En als je ze er dan uithaalt, zitten ze in de kelder in hun geest.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die schaar ik allemaal in de categorie 'in kelders'Niet vrij.
Ja en meestal gaat er een uitgebreide sessie van kokhalsgeluiden aan vooraf, zodat ik dan gillend aan kan komen rennen NIET OP HET KLEED! NIET OP DE STOEL! waarna ze vakkundig over de bank kotsenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is een gaaaave he
Hier moet ik af en toe ook een kokkend lijf van de bank of kist (groefjes) afzwiepen.
In F&F hadden we ooit een énig topic waarin alle soorten kattenkotsjes geanalyseerd werden![]()
Edit: F&F / Kattenkots - een kleine analyse![]()
Het is deze stofquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ook
Je hebt 'm vast niet zo'n saai degelijk kleurtje gegeven als het voorbeeld dat je liet zien. Kom je nog een foto showen van jouw creatie? Zou ik leuk vinden
[..]
De mijne kotsen graag op de kachel, want daar liggen ze natuurlijk ook graag. Op zich niet zo'n ramp, het is superglad beton, maar het is twee meter hoog dus ik moet een trap pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effen stoffen gebruik ik alleen maar voor "ondersteuning, zoals een t-shirt onder een leuk vest of zo. Hierna maak ik een testbroek, maar of ik daarmee naar buiten ga betwijfel is.
En als het klaar is maak ik zeker een foto voor hier.We have far more in common than that which devides us..
Ah, de protest kots.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Wij zijn net thuis en hier lag een haarbal op de banken natuurlijk net naast het kattendeken dat wel makkelijk uit te wassen is.
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is deze stofWat een werk heb je ermee gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Effen stoffen gebruik ik alleen maar voor "ondersteuning, zoals een t-shirt onder een leuk vest of zo. Hierna maak ik een testbroek, maar of ik daarmee naar buiten ga betwijfel is.
En als het klaar is maak ik zeker een foto voor hier.![]()
Wel veel bijgeleerd, hoop ik?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Qua werk valt het wel mee, het is een redelijk makkelijk patroon. Alleen snapte ik de knipinstructies niet. Nu wel. De zakken die erin horen vond ik spuuglelijk dus dat aangepast en ik heb er een kleine col op gezet, net even iets warmer en minder kaal voor in de winter. De zomerversie heb ik (al vloekend en tierend) ooit eens een stuk lagere halslijn gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een werk heb je ermee gehad![]()
Wel veel bijgeleerd, hoop ik?
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Qua werk valt het wel mee, het is een redelijk makkelijk patroon. Alleen snapte ik de knipinstructies niet. Nu wel. De zakken die erin horen vond ik spuuglelijk dus dat aangepast en ik heb er een kleine col op gezet, net even iets warmer en minder kaal voor in de winter. De zomerversie heb ik (al vloekend en tierend) ooit eens een stuk lagere halslijn gemaakt.
Ik zie kaatje ook echt niet vloekend en tierend voor mequote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:09 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Zet jij een keer de webcam aan als je aan het naaien bent? Kunnen we meegenieten
Jaaaaaquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:09 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Zet jij een keer de webcam aan als je aan het naaien bent? Kunnen we meegenieten
Yep, katten zijn zo leukquote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ah, de protest kots.
Jij zo lang weg, ik ‘zorg’ voor je huishouden
Ik kreeg hier net een zeer verstoorde blep omdat ik poes tijdens de activiteit lastig viel met mijn complimenten over haar voetjes verzorgingquote:
Ugh, ik vind dat altijd zo smerig.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo te lezen ben ik gezegend met een kat die eigenlijk alleen af en toe recht na het eten de nog niet verteerde hap eruit gooitEn met een beetje geluk gaat dst ook nog de recycle in.
Het menselijk equivalent is kotsen vanuit een hoogslaperquote:Op vrijdag 27 januari 2023 18:39 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat kotst het liefst bovenaan de trap. De open trap, om het leuk te houden.
Ik ben alles niet wat jouw schoonmoeder wel is. Maar ik voel me nu niet zo alleenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 19:32 schreef sigme het volgende:
Ik weet trouwens niet beter dan dat vloeken en tieren hoort bij de naaimachine.
Zelfs mijn altijd beschaafde en netjes godsdienstige schoonmoeder stond bekend om haar gevloek bij naaiwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |