Ik ben alles niet wat jouw schoonmoeder wel is. Maar ik voel me nu niet zo alleenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:32 schreef sigme het volgende:
Ik weet trouwens niet beter dan dat vloeken en tieren hoort bij de naaimachine.
Zelfs mijn altijd beschaafde en netjes godsdienstige schoonmoeder stond bekend om haar gevloek bij naaiwerk.
Oh, ik vloek en grom ook hoor. Mijn liefste moet ook zorgen dat 'ie flink uit de buurt is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben alles niet wat jouw schoonmoeder wel is. Maar ik voel me nu niet zo alleen
Kat niet naar boven laten. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:39 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat kotst het liefst bovenaan de trap. De open trap, om het leuk te houden.
Heb ik een deja vu of las ik dit elders al?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:08 schreef borisz het volgende:
Weekend.
Haarlem is dit weekend niet bereikbaar, nou ja met NS bus. Daar heb ik geen zin in. Dus het wordt wandelen in Het Twiske. Dat is OV technisch voor mij goed te doen.
Nog nooit geweest dus ook leuk
Nee, dat ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik een deja vu of las ik dit elders al?
Ik zag net een item over dementie, dat kan het natuurlijk ook nog zijn![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:13 schreef borisz het volgende:
Moring.
Accountant dag 4. Vandaag wel digitaal, maar moet wel paraat staan voor eventuele vragen.
Dit weekend is Haarlem afgesloten van de trein. Die extra reistijd heb ik weinig zin in dus het wordt wrs een wandeling in Het Twiske. Al ga ik zaterdag wellicht nog even op en neer naar Utreg voor 25 jaar Spieren voor Spieren
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Ik kan wel janken. Clusterhoofdpijn van E. wordt alleen maar erger, heftigere, langere aanvallen en nog geen twee uur na elkaar
En als klap op de vuurpijl is m'n oog ook weer aan het kutten, is wéér rood op dezelfde plek zoals het de vorige keer ook begon, (nog) geen pijn maar vind het wel eng. Ik weet dat die plek gevoelig zal blijven voor ontstekingen en heb de druppels in pipetjes nog voor de actieve ontsteking dus daar maar mee begonnen... Als 't niks verbeterd maandag huisarts maar bellenmoet zich niet weer ontwikkelen tot een ulcus cornea.
Och wat kutklote.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Ik kan wel janken. Clusterhoofdpijn van E. wordt alleen maar erger, heftigere, langere aanvallen en nog geen twee uur na elkaar
En als klap op de vuurpijl is m'n oog ook weer aan het kutten, is wéér rood op dezelfde plek zoals het de vorige keer ook begon, (nog) geen pijn maar vind het wel eng. Ik weet dat die plek gevoelig zal blijven voor ontstekingen en heb de druppels in pipetjes nog voor de actieve ontsteking dus daar maar mee begonnen... Als 't niks verbeterd maandag huisarts maar bellenmoet zich niet weer ontwikkelen tot een ulcus cornea.
Wat een ellende bij jullie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Wat verschrikkelijk voor jullie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Verapamil niet ivm zijn hartritmestoornissen ook. Lithium is noot serieus geopperd volgens mij maar is ook troep natuurlijk dus staat ie ook niet om te springen. Hij was 5 jaar aanvalsvrij natuurlijk dus was wel bij huisarts geweest en die kon alleen triptanen voorschrijven, dat is echt 'n no go. Doorverwijzing neuroloog zou meer dan twee maanden duren en dan is zeer waarschijnlijk (hopelijk) de periode alweer voorbij.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een ellende bij jullie.
Gebruikt E. tussen de aanvallen verapamil of lithium of zoiets eigenlijk?³
En dan zou het 2 maanden moeten duren voordat man bij de neuroloog terecht kan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Evilllllquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Cat-astrophe en @:Myraela https://www.jamin.nl/eiwi(...)y12SpmnTM0zlyjJN4mJY
Thanks a voor het medelevenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ellende MeMo![]()
En niet te lang wachten met je oog! Uit ervaring weet ik dat huis- en oogartsen dan diepe zuchten slaken
Die is vooralsnog alleen voor chronische patiënten en dat is hij, thank god, niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:52 schreef Blues het volgende:
Er bestaat ook nog een ONS-therapie. Weet niet of hij daar voor in aanmerking zou kunnen komen? Hoor daar wel hoopvolle verhalen over.
Gaat vanzelf na 2 seizoenen..dan wordt t stomvervelend.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Omfg wij begonnen vanavond aan the handmaid's tale. Ik dacht dat dat slightly boring ouwe shit was, kostuumdrama-alike.
Niet helemaal wat ik in gedachten had![]()
En zie na 3 eps maar weer te stoppen met zoiets
Had overwogen om er aan te beginnen. Wellicht morgenavond danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Omfg wij begonnen vanavond aan the handmaid's tale. Ik dacht dat dat slightly boring ouwe shit was, kostuumdrama-alike.
Ik vind het helemaal niet absurd. Zie het zo gebeuren.quote:
Ik ga in Breda naar DC Klinieken. Ben er zeer tevreden over. Ben voor 99% van de spanningshoofdpijn en voor 60% van de migraine af. Is totaal iets anders dan clusterhoofdpijn natuurlijk maar mijn neuroloog weet in elk geval wel raad met hoofdpijnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan zou het 2 maanden moeten duren voordat man bij de neuroloog terecht kan?
Wat een ellende. Heel veel sterkte.
https://www.dcklinieken.nl/neurologie/#locatiesenwachttijden
Is Breda te rijden voor jullie als je vervoer kunt regelen.
Vergoed uit basis, Behalve zv VGZ
Is t zo erg? Ik heb t laten doen, werd vergoed, maarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is waarom ik het nog niet heb ook.
Ik werd destijds volledig verrast doordat ik het verhaal bleek te kennen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Niet helemaal wat ik in gedachten had![]()
En zie na 3 eps maar weer te stoppen met zoiets
Ik heb geen idee of zo'n prikker nou echt iets uitmaakt. Bij ons zit er een prikker op de eierkoker. Mijn man gebruikt hem nooit en ik meestal wel maar kijk niet of er echt een gaatje in zit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, ernstige zaken nu: Mijn eierprikker is stuk. Wie weet een leuke?
Ik gebruik altijd mijn wüsthoff tomatenmesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja op dat watergietcilindertje zit ook nog een prikkertje inderdaadIk had helemaal niet naar de dartpijltjes hoeven lopen
International Baccalaureate examen. Is het Engels examen dat je doet na tweetalig onderwijs.quote:
Moet je eens doenquote:
Ik ben de vrouw die op zondag de eieren kookt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je eens doenHet Zal Je Leven Veranderen! !
Als ze blauw zouden zijn, zou ik het wel korter doen hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
10 minuten koken?? Dan zijn ze wel blauw van binnen denk onnie
Nou weet ik niet. Century egg schijnt in bepaalde gebieden een delicatesse te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ze blauw zouden zijn, zou ik het wel korter doen he
Wordt niet vergoed want is niet erg genoegquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Is t zo erg? Ik heb t laten doen, werd vergoed, maar![]()
![]()
![]()
![]()
Ach... Gecondoleerd Lonaaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Mijn opa is gisterenavond rustig ingeslapen.
Gecondoleerd @Lonaaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Hugsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij was het ondanks vel op de knieën ook slechts coulance. Maar t litteken zit heel naarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wordt niet vergoed want is niet erg genoeg
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Waar moet het dan heen om 'gewoon' vergoed te worden? Moet je erover struikelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mij was het ondanks vel op de knieën ook slechts coulance. Maar t litteken zit heel naar
10 weken ongeveer. Ik vind het voor mijn moeder zo naar. Surrogaat moeder eerst, en dan je vader.quote:
Ja, ongeveer. Moet echt een immense flap zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar moet het dan heen om 'gewoon' vergoed te worden? Moet je erover struikelen?Loon
Ach, gecondoleerd. Wat een heftige tijd voor jou en je familie…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Absurd ja? Ik vond het eigenlijk eng dicht bij mijn beeld van het zuid-oosten van de USA komen...quote:
En de borden beginnen dus al 40 km vooruit he....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:23 schreef Molo het volgende:
Jezus
https://www.ttm.nl/on-the(...)-februari-is/150787/
4:30 koken hier, gestart vanaf koud water. Zonder gaatjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben de vrouw die op zondag de eieren kookt.
Water in de waterkoker.
Overgieten in pan.
Aan de kook brengen
Eieren erbij
De mijne 5 min
Die van g nog eens 5 min
PERFECT![]()
zonder gaten
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Chronisch ontstoken huid die je niet meer zelf kunt schoonmaken oa. (was 1 vd criteria die eega voorgeschoted kreeg)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar moet het dan heen om 'gewoon' vergoed te worden? Moet je erover struikelen?Loon
Is opa van de andere kant.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hopelijk is hij nu weer ‘ergens’ bij zijn vrouw.
Oquote:
Ik dacht dat dit om een bril ging, rest van het topique niet gelezenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh zo'n meekleurding dat heeft mijn reismaat ook ja. Werkt best goed op zich.
Ik wíl dit absurdisme vinden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Absurd ja? Ik vond het eigenlijk eng dicht bij mijn beeld van het zuid-oosten van de USA komen...
Er zijn twee verschillende specerijen die we allebei 'kaneel' noemen: Ceylon kaneel en Cassia.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:56 schreef AnneX het volgende:
Vandaag wilde ik n.a.v. tip van minilot https://www.davidlebovitz(...)h-shortbread-recipe/ bakken.
Blijkt er onvoldoende gemberpoeder te zijn. En de boter niet uit de koelkast gehaald.
Dus even naar de winkel.
Omdat ik ook regelmatig appelplaattaart maak met kaneelsuiker, ook kaneel meegenomen.
Kijk ik eens goed in het schap: van Versteeg 37 gram / ¤ 3,45 en ¤ 93,2 /kg![]()
En het huismerk gwn 52 gram / ¤ 1,15 en ¤ 22,15 / kg.
Waarin zit het verschil, behalve in prijs?
Dan nog zitten er grote kwaliteitsverschillen (en daarmee prijsverschillen) tussen kaneel en kaneel.quote:De Verstegen gemalen kaneel is kaneel van Cassia (van origine Indonesië). De Verstegen kaneelstokjes is Ceylon kaneel (van origine Sri Lanka).
https://algemeen.verstegen.nl/over-kruiden-en-specerijen/kaneel/
Ik betwijfel ten zeerste dat Verstegen de dure variant gebruikt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 14:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Er zijn twee verschillende specerijen die we allebei 'kaneel' noemen: Ceylon kaneel en Cassia.
Ceylon is beduidend duurder.
Ik moest ook even een pagina terugbladerenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit om een bril ging, rest van het topique niet gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |