Laat hem lekker buiten gaan zittenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:35 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat ergens anders zitten. (vanwege Jason)
Hij is benieuwd wat er gebeurd. Zal toch iemand een rotzorg zijn waar die vent zit.
Rob gaatquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:37 schreef Paul het volgende:
Ik hoop dat Danny gaat
Ilse is zo'n liever die moet blijven
Hij wil uitlokken dat Jason er iets van gaat zeggen zodat hij weer een reden heeft om tegen hem tekeer te gaan,quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:35 schreef ledn81 het volgende:
Rob gaat ergens anders zitten. (vanwege Jason)
Hij is benieuwd wat er gebeurd. Zal toch iemand een rotzorg zijn waar die vent zit.
en liever?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:37 schreef Paul het volgende:
Ik hoop dat Danny gaat
Ilse is zo'n liever die moet blijven
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:42 schreef rinardo het volgende:
Ali komt er stomtoevallig achter, dat er achter 1 van de spiegels bij de wall, zijn kleren liggen verstopt.
Hij denkt dat dit een sicret missie is geweest van iemand, Danny zegt nee, dat kan niet, want het is hetzelfde luikje waar ik dat kussen heb weg moeten halen van BB voor het bed van de nieuwe bewoner in de gameroom. de rest zegt het is vast een grap van iemand. om dat hij altijd grappen uithaald
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wie had dat gedaanquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:42 schreef rinardo het volgende:
Ali komt er stomtoevallig achter, dat er achter 1 van de spiegels bij de wall, zijn kleren liggen verstopt.
Hij denkt dat dit een sicret missie is geweest van iemand, Danny zegt nee, dat kan niet, want het is hetzelfde luikje waar ik dat kussen heb weg moeten halen van BB voor het bed van de nieuwe bewoner in de gameroom. de rest zegt het is vast een grap van iemand. om dat hij altijd grappen uithaald
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is echt pesten, of meer irritatie en roddelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:43 schreef Monique___ het volgende:
Als dit gedrag zo doorgaat van Rob en het medegeroddel van medebewoners zal de media dit toch ook oppikken? Kan me eigenlijk niet goed voorstellen dat in een tijdperk waarin zoveel bekend is over de gevolgen van pesten en buitensluiten (en ja ik vind het echt pestgedrag) dit getolereerd wordt.
Ja jason is geen standaard mens maar heeft zelf al in week 1 meen ik aangegeven dat hij heel veel nare dingen in zijn jeugd heeft meegemaakt en daardoor moeite heeft met zijn emoties.
Hij lijkt wel echt oprecht en blijft bij zichzelf iets wat blijkbaar niet door iedereen gewaardeerd wordt.
Vervelende dynamiek in de groep dat er steeds iemand de pispaal moet zijn daar.
ben er bang voor dat als rob weggaat jaq / chichi door blijven gaan met het pestgedrag naar jason toe.
Ik acht de kans vrij groot dat Jason heel onschuldig zal vragen waarom Rob daar niet meer zit. Of tegen Chiara zegt "je zit op de plek van Rob" waarna ze hem weer af kan snauwde...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:39 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Hij wil uitlokken dat Jason er iets van gaat zeggen zodat hij weer een reden heeft om tegen hem tekeer te gaan,
Die is na Ali aan de beurtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:30 schreef suzi1 het volgende:
wacht maar, rob gaat later ook nog stoer (lees bot) doen tegen ias. hij bekijkt zo hoe dada over hem denkt en zal dan hem volgen om punten te scoren
Nee Shayronquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:43 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, waar je danny hebt staan moet micha wb die kussen
ah ja ik zag alleen micha staan omdat die hem zou helpen met de missie. dacht idd ook sharon maar die zag ik nietquote:
Bart heeft daarnet verteld tegen Ali dat hij het was, een grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:46 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ik heb Bart en Danny hierover horen praten. Maar volgens mij is het geen missie, maar grap
Irritatie en roddelen is er ook maar als jason naar de hottub gaat en iedereen er uit stapt.. dat gaat verder dan roddelen/ irritatie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is echt pesten, of meer irritatie en roddelen?
Jason. Ze vinden hem te lang dus als zij in de douchehokjes staan mag hij niet in de badkamer komenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien een irritatie om iemand in de badkamer
Ik vind het psychische vernieling van iemand...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Irritatie en roddelen is er ook maar als jason naar de hottub gaat en iedereen er uit stapt.. dat gaat verder dan roddelen/ irritatie.
het constant op hem letten wat hij doet en dan negatief op hem reageren vind ik wel verder gaan dan een irritatie zeker omdat bv zoals gisteravond danny ook kwark staat te eten bij rob die zich weer negatief uitlaat over jason. maar rob zegt er niks van tegen danny....
er wordt met 2 maten gemeten, mijns inziens.
Zijn toch al tig voorbeelden van langsgekomen.
en irritatie over eten; het zijn dingen die er onbeperkt zijn.. laat hem eten.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason. Ze vinden hem te lang dus als zij in de douchehokjes staan mag hij niet in de badkamer komen
heeft zij gelijk die vent makt alles foutquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:48 schreef ledn81 het volgende:
Chiara is bijna aan het flippen. Tegen Jolien "Wedden als wij straks gaan douchen, dat ie er weer staat"
Gaat uiteraard weer over Jason
hij makt alles foutquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason. Ze vinden hem te lang dus als zij in de douchehokjes staan mag hij niet in de badkamer komen
Je kan ook overal een probleem van maken,quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als ie al genomineerd wordt, wordt hij er echt niet uitgestemd op dit moment, zal alleen een boost voor zijn ego wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
hopen dat Chiara volgende week power of nomination heeft, en dan bye bye hoog IQ losertje Jason
TYquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:43 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, waar je danny hebt staan moet micha wb die kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |