Oh, ik vloek en grom ook hoor. Mijn liefste moet ook zorgen dat 'ie flink uit de buurt is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik ben alles niet wat jouw schoonmoeder wel is. Maar ik voel me nu niet zo alleen
Kat niet naar boven laten. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:39 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat kotst het liefst bovenaan de trap. De open trap, om het leuk te houden.
Heb ik een deja vu of las ik dit elders al?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:08 schreef borisz het volgende:
Weekend.
Haarlem is dit weekend niet bereikbaar, nou ja met NS bus. Daar heb ik geen zin in. Dus het wordt wandelen in Het Twiske. Dat is OV technisch voor mij goed te doen.
Nog nooit geweest dus ook leuk
Nee, dat ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Heb ik een deja vu of las ik dit elders al?
Ik zag net een item over dementie, dat kan het natuurlijk ook nog zijn![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:13 schreef borisz het volgende:
Moring.
Accountant dag 4. Vandaag wel digitaal, maar moet wel paraat staan voor eventuele vragen.
Dit weekend is Haarlem afgesloten van de trein. Die extra reistijd heb ik weinig zin in dus het wordt wrs een wandeling in Het Twiske. Al ga ik zaterdag wellicht nog even op en neer naar Utreg voor 25 jaar Spieren voor Spieren
.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Ik kan wel janken. Clusterhoofdpijn van E. wordt alleen maar erger, heftigere, langere aanvallen en nog geen twee uur na elkaar
En als klap op de vuurpijl is m'n oog ook weer aan het kutten, is wéér rood op dezelfde plek zoals het de vorige keer ook begon, (nog) geen pijn maar vind het wel eng. Ik weet dat die plek gevoelig zal blijven voor ontstekingen en heb de druppels in pipetjes nog voor de actieve ontsteking dus daar maar mee begonnen... Als 't niks verbeterd maandag huisarts maar bellenmoet zich niet weer ontwikkelen tot een ulcus cornea.
Och wat kutklote.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Ik kan wel janken. Clusterhoofdpijn van E. wordt alleen maar erger, heftigere, langere aanvallen en nog geen twee uur na elkaar
En als klap op de vuurpijl is m'n oog ook weer aan het kutten, is wéér rood op dezelfde plek zoals het de vorige keer ook begon, (nog) geen pijn maar vind het wel eng. Ik weet dat die plek gevoelig zal blijven voor ontstekingen en heb de druppels in pipetjes nog voor de actieve ontsteking dus daar maar mee begonnen... Als 't niks verbeterd maandag huisarts maar bellenmoet zich niet weer ontwikkelen tot een ulcus cornea.
Wat een ellende bij jullie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Wat verschrikkelijk voor jullie.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Verapamil niet ivm zijn hartritmestoornissen ook. Lithium is noot serieus geopperd volgens mij maar is ook troep natuurlijk dus staat ie ook niet om te springen. Hij was 5 jaar aanvalsvrij natuurlijk dus was wel bij huisarts geweest en die kon alleen triptanen voorschrijven, dat is echt 'n no go. Doorverwijzing neuroloog zou meer dan twee maanden duren en dan is zeer waarschijnlijk (hopelijk) de periode alweer voorbij.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een ellende bij jullie.
Gebruikt E. tussen de aanvallen verapamil of lithium of zoiets eigenlijk?³
En dan zou het 2 maanden moeten duren voordat man bij de neuroloog terecht kan?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo
Evilllllquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Cat-astrophe en @:Myraela https://www.jamin.nl/eiwi(...)y12SpmnTM0zlyjJN4mJY
Thanks a voor het medelevenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ellende MeMo![]()
En niet te lang wachten met je oog! Uit ervaring weet ik dat huis- en oogartsen dan diepe zuchten slaken
Die is vooralsnog alleen voor chronische patiënten en dat is hij, thank god, niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 22:52 schreef Blues het volgende:
Er bestaat ook nog een ONS-therapie. Weet niet of hij daar voor in aanmerking zou kunnen komen? Hoor daar wel hoopvolle verhalen over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |