whaha hoe wist je datquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:26 schreef BB-King het volgende:
We komen meteen weer terug in een opvallend groepsritueel.
Precies dat zal hem wel geweest zijn en mogen we morgen in de live pas zienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:27 schreef Flori het volgende:
Verder alsof er niks is gebeurd![]()
Niet praten over secret missions
haha zie die jojo danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
whaha hoe wist je dat![]()
[ afbeelding ]
Denk ik ook, of straks nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Precies dat zal hem wel geweest zijn en mogen we morgen in de live pas zien
Ik keek de stream.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
whaha hoe wist je dat![]()
[ afbeelding ]
er is nog wel een bewoner waar een foto van is van de achterkant die op nawel lijkt, die is toen in dat filmpje van bb getoont, iemand hier heeft die fotoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat ze een meisje achter een deur herkende
nawel was leuke krijser. en ik lig ook graag
niet gezien, maar zou wat zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is nog wel een bewoner waar een foto van is van de achterkant die op nawel lijkt, die is toen in dat filmpje van bb getoont, iemand hier heeft die foto
Echt een niksnut vind ik dat. De gevoelige jongen...ja doeiquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
je gaat toch niet met een vent salsa dansen
waarom niet joh danny, tast het je mannelijkheid aan ofzo?
morgen zwaaien wij hem uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een niksnut vind ik dat. De gevoelige jongen...ja doei
Zie op twitter een foto van een (wederom blonde )vrouw die blijkbaar ook in de video zit toen ze persfoto's gingen maken. Schat haar in de 40?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is nog wel een bewoner waar een foto van is van de achterkant die op nawel lijkt, die is toen in dat filmpje van bb getoont, iemand hier heeft die foto
Is maar een stille jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Die Ilse voegt ook 0.0 toe he. Praat amper, zegt iets amper zit daar maar wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |