Gaat vanzelf na 2 seizoenen..dan wordt t stomvervelend.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Omfg wij begonnen vanavond aan the handmaid's tale. Ik dacht dat dat slightly boring ouwe shit was, kostuumdrama-alike.
Niet helemaal wat ik in gedachten had![]()
En zie na 3 eps maar weer te stoppen met zoiets
Had overwogen om er aan te beginnen. Wellicht morgenavond danquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Omfg wij begonnen vanavond aan the handmaid's tale. Ik dacht dat dat slightly boring ouwe shit was, kostuumdrama-alike.
Ik vind het helemaal niet absurd. Zie het zo gebeuren.quote:
Ik ga in Breda naar DC Klinieken. Ben er zeer tevreden over. Ben voor 99% van de spanningshoofdpijn en voor 60% van de migraine af. Is totaal iets anders dan clusterhoofdpijn natuurlijk maar mijn neuroloog weet in elk geval wel raad met hoofdpijnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan zou het 2 maanden moeten duren voordat man bij de neuroloog terecht kan?
Wat een ellende. Heel veel sterkte.
https://www.dcklinieken.nl/neurologie/#locatiesenwachttijden
Is Breda te rijden voor jullie als je vervoer kunt regelen.
Vergoed uit basis, Behalve zv VGZ
Is t zo erg? Ik heb t laten doen, werd vergoed, maarquote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is waarom ik het nog niet heb ook.
Ik werd destijds volledig verrast doordat ik het verhaal bleek te kennen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:57 schreef Vanyel het volgende:
Niet helemaal wat ik in gedachten had![]()
En zie na 3 eps maar weer te stoppen met zoiets
Ik heb geen idee of zo'n prikker nou echt iets uitmaakt. Bij ons zit er een prikker op de eierkoker. Mijn man gebruikt hem nooit en ik meestal wel maar kijk niet of er echt een gaatje in zit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, ernstige zaken nu: Mijn eierprikker is stuk. Wie weet een leuke?
Ik gebruik altijd mijn wüsthoff tomatenmesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja op dat watergietcilindertje zit ook nog een prikkertje inderdaadIk had helemaal niet naar de dartpijltjes hoeven lopen
International Baccalaureate examen. Is het Engels examen dat je doet na tweetalig onderwijs.quote:
Moet je eens doenquote:
Ik ben de vrouw die op zondag de eieren kookt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je eens doenHet Zal Je Leven Veranderen! !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |