Hoeveels sneetjes? Of doe je ook pannekoeken?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou helemaal gek worden van dat gekeuvel in de morgen.
Zit zelf altijd binnen 15 minuten aan het ontbijt
Lekker rustig eigenlijk wel...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:18 schreef Hunter het volgende:
Met zijn alleen in de badkamer
De duracel batterijen zijn allemaal leeg
Het blijft bizar en ook wel hilarisch dat het steeds in de uitzendingen voorbij komt. Heeft iemand al eens gevraagd wie Ferd is? Haha.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:58 schreef ledn81 het volgende:
Jason is tegen de deur aangelopen vannacht. Volgens chayron is ie 3x aan het slaapwandelen geweest
2 sneetjes of een bakje kwark met fruitquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hoeveels sneetjes? Of doe je ook pannekoeken?
Ja en dat moeten we niet hebben hé... een boze chiaraquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
de lauzejong zal straks afwassensonst werd
chiara boos
Gelukkig was het Lesley nietquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Jacq blijft klagen over het gesnurk van Lindsey
Ze zit in de badkamerquote:
zij heeft gelijk,dat moet altijd sofort afgewassen werdenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en dat moeten we niet hebben hé... een boze chiara
Zonder de naam "rob" had ik écht niet kunnen raden over wie dit gingquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:21 schreef suzi1 het volgende:
de streams aanzetten en als eerste horen dat rob smakelijk zit te lachen omdat hij tegen de deur zou zijn gelopen
en dat hij maar alleen op een kamer moest gaan slapen
en daarna een hoop gegodver omdat hij de koffiezetter niet begrijpt
jaa ook goedemorgen
Staat ze daar nou gewoon in haar string tanden te poetsen??quote:
zij lopt niieee in string hoorquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
Staat ze daar nou gewoon in haar string tanden te poetsen??
Ben je net je bed uit begint dat prethoofd of je hem genomineerd hebtquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:24 schreef suzi1 het volgende:
rob vraagt even tussen neus en lip door (aan jolien?), even vragen maar had jij mij ook genomineerd
Maar hij laat het losquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:24 schreef suzi1 het volgende:
rob vraagt even tussen neus en lip door (aan jolien?), even vragen maar had jij mij ook genomineerd
Maar ze moet wel blijven want ze is leukquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:29 schreef Hunter het volgende:
Jezus die Ilse,. Doen ze de moeite om te vragen hoe het gaat, komt er weer een nietszeggend antwoord uit. En uit zichzelf zegt ze helemaal niks.
quote:
van chiara hoor de gaat hem fire onder dequote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:31 schreef Monique___ het volgende:
goh chiara van wie zou hij die stress krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |