ah ja ik zag alleen micha staan omdat die hem zou helpen met de missie. dacht idd ook sharon maar die zag ik nietquote:
Bart heeft daarnet verteld tegen Ali dat hij het was, een grapjequote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:46 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Ik heb Bart en Danny hierover horen praten. Maar volgens mij is het geen missie, maar grap
Irritatie en roddelen is er ook maar als jason naar de hottub gaat en iedereen er uit stapt.. dat gaat verder dan roddelen/ irritatie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is echt pesten, of meer irritatie en roddelen?
Jason. Ze vinden hem te lang dus als zij in de douchehokjes staan mag hij niet in de badkamer komenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien een irritatie om iemand in de badkamer
Ik vind het psychische vernieling van iemand...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Irritatie en roddelen is er ook maar als jason naar de hottub gaat en iedereen er uit stapt.. dat gaat verder dan roddelen/ irritatie.
het constant op hem letten wat hij doet en dan negatief op hem reageren vind ik wel verder gaan dan een irritatie zeker omdat bv zoals gisteravond danny ook kwark staat te eten bij rob die zich weer negatief uitlaat over jason. maar rob zegt er niks van tegen danny....
er wordt met 2 maten gemeten, mijns inziens.
Zijn toch al tig voorbeelden van langsgekomen.
en irritatie over eten; het zijn dingen die er onbeperkt zijn.. laat hem eten.
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason. Ze vinden hem te lang dus als zij in de douchehokjes staan mag hij niet in de badkamer komen
heeft zij gelijk die vent makt alles foutquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:48 schreef ledn81 het volgende:
Chiara is bijna aan het flippen. Tegen Jolien "Wedden als wij straks gaan douchen, dat ie er weer staat"
Gaat uiteraard weer over Jason
hij makt alles foutquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jason. Ze vinden hem te lang dus als zij in de douchehokjes staan mag hij niet in de badkamer komen
Je kan ook overal een probleem van maken,quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als ie al genomineerd wordt, wordt hij er echt niet uitgestemd op dit moment, zal alleen een boost voor zijn ego wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
hopen dat Chiara volgende week power of nomination heeft, en dan bye bye hoog IQ losertje Jason
TYquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:43 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, waar je danny hebt staan moet micha wb die kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |