Ja goeie bak héquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:07 schreef ledn81 het volgende:
Rob zijn kleindochter die al een week 10 is, is volgens hem morgen jarig.
Die blijft wel als die er op komt te staan daar ben ik niet bang voor maar gewoon hoe hij in de picture word gezet door Rob is gewoon minderwaardigquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:05 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ali moet gewoon keertje genomineerd worden, als hij zooooooo overtuigd is dat hij zo populair is bij de kijkers, moet je dat gewoon uittesten
natuurlijk onze people's champion Chiaraquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:11 schreef Ireth het volgende:
Chiara is ook het stralende middelpunt hé... goh wat een porum aan tafel...
Winnaar de dbk?? Jason? Laat het geroddel aan tafel dan maar beginnen..
ik schakelde net de stream aan toen chiara in bed lag en jason een opmerking maakte over pannekoek hahahaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:11 schreef Ireth het volgende:
Wie naar de dbk?? Jason? Laat het geroddel aan tafel dan maar beginnen..
Bel de KNRM, maar alvast dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
winnaar????? als Jason de winnaar is, dan spring ik van de scheveningen pier
Dat is ook een misselijke meid die bewoners tegen elkaar uitspeelt Niet mijn manier van spelen. Mag er ook uit van mijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:11 schreef Ireth het volgende:
Wie naar de dbk?? Jason? Laat het geroddel aan tafel dan maar beginnen..
Die speelt het spel wel viesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is ook een misselijke meid die bewoners tegen elkaar uitspeelt Niet mijn manier van spelen. Mag er ook uit van mij
Mijn idee!👍quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef Monique___ het volgende:
Misschien kunnen ze jason laten bijeten in de dgk
de kaak is ingevallen en hij kauwt heeeel snelquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef Ireth het volgende:
Die kin van Rob leidt ook een eigen leven als ie aan het kauwen is....
En dat in 2 wekenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:15 schreef ben34567 het volgende:
Rob van lieve teddybeer opa naar arrogante ouderwetse zeur
Iedereen z'n mening natuurlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef TheVoice4ever het volgende:
Jason een grapje maakt????? die loser heeft nog geen gevoel voor humor, nog niet in een teen
roddelen is juist goed, backstabben is gewoon leukquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:17 schreef Kayro het volgende:
[..]
Iedereen z'n mening natuurlijk
maar
hij is de enige die zich nog niet met roddel en achterklap heeft beziggehouden dan ben je geen loser
dat doet zij niet, julie jaloerse meiden maken haarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:13 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat is ook een misselijke meid die bewoners tegen elkaar uitspeelt Niet mijn manier van spelen. Mag er ook uit van mij
Nee Mario, dat heeft er niets mee te maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet zij niet, julie jaloerse meiden maken haar
bij elke kleine ding schlecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |