Als ze blauw zouden zijn, zou ik het wel korter doen hequote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
10 minuten koken?? Dan zijn ze wel blauw van binnen denk onnie
Nou weet ik niet. Century egg schijnt in bepaalde gebieden een delicatesse te zijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Als ze blauw zouden zijn, zou ik het wel korter doen he
Wordt niet vergoed want is niet erg genoegquote:Op zaterdag 28 januari 2023 08:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Is t zo erg? Ik heb t laten doen, werd vergoed, maar![]()
![]()
![]()
![]()
Ach... Gecondoleerd Lonaaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Mijn opa is gisterenavond rustig ingeslapen.
Gecondoleerd @Lonaaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Hugsquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij was het ondanks vel op de knieën ook slechts coulance. Maar t litteken zit heel naarquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wordt niet vergoed want is niet erg genoeg
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Waar moet het dan heen om 'gewoon' vergoed te worden? Moet je erover struikelen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij mij was het ondanks vel op de knieën ook slechts coulance. Maar t litteken zit heel naar
10 weken ongeveer. Ik vind het voor mijn moeder zo naar. Surrogaat moeder eerst, en dan je vader.quote:
Ja, ongeveer. Moet echt een immense flap zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar moet het dan heen om 'gewoon' vergoed te worden? Moet je erover struikelen?Loon
Ach, gecondoleerd. Wat een heftige tijd voor jou en je familie…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Absurd ja? Ik vond het eigenlijk eng dicht bij mijn beeld van het zuid-oosten van de USA komen...quote:
En de borden beginnen dus al 40 km vooruit he....quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:23 schreef Molo het volgende:
Jezus
https://www.ttm.nl/on-the(...)-februari-is/150787/
4:30 koken hier, gestart vanaf koud water. Zonder gaatjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben de vrouw die op zondag de eieren kookt.
Water in de waterkoker.
Overgieten in pan.
Aan de kook brengen
Eieren erbij
De mijne 5 min
Die van g nog eens 5 min
PERFECT![]()
zonder gaten
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:21 schreef Lonaa het volgende:
Chronisch ontstoken huid die je niet meer zelf kunt schoonmaken oa. (was 1 vd criteria die eega voorgeschoted kreeg)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waar moet het dan heen om 'gewoon' vergoed te worden? Moet je erover struikelen?Loon
Is opa van de andere kant.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hopelijk is hij nu weer ‘ergens’ bij zijn vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |