Ik heb geen idee of zo'n prikker nou echt iets uitmaakt. Bij ons zit er een prikker op de eierkoker. Mijn man gebruikt hem nooit en ik meestal wel maar kijk niet of er echt een gaatje in zit.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee, ernstige zaken nu: Mijn eierprikker is stuk. Wie weet een leuke?
Ik gebruik altijd mijn wüsthoff tomatenmesquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja op dat watergietcilindertje zit ook nog een prikkertje inderdaadIk had helemaal niet naar de dartpijltjes hoeven lopen
International Baccalaureate examen. Is het Engels examen dat je doet na tweetalig onderwijs.quote:
Moet je eens doenquote:
Ik ben de vrouw die op zondag de eieren kookt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je eens doenHet Zal Je Leven Veranderen! !
Als ze blauw zouden zijn, zou ik het wel korter doen hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
10 minuten koken?? Dan zijn ze wel blauw van binnen denk onnie
Nou weet ik niet. Century egg schijnt in bepaalde gebieden een delicatesse te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ze blauw zouden zijn, zou ik het wel korter doen he
Wordt niet vergoed want is niet erg genoegquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Is t zo erg? Ik heb t laten doen, werd vergoed, maar![]()
![]()
![]()
![]()
Ach... Gecondoleerd Lonaaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Mijn opa is gisterenavond rustig ingeslapen.
Gecondoleerd @Lonaaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Hugsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij was het ondanks vel op de knieën ook slechts coulance. Maar t litteken zit heel naarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wordt niet vergoed want is niet erg genoeg
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Waar moet het dan heen om 'gewoon' vergoed te worden? Moet je erover struikelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mij was het ondanks vel op de knieën ook slechts coulance. Maar t litteken zit heel naar
10 weken ongeveer. Ik vind het voor mijn moeder zo naar. Surrogaat moeder eerst, en dan je vader.quote:
Ja, ongeveer. Moet echt een immense flap zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar moet het dan heen om 'gewoon' vergoed te worden? Moet je erover struikelen?Loon
Ach, gecondoleerd. Wat een heftige tijd voor jou en je familie…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Absurd ja? Ik vond het eigenlijk eng dicht bij mijn beeld van het zuid-oosten van de USA komen...quote:
En de borden beginnen dus al 40 km vooruit he....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:23 schreef Molo het volgende:
Jezus
https://www.ttm.nl/on-the(...)-februari-is/150787/
4:30 koken hier, gestart vanaf koud water. Zonder gaatjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben de vrouw die op zondag de eieren kookt.
Water in de waterkoker.
Overgieten in pan.
Aan de kook brengen
Eieren erbij
De mijne 5 min
Die van g nog eens 5 min
PERFECT![]()
zonder gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |