Ja misschien. En misschien ook niet. Liever iemand die nu al iets toevoegt een aanwezig isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien komt ze los zodra het rustiger wordt (lees:wortel naar huis)
En ze neemt de dure plaats in van duizenden wel enthousiaste personen die zich voor BB hadden ingeschrevenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:46 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Die zit gewoon tegen haar zin heb ik de indruk.
De rode kamer gaat altijd nog wel even los. Blauwe kamer een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:47 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
wanneer zouden ze naar bed gaan? soms gebeurd er iets leuk in de slaapkamer
ze zal zichzelf wel hebben ingekocht voor een tonnetjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En ze neemt de dure plaats in van duizenden wel enthousiaste personen die zich voor BB hadden ingeschreven
taakstraf uitzitten daarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:46 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Die zit gewoon tegen haar zin heb ik de indruk.
chelsea moet nog even gaan jumpen in de blauwe kamerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De rode kamer gaat altijd nog wel even los. Blauwe kamer een stuk rustiger.
Tijdstip random
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:53 schreef ledn81 het volgende:
Bedtijd cossertjes tot morgen.Wat zal het een treurige avond worden... of toch niet...
![]()
[ afbeelding ]
ja die ook nog, en zo is er ook nog 1 met donker haar. in dat zelfde filmpjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zie op twitter een foto van een (wederom blonde )vrouw die blijkbaar ook in de video zit toen ze persfoto's gingen maken. Schat haar in de 40?
https://twitter.com/jasmi(...)N08QJzSGuvIXbkCDWcDA
werkt dit zo?
ik zie alleen deze foto en zag eerder een foto van achteren van een nawel look a likequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja die ook nog, en zo is er ook nog 1 met donker haar. in dat zelfde filmpje
[ twitter ]
Ow das idd net Daniellequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja die ook nog, en zo is er ook nog 1 met donker haar. in dat zelfde filmpje
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Er moet eigenlijk een type jerrel in voor 2 weken of zo even de boel opschudden
ja die laatste bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie alleen deze foto en zag eerder een foto van achteren van een nawel look a like
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:12 schreef odie22 het volgende:
maar weten jullie wat het ergste is van dit alles, ik ben er morgenavond niet bij![]()
Live-uitzending morgenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
oh wacht het is live of niet morgen?
in de uitzending bedoel ik
nouja hoe dan ook. beelden komen er wel
ooh top! dat is goed om te wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:16 schreef Kodiak100 het volgende:
@:schakeltopia de live-uitzending is ook te volgen via stream 1
Op stream 2 is het huis, dit loopt wel achter
Hangt er vanaf waarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:18 schreef odie22 het volgende:
ik kan misschien stiekem op mijn telefoon kijken, zal toch niet opvallen ?
Zolang je maar niet gaat huilenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:18 schreef odie22 het volgende:
nee joh, iedereen zit immers op zn foon hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:18 schreef odie22 het volgende:
Nominatie pin.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:21 schreef spapaars het volgende:
Heb ik iets gemist dat Danny een pinnetje draagt dat hem vrijstelt?
judy vermoed ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:27 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft heel veel pech pech pech gehad??
Judyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:27 schreef suzi1 het volgende:
wie heeft heel veel pech pech pech gehad??
Donderdagavond was beter geweest, ook voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:28 schreef odie22 het volgende:
ik vind het waardeloos dat de liveshow op zaterdag is , dan heb je toch allemaal dingen te doen enzo
jaa echt super veel inderdaad!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:28 schreef odie22 het volgende:
ik vind het waardeloos dat de liveshow op zaterdag is , dan heb je toch allemaal dingen te doen enzo
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
want danny gaat naar huis olee olee![]()
Jaaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:31 schreef Schakeltopia het volgende:
want danny gaat naar huis olee olee![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Krijgen we nog even een dada cheche momentje
Ik vind het weer z'n Tobias. Ziet er goed uit maar verder zit er weinig in. Die gaat de streams niet spannend maken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:31 schreef suzi1 het volgende:
van mij mag hij blijven. want ik wil iemand zien sliden naar hem
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij kun je die chelsea echt alles wijsmaken
Ja daar houd ik vanquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
volgens mij kun je die chelsea echt alles wijsmaken
beide mijn smaak nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het weer z'n Tobias. Ziet er goed uit maar verder zit er weinig in. Die gaat de streams niet spannend maken.
Nog niks van gemerkt gaat misschien nog komenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
wij mochten toch nog meer beslissen, hoe heeft zich dat vormgegeven? is daar al iets van te merken of nog niet
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:35 schreef odie22 het volgende:
danny : ik vind het hier zo leuk, heb het zo naar mijn zin
wat zou hij het thuis dan slecht hebben zeg
ja je mocht muziekje voorspelen voor cheche in het spelquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
wij mochten toch nog meer beslissen, hoe heeft zich dat vormgegeven? is daar al iets van te merken of nog niet
Tot nu toe merken we daar precies evenveel van als vorig seizoenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:35 schreef Schakeltopia het volgende:
oowjaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:36 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja je mocht muziekje voorspelen voor cheche in het spel
Alles wat sport moet naar huisquote:
FEBO zal misschien wel een handje helpenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:41 schreef ben34567 het volgende:
Ik vrees dat Danny morgen nog niet weg gaat. Is de kandidaat die (bijna) iedereen weg wil maar om 1 of andere reden toch altijd blijft
.lolquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:40 schreef suzi1 het volgende:
zodra het licht uit is is het exit cheyron
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:44 schreef suzi1 het volgende:
hoezo doet cheche nou steeds verbaasd als anderen zeggen dat mimi niet tegen chacha de werkelijkheid heeft gezegd
nu weer
klopt helemaalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:44 schreef TheLuckyman het volgende:
Chayron is zo bezig met het spel, maar vergeet volgens mij even dag dit ook gewoon te zien is
Wat die nu allemaal zegt. Achterbaks…
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:51 schreef Yolk het volgende:
Charlotte heeft een beetje een Halina Reijn-snoetje.
ik zie een combi van lurch en cruellaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:51 schreef Yolk het volgende:
Charlotte heeft een beetje een Halina Reijn-snoetje.
ja dat klopt welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:53 schreef suzi1 het volgende:
hij is eigenlijk maatjes
maar eigenlijk een naaier
volgens grey
Zijn ze allemaal als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:54 schreef Schakeltopia het volgende:
mimi verpakt het mooi maar het is gewoon ook een stumpert
Hangt bij mij een beetje in de middenmoot.quote:
geen idee, ik ben van de afdeling capsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
wat zeggen de publieks polls
Yup, het eerste bondje faalt meteenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:55 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
het leuke is aan dat nieuw concept. Dat ze het nooit in handen kunnen hebben. de nominatiegame beslist. Je gaat verrassingen hebben. bewijze van spreke kan Ilse gewoon de volgende game winnen![]()
![]()
En dat maakt het leuk aan seizoen 3 van Big Brother. kortom nu al de de betere van de drie.
Gaat tussen Danny en Chelseaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:52 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
wat zeggen de publieks polls
greys was een cosserquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:58 schreef suzi1 het volgende:
wat een kutnaam chayron, vergeet t steeds om en om nomnom
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zie d'r zitten duckface met de ducttape op d'r snavel
Widmquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:28 schreef odie22 het volgende:
rustig vanavondquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:02 schreef Kodiak100 het volgende:
@:greysbones hoe is het bij de buren in de loods?
Whut??? Wrom is dat???quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zie d'r zitten duckface met de ducttape op d'r snavel
vanwege de neus operatie, nog maar kort geleden dus bij slapen wat extra stevigheidquote:
moet van de dokter , heeft nieuwe neus , kan zo uitvallen in de nacht , net als michael jackson hadquote:
daar zijn ze allemaal heel goed in. meuk uitvergrotenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:09 schreef suzi1 het volgende:
haha ze dachten dat hij bart erop had gezet. want die had hem echt geraakt
dat was gwn een gebbetje, van je gooit als meisje
maar blaazer het flink op
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:11 schreef Krambo het volgende:
Is er al bekend gemaakt wie de secret missie had?
ja, hij was volgens mij de enige die er 15 had, dus iemand anders kon het toch niet kopenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:20 schreef Schakeltopia het volgende:
mimi had toch z'n plek gekocht voor 15 coins in de wall, om mee te mogen doen aan het spel
Rob toch wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja, hij was volgens mij de enige die er 15 had, dus iemand anders kon het toch niet kopen
Klopt, maar hij had hem al uit the wall voordat iemand anders een kans kreeg.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja, hij was volgens mij de enige die er 15 had, dus iemand anders kon het toch niet kopen
ja het is ieder voor zich, afwachten is afgeslacht wordenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij had hem al uit the wall voordat iemand anders een kans kreeg.
ja dat vind ik opzich niet zo gek. als je hem graag wil hebben zou ik niet eerst vragen of iemand anders hem wilquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij had hem al uit the wall voordat iemand anders een kans kreeg.
Oh,ok zou kunnen, ik dacht dat hij er genoeg zou hebben na die coins van Judy.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
die had er 11 toch en toen 5 erbij en toen roze koek gekocht en koffie
10 coins van het spel en 10+ coins van judyquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
die had er 11 toch en toen 5 erbij en toen roze koek gekocht en koffie
Helemaal eensquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat vind ik opzich niet zo gek. als je hem graag wil hebben zou ik niet eerst vragen of iemand anders hem wil
In negatieve of positieve zin?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:26 schreef Schakeltopia het volgende:
ali is constant onderwerp van gesprek in de slaapkamer trouwens
beide. aan de ene kant lachen ze met hem en aan de andere kant vragen ze zich oprecht af hoe hij bijv de regels heeft kunnen leren als hij zich zo voordoet of is zegmaarquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
In negatieve of positieve zin?
Ik kan maar 1 stream tegelijk volgen![]()
Jolien had zich denk ik beter gevoeld in de blauwe kamer maar ze mocht daar niet slapen van Charlottequote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:25 schreef odie22 het volgende:
jolien wil bij de kleutergroep komen, ga toch naar bed oma, het is al na half 11
Ali kan wel de grens over gaan. Voor je het weet heb je een 2e Leroyquote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:30 schreef Schakeltopia het volgende:
nu bijv over zijn sexuele dingen, dat het too much is voor publiek. chichi voornamelijk die dat soort dingetjes opgooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |