Ja misschien. En misschien ook niet. Liever iemand die nu al iets toevoegt een aanwezig isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien komt ze los zodra het rustiger wordt (lees:wortel naar huis)
En ze neemt de dure plaats in van duizenden wel enthousiaste personen die zich voor BB hadden ingeschrevenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:46 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Die zit gewoon tegen haar zin heb ik de indruk.
De rode kamer gaat altijd nog wel even los. Blauwe kamer een stuk rustiger.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:47 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
wanneer zouden ze naar bed gaan? soms gebeurd er iets leuk in de slaapkamer
ze zal zichzelf wel hebben ingekocht voor een tonnetjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
En ze neemt de dure plaats in van duizenden wel enthousiaste personen die zich voor BB hadden ingeschreven
taakstraf uitzitten daarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:46 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
[..]
Die zit gewoon tegen haar zin heb ik de indruk.
chelsea moet nog even gaan jumpen in de blauwe kamerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De rode kamer gaat altijd nog wel even los. Blauwe kamer een stuk rustiger.
Tijdstip random
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:53 schreef ledn81 het volgende:
Bedtijd cossertjes tot morgen.Wat zal het een treurige avond worden... of toch niet...
![]()
[ afbeelding ]
ja die ook nog, en zo is er ook nog 1 met donker haar. in dat zelfde filmpjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zie op twitter een foto van een (wederom blonde )vrouw die blijkbaar ook in de video zit toen ze persfoto's gingen maken. Schat haar in de 40?
https://twitter.com/jasmi(...)N08QJzSGuvIXbkCDWcDA
werkt dit zo?
ik zie alleen deze foto en zag eerder een foto van achteren van een nawel look a likequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja die ook nog, en zo is er ook nog 1 met donker haar. in dat zelfde filmpje
[ twitter ]
Ow das idd net Daniellequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja die ook nog, en zo is er ook nog 1 met donker haar. in dat zelfde filmpje
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Er moet eigenlijk een type jerrel in voor 2 weken of zo even de boel opschudden
ja die laatste bedoel ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie alleen deze foto en zag eerder een foto van achteren van een nawel look a like
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:12 schreef odie22 het volgende:
maar weten jullie wat het ergste is van dit alles, ik ben er morgenavond niet bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |