Ja hele gekke casting. Zit daar maar beetje te zitten. Nog geen woord van gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Die Ilse voegt ook 0.0 toe he. Praat amper, zegt iets amper zit daar maar wat.
Zal spannen met Chelsea. weet niet hoe de kaarten zijn van de genomineerden. Maar denk dat Charlotte de populairste is van de 3quote:
daantje aka danielle!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zie op twitter een foto van een (wederom blonde )vrouw die blijkbaar ook in de video zit toen ze persfoto's gingen maken. Schat haar in de 40?
https://twitter.com/jasmi(...)N08QJzSGuvIXbkCDWcDA
werkt dit zo?
De momenten dat ze het wel probeert wordt ze finaal onder gesneeuwd door de rest (lees: wortel en co)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Misschien krijgt ze haar leeftijd wel uitbetaald in coins als ze het weet te verzwijgen. Dan zou ik ook mijn mondje zoveel mogelijk houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ja maar dan heeft ze hier weinig te zoeken. Volgende week naar huis please.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
De momenten dat ze het wel probeert wordt ze finaal onder gesneeuwd door de rest (lees: wortel en co)
Wie weet is dat ook een beetje waarom ze niet zoveel kletst jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze haar leeftijd wel uitbetaald in coins als ze het weet te verzwijgen. Dan zou ik ook mijn mondje zoveel mogelijk houden
Misschien komt ze los zodra het rustiger wordt (lees:wortel naar huis)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ze hier weinig te zoeken. Volgende week naar huis please.
Neeheequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ze hier weinig te zoeken. Volgende week naar huis please.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |