abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207736549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 16:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, die schaar ik allemaal in de categorie 'in kelders' -O- Niet vrij.
En als je ze er dan uithaalt, zitten ze in de kelder in hun geest.
Ook top ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207736556
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het is een gaaaave he ;(
Hier moet ik af en toe ook een kokkend lijf van de bank of kist (groefjes :X ) afzwiepen.

In F&F hadden we ooit een énig topic waarin alle soorten kattenkotsjes geanalyseerd werden O+ _O-

Edit: F&F / Kattenkots - een kleine analyse :9
Ja en meestal gaat er een uitgebreide sessie van kokhalsgeluiden aan vooraf, zodat ik dan gillend aan kan komen rennen NIET OP HET KLEED! NIET OP DE STOEL! waarna ze vakkundig over de bank kotsen _O-

Maar deze kwam echt uit het niets. Hij keek er zelf ook van op. Ik zat er nota bene naast. Gelukkig niet over mijn cashmere vest :{w

Edit: oh ja, dat topic ken ik nog wel, hilarisch. Deze kat heeft zich bekwaamd in het achteruitkotsen en dan in fases. Dus dat je ergens de kots uit het kleed zit te boenen en dan hoor je in een andere kamer weer het braakgeluid. :)
pi_207736584
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:27 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ook :D
Je hebt 'm vast niet zo'n saai degelijk kleurtje gegeven als het voorbeeld dat je liet zien. Kom je nog een foto showen van jouw creatie? Zou ik leuk vinden :Y
[..]
De mijne kotsen graag op de kachel, want daar liggen ze natuurlijk ook graag. Op zich niet zo'n ramp, het is superglad beton, maar het is twee meter hoog dus ik moet een trap pakken :')
Het is deze stof
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Effen stoffen gebruik ik alleen maar voor "ondersteuning, zoals een t-shirt onder een leuk vest of zo. Hierna maak ik een testbroek, maar of ik daarmee naar buiten ga betwijfel is.
En als het klaar is maak ik zeker een foto voor hier.
We have far more in common than that which devides us..
pi_207736805
WE
ZIJN
BIJ
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_207736825
Ik ga toch zo heerlijk m'n weekend in op deze manier. O+

Morgenavond samen met g broodje döner op station van mijn werkstad (meer zin in dan een restaurant _O- ), dan ff stukkie doorlopen want daar is de bios voor hopelijk die pracht Ierse film.

Zondag nichtendag *O*
pi_207736829
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:27 schreef Sarabi het volgende:
Wij zijn net thuis en hier lag een haarbal op de bank }:| en natuurlijk net naast het kattendeken dat wel makkelijk uit te wassen is.
Ah, de protest kots.
Jij zo lang weg, ik ‘zorg’ voor je huishouden :6
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207736840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Het is deze stof
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Effen stoffen gebruik ik alleen maar voor "ondersteuning, zoals een t-shirt onder een leuk vest of zo. Hierna maak ik een testbroek, maar of ik daarmee naar buiten ga betwijfel is.
En als het klaar is maak ik zeker een foto voor hier.
Wat een werk heb je ermee gehad _O_
Wel veel bijgeleerd, hoop ik?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207736935
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wat een werk heb je ermee gehad _O_
Wel veel bijgeleerd, hoop ik?
Qua werk valt het wel mee, het is een redelijk makkelijk patroon. Alleen snapte ik de knipinstructies niet. Nu wel. De zakken die erin horen vond ik spuuglelijk dus dat aangepast en ik heb er een kleine col op gezet, net even iets warmer en minder kaal voor in de winter. De zomerversie heb ik (al vloekend en tierend) ooit eens een stuk lagere halslijn gemaakt.
pi_207737046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Qua werk valt het wel mee, het is een redelijk makkelijk patroon. Alleen snapte ik de knipinstructies niet. Nu wel. De zakken die erin horen vond ik spuuglelijk dus dat aangepast en ik heb er een kleine col op gezet, net even iets warmer en minder kaal voor in de winter. De zomerversie heb ik (al vloekend en tierend) ooit eens een stuk lagere halslijn gemaakt.
_O-
Zet jij een keer de webcam aan als je aan het naaien bent? Kunnen we meegenieten :D
  vrijdag 27 januari 2023 @ 18:11:12 #185
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_207737064
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:09 schreef Blues het volgende:

[..]
_O-
Zet jij een keer de webcam aan als je aan het naaien bent? Kunnen we meegenieten :D
Ik zie kaatje ook echt niet vloekend en tierend voor me :D
pi_207737079
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:09 schreef Blues het volgende:

[..]
_O-
Jaaaaa *O* *O* *O* _O-
  vrijdag 27 januari 2023 @ 18:18:52 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_207737164
Zo, lekker @ Yugo. Sushi met uk
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_207737180
Mooi niet, er komt geen webcam.
En dit zou nooit een blijvende hobby zijn wanneer ik de deur van die kamer niet kon dichtgooien. En dat doe ik heel vaak.
Ik ben niet zo goed in "3D" denken. Er zijn mensen die een beschrijving lezen en het resultaat meteen voor zich zien. Ik niet, snap er dan geen moer van. En dan wanneer het klaar is iedere keer weer "Oh zo, echt??"
pi_207737195
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ah, de protest kots.
Jij zo lang weg, ik ‘zorg’ voor je huishouden :6
Yep, katten zijn zo leuk O+
pi_207737286
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Yep, katten zijn zo leuk O+
Ik kreeg hier net een zeer verstoorde blep omdat ik poes tijdens de activiteit lastig viel met mijn complimenten over haar voetjes verzorging :')
pi_207737300
Piep kotste altijd netjes op de vloer. Maar sinds een jaar heeft ze ook van die spontane momenten. Dan ligt ze gewoon te slapen en ineens spuit het er uit. Erg sneu voor haar en ook voor mij en mijn bank en bed.

Ze kan er ook uren over doen voor het er uit is. Dan loopt ze al die tijd de dralen en zeuren want ik moet haar probleem oplossen. Het liefst 's nachts.
Spoilers!
pi_207737330
Mijn kat kotst het liefst bovenaan de trap. De open trap, om het leuk te houden.
pi_207737341
Zo te lezen ben ik gezegend met een kat die eigenlijk alleen af en toe recht na het eten de nog niet verteerde hap eruit gooit :D En met een beetje geluk gaat dst ook nog de recycle in.
pi_207737492
Hier kotsen allebei de katten veel. Of nouja eentje niet meer sinds hij medicijnen voor heel iets anders krijgt.
Maar onze stoffen bank is al lang niet meer te redden.
pi_207737494
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo te lezen ben ik gezegend met een kat die eigenlijk alleen af en toe recht na het eten de nog niet verteerde hap eruit gooit :D En met een beetje geluk gaat dst ook nog de recycle in.
Ugh, ik vind dat altijd zo smerig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207737577
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 18:39 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat kotst het liefst bovenaan de trap. De open trap, om het leuk te houden.
Het menselijk equivalent is kotsen vanuit een hoogslaper *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207737610
Ik ben toch blij dat konijnen niet kunnen kotsen :P

(Groot nadeel daarvan is dus dat maagproblemen best vaak heul ernstig en dodelijk zijn...dus het is toch wel ergens een ontwerpfoutje.)
pi_207737665
Mijn katten kotsen meestal gewoon op de vloer. En niet zo vaak gelukkig.

Behalve die ene keer dat ik een baby te logeren had. Toen kotste kat vanaf op de koelkast, naar beneden, half op de koelkast en half tussen de koelkast en de keukenkast ernaast in. Kind meteen overstuur. Stond ik daar de koelkast naar voren te sjorren om zijkant en tussen de kasten in schoon te kunnen maken, ondertussen proberend de baby in kinderwagen beetje te wiegen zodat ze stopte met krijsen omdat ik het gevoel had dat het kotsen van de stress kwam van ineens jengelende baby in huis :+ echt een succesnummer was dat.
pi_207737951
Ik weet trouwens niet beter dan dat vloeken en tieren hoort bij de naaimachine.
Zelfs mijn altijd beschaafde en netjes godsdienstige schoonmoeder stond bekend om haar gevloek bij naaiwerk.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207738003
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2023 19:32 schreef sigme het volgende:
Ik weet trouwens niet beter dan dat vloeken en tieren hoort bij de naaimachine.
Zelfs mijn altijd beschaafde en netjes godsdienstige schoonmoeder stond bekend om haar gevloek bij naaiwerk.
Ik ben alles niet wat jouw schoonmoeder wel is. Maar ik voel me nu niet zo alleen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')