het flippen. Tegen Jolien "Wedden als wij straks gaan douchen, dat ie er weer staat"
Gaat uiteraard weer over Jason
hij makt alles foutquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason. Ze vinden hem te lang dus als zij in de douchehokjes staan mag hij niet in de badkamer komen
Je kan ook overal een probleem van maken,quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als ie al genomineerd wordt, wordt hij er echt niet uitgestemd op dit moment, zal alleen een boost voor zijn ego wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
hopen dat Chiara volgende week power of nomination heeft, en dan bye bye hoog IQ losertje Jason
TYquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:43 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, waar je danny hebt staan moet micha wb die kussen
Was leuk om even wat meer over haar te horenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:53 schreef Monique___ het volgende:
Ilse legt haar tatoos uit op haar linkerarm 2 gezichten met een hart eronder als aandenken aan haar overleden moeder.
trouwring is een teken van harly? ze is in 2016 getrouwd met haar tweede man die ze sinds 2014 kent.
was daarvoor 6 jaar alleen.
met haar vorige man was ze van 1989 getrouwd , 13 jaar met hem geweest. Samen een bakkerij gehad.
Leefden vrij apart omdat hij snachts moest werken en zij voor de kinderen zorgde. Het was een klein eenmaans zaakje.
dat nutzt hij uit dann gaat hij kijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja nou, hoe durft hij ook zo lang te zijn!!
Nou het ging haar er meer over , jolien, dat hij(jason) JUIST als zij in de douche staat ook de badkamer in komt.. Hier had ze het gister ook al over en heb het haar daarvoor ook al horen zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan ook overal een probleem van maken,
Daarnaast zou ik zeggen bespreek het dan.
Deze groep heeft overduidelijk iets tegen Jason
wat een onzin.quote:
Ja idd, elke lange vent is bij voorbaat een gluurder!!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat nutzt hij uit dann gaat hij kijken
Dat denken die vrouwenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat nutzt hij uit dann gaat hij kijken
nee hij heeft niet te kijken puntquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een onzin.
Die jongen heeft net zo veel recht om daar te zijn en gewoon zijn gang te gaan, als alle andere bewoners.
Wat ze nu doen is gewoon ronduit pestgedrag.
Dit is echt totale onzinquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij heeft niet te kijken punt
of hij makt dat zo dat de meiden het
niet zien
Blijf er bij bespreekt het dan 1 op 1 en leg uit. Ipv achter zijn rug om.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou het ging haar er meer over , jolien, dat hij(jason) JUIST als zij in de douche staat ook de badkamer in komt.. Hier had ze het gister ook al over en heb het haar daarvoor ook al horen zeggen.
Eerder had jason gezegd dat hij niks kon zien , jolien en ik weet niet meer tegen wie ze dat zei, zeiden toen tegen elkaar : ahaa hij heeft dus wel gekeken he!
Dus de melding dat hij niks kon zien is niet goed? Had ie dan moeten zeggen dat ie wel alles kon zien?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou het ging haar er meer over , jolien, dat hij(jason) JUIST als zij in de douche staat ook de badkamer in komt.. Hier had ze het gister ook al over en heb het haar daarvoor ook al horen zeggen.
Eerder had jason gezegd dat hij niks kon zien , jolien en ik weet niet meer tegen wie ze dat zei, zeiden toen tegen elkaar : ahaa hij heeft dus wel gekeken he!
Ja zo open over zichzelf is ze niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:53 schreef engine het volgende:
[..]
Was leuk om even wat meer over haar te horen
Hij kijkt niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet zien
ja precies pfffquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:55 schreef suzi1 het volgende:
alsof jason ook maar enige interesse heeft in jojoos lichaam
Kan je ook omdraaien, waarom moeten hun net douchen als hij daar moet zijn??quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo gaat hij dann altijd op dit
moment daar henn?
seisereieiquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
olie raak je ook maar van aan de diarreeik kan het weten erg genoeg
ja en dat vind ik wel erg om te zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Blijf er bij bespreekt het dan 1 op 1 en leg uit. Ipv achter zijn rug om.
Hij is blijkbaar de pispaal geworden
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen heeft erover dat Rob op een andere plek zit. Jason boeit het geen moer en smeert lekker zijn bammetje.
Rob kan het zelf niet los laten en blijft naar Jason loeren
[ afbeelding ]
Dat maken die vrouwen ervan dat hij altijd op hetzelfde moment naar de badkamer gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo gaat hij dann altijd op dit
moment daar henn?
Nope , ze geloofden het niet! EN ze waren juist pissed dat hij door dat te zeggen dus blijkbaar had gekeken!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus de melding dat hij niks kon zien is niet goed? Had ie dan moeten zeggen dat ie wel alles kon zien?
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan je ook omdraaien, waarom moeten hun net douchen als hij daar moet zijn??
hoe simpel is het om dat te zeggen inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan ook overal een probleem van maken,
Daarnaast zou ik zeggen bespreek het dan.
Deze groep heeft overduidelijk iets tegen Jason
En die moest toen op de rand van het bad gaat staan om over het muurtje te glurenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn gevoel bij Jolien is dat ze dit ook bewust probeert de wereld in te slingeren
Ze weten wat het vorig jaar te weeg heeft gebracht.
Naar mannetje die Robquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen heeft erover dat Rob op een andere plek zit. Jason boeit het geen moer en smeert lekker zijn bammetje.
Rob kan het zelf niet los laten en blijft naar Jason loeren
[ afbeelding ]
Welke beelden??quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb heeft alle beelden de gaan hem wel zeggen
wat hij niet zoll afwachten
ze zeggen dat hij kijkt, maar hij kijkt niet, het is pestgedrag van de damesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet zien
gaan we nog zienquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zeggen dat hij kijkt, maar hij kijkt niet, het is pestgedrag van de dames
Goedemorgen Rob!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali moet gewoon keertje genomineerd worden, als hij zooooooo overtuigd is dat hij zo populair is bij de kijkers, moet je dat gewoon uittesten
winnaar????? als Jason de winnaar is, dan spring ik van de scheveningen pierquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:06 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Jason nog iets dom gaat doen en zo uiteindelijk nog het publiek tegen zich zal krijgen. Zou anders al een te gemakkelijke winnaar zijn nu.
Ja goeie bak héquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:07 schreef ledn81 het volgende:
Rob zijn kleindochter die al een week 10 is, is volgens hem morgen jarig.
Die blijft wel als die er op komt te staan daar ben ik niet bang voor maar gewoon hoe hij in de picture word gezet door Rob is gewoon minderwaardigquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali moet gewoon keertje genomineerd worden, als hij zooooooo overtuigd is dat hij zo populair is bij de kijkers, moet je dat gewoon uittesten
natuurlijk onze people's champion Chiaraquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:11 schreef Ireth het volgende:
Chiara is ook het stralende middelpunt hé... goh wat een porum aan tafel...
Winnaar de dbk?? Jason? Laat het geroddel aan tafel dan maar beginnen..
ik schakelde net de stream aan toen chiara in bed lag en jason een opmerking maakte over pannekoek hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:11 schreef Ireth het volgende:
Wie naar de dbk?? Jason? Laat het geroddel aan tafel dan maar beginnen..
Bel de KNRM, maar alvast dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
winnaar????? als Jason de winnaar is, dan spring ik van de scheveningen pier
Dat is ook een misselijke meid die bewoners tegen elkaar uitspeelt Niet mijn manier van spelen. Mag er ook uit van mijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:11 schreef Ireth het volgende:
Wie naar de dbk?? Jason? Laat het geroddel aan tafel dan maar beginnen..
Die speelt het spel wel viesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is ook een misselijke meid die bewoners tegen elkaar uitspeelt Niet mijn manier van spelen. Mag er ook uit van mij
Mijn idee!👍quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
Misschien kunnen ze jason laten bijeten in de dgk
de kaak is ingevallen en hij kauwt heeeel snelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef Ireth het volgende:
Die kin van Rob leidt ook een eigen leven als ie aan het kauwen is....
En dat in 2 wekenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:15 schreef ben34567 het volgende:
Rob van lieve teddybeer opa naar arrogante ouderwetse zeur
Iedereen z'n mening natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jason een grapje maakt????? die loser heeft nog geen gevoel voor humor, nog niet in een teen
roddelen is juist goed, backstabben is gewoon leukquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:17 schreef Kayro het volgende:
[..]
Iedereen z'n mening natuurlijk
maar
hij is de enige die zich nog niet met roddel en achterklap heeft beziggehouden dan ben je geen loser
dat doet zij niet, julie jaloerse meiden maken haarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is ook een misselijke meid die bewoners tegen elkaar uitspeelt Niet mijn manier van spelen. Mag er ook uit van mij
Nee Mario, dat heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet zij niet, julie jaloerse meiden maken haar
bij elke kleine ding schlecht
Ja ik ben echt stikjaloers op zo'n kutkarakter!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik zou het zo ook spelenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chiara speelt het spel exact zoals ik het zou spelen![]()
![]()
wat een prachtmeid
kijk jij maar je losertje, ''Koning'' Jason, de winnaar van big brother 2023 hopen dat ik het nu gejinxt hebquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee Mario, dat heeft er niets mee te maken.
Dat het een mooie meid is maakt niet dat ze met dat soort gedrag weg komt
Bijna alle slechte reacties op Chiara op twitter komen van vrouwen. Jaloezie zal hier zeker meespelen. Jolien maakt ook slechte opmerkingen maar haar gaan ze niet targeten want ze is geen bedreiging.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
En op Rob!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:19 schreef suzi1 het volgende:
omgedraaid zouden enkele mannen hier dan jaloers zijn op jason <3
Ja dat is leuk, iemand mentaal kapot maken niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:17 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
roddelen is juist goed, backstabben is gewoon leuk
andere bewoners mentaal kapotmaken
zij gedragt zich niet schlecht dat doen jason, danny,quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee Mario, dat heeft er niets mee te maken.
Dat het een mooie meid is maakt niet dat ze met dat soort gedrag weg komt
Ik gok eerder dat "de kleine hersenen" bij de mannen meespelen dat zij haar gedrag goed pratenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bijna alle slechte reacties op Chiara op twitter komen van vrouwen. Jaloezie zal hier zeker meespelen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bijna alle slechte reacties op Chiara op twitter komen van vrouwen. Jaloezie zal hier zeker meespelen. Jolien maakt ook slechte opmerkingen maar haar gaan ze niet targeten want ze is geen bedreiging.
wees niet zo'n drama queen lolquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat is leuk, iemand mentaal kapot maken niet.
Gepest worden/zijn zorgt voor levenslange schade bij de gepeste.
ja ik ben ook een jaloerse meid (kijkt even tussen zn benen)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ik kijk naar de streams en daar reageer ik op. Misschien moet je beter lezen wat ik schrijf.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
kijk jij maar je losertje, ''Koning'' Jason, de winnaar van big brother 2023 hopen dat ik het nu gejinxt heb
Zeg je hier nu dat Jolien lelijk is in tegenstelling tot Chiara??quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:20 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Bijna alle slechte reacties op Chiara op twitter komen van vrouwen. Jaloezie zal hier zeker meespelen. Jolien maakt ook slechte opmerkingen maar haar gaan ze niet targeten want ze is geen bedreiging.
Ik denk dat hij gepolst wordt met het psychische gesprek vandaag maar ik geloof ook oprecht dat Jason z'n gevoelsleven anders werktquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat de FEBO Jason wat info toespeelt hoe hier mee om te gaan.
Ze maakt soms gemene opmerkingen maar bij haar wordt het op sociale media overdreven uitvergroot. Bij andere kandidaten niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gok eerder dat "de kleine hersenen" bij de mannen meespelen dat zij haar gedrag goed praten
Denk ik ook. Hij heeft het niet eens echt door denk ik. Zal hem vermoedelijk een rotzorg zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:23 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gepolst wordt met het psychische gesprek vandaag maar ik geloof ook oprecht dat Jason z'n gevoelsleven anders werkt
En dit anders beleeft (of zelfs niet eens voelt) zoals wij dit allemaal doen..
Hij is 'anders bedraad' zijn denken is anders ontwikkeld dan de gemiddelde..
En dit bedoel ik NIET NEGATIEF😊
Jolien is niet lelijk maar er is toch een verschil als ze beiden geen makeup dragenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zeg je hier nu dat Jolien lelijk is in tegenstelling tot Chiara??
yepquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jolien is niet lelijk maar er is toch een verschil als ze beiden geen makeup dragen
[ afbeelding ]
Dat snap ik niet. Ilse gaat helemaal niet vrijwillig, die krijgt een Petertje van de Febo en wordt er uit gestemd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond wordt toch echt niet spannend LOL, Rob eruit gestemd en Ilse vrijwillig exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |