seisereieiquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
olie raak je ook maar van aan de diarreeik kan het weten erg genoeg
ja en dat vind ik wel erg om te zien.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:56 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Blijf er bij bespreekt het dan 1 op 1 en leg uit. Ipv achter zijn rug om.
Hij is blijkbaar de pispaal geworden
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen heeft erover dat Rob op een andere plek zit. Jason boeit het geen moer en smeert lekker zijn bammetje.
Rob kan het zelf niet los laten en blijft naar Jason loeren
[ afbeelding ]
Dat maken die vrouwen ervan dat hij altijd op hetzelfde moment naar de badkamer gaat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo gaat hij dann altijd op dit
moment daar henn?
Nope , ze geloofden het niet! EN ze waren juist pissed dat hij door dat te zeggen dus blijkbaar had gekeken!!!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus de melding dat hij niks kon zien is niet goed? Had ie dan moeten zeggen dat ie wel alles kon zien?
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan je ook omdraaien, waarom moeten hun net douchen als hij daar moet zijn??
hoe simpel is het om dat te zeggen inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan ook overal een probleem van maken,
Daarnaast zou ik zeggen bespreek het dan.
Deze groep heeft overduidelijk iets tegen Jason
En die moest toen op de rand van het bad gaat staan om over het muurtje te glurenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn gevoel bij Jolien is dat ze dit ook bewust probeert de wereld in te slingeren
Ze weten wat het vorig jaar te weeg heeft gebracht.
Naar mannetje die Robquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:00 schreef ledn81 het volgende:
Iedereen heeft erover dat Rob op een andere plek zit. Jason boeit het geen moer en smeert lekker zijn bammetje.
Rob kan het zelf niet los laten en blijft naar Jason loeren
[ afbeelding ]
Welke beelden??quote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
bb heeft alle beelden de gaan hem wel zeggen
wat hij niet zoll afwachten
ze zeggen dat hij kijkt, maar hij kijkt niet, het is pestgedrag van de damesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 09:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hij heeft niet te kijken punt
of hij makt dat zo dat de meiden het
niet zien
gaan we nog zienquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze zeggen dat hij kijkt, maar hij kijkt niet, het is pestgedrag van de dames
Goedemorgen Rob!quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali moet gewoon keertje genomineerd worden, als hij zooooooo overtuigd is dat hij zo populair is bij de kijkers, moet je dat gewoon uittesten
winnaar????? als Jason de winnaar is, dan spring ik van de scheveningen pierquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:06 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Jason nog iets dom gaat doen en zo uiteindelijk nog het publiek tegen zich zal krijgen. Zou anders al een te gemakkelijke winnaar zijn nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |