volgens mij knalt zijn dm uit elkaar wat dat betreftquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
of alleen als iemand een Dm stuurt voor iets. En als je er dan zin in hebt, oh wacht dan moet je natuurlijk steeds de stream opnemen voor die ene keer in de zoveel tijd.. is ook niet te doen.
Voorzover ik het heb gezien nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:59 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb vandaag niet kunnen kijken. Deed Chiara mee met het sporten ?
ja maar vervolgens kijken ze dus niet naar de filmpjesquote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volgens mij knalt zijn dm uit elkaar wat dat betreft
Je hebt gelijk hoor. Maar ik vind het leuk dat veel users het waarderen,quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:55 schreef ledn81 het volgende:
Niemand verplicht je om filmpjes te plaatsen. Dus besteed er dan ook die tijd niet aan.
Dan hoef je ook niet te balen.
Maar vind dan een gezonde balans. 4 uur van je tijd voor 20 likes is wat veel en zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Maar ik vind het leuk dat veel users het waarderen,
en dat is voor mij voldoende motivatie om door te gaan ...
Iedere dag 20 likes is lekker ..
Hebben alweer honger blijkbaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze hebben dik 4 uur terug toch flink warm eten gehad?
Nog niet echt gemerkt van mijnentwege.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jayson maakt zichzelf met de minuut meer onuitstaanbaar daar binnen
Vind de ruzie erg tegenvallenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Jockari het volgende:
Ruzie over het brood of zo
[ afbeelding ]
ik vind het ook een aardige jongenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog niet echt gemerkt van mijnentwege.
Alles willen verdelen en nu weer over het broodquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nog niet echt gemerkt van mijnentwege.
ik waardeer het ook zeker, en hoe leuk is het ook als er naar je gevraagd word al in het begin van BBquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Maar ik vind het leuk dat veel users het waarderen,
en dat is voor mij voldoende motivatie om door te gaan ...
Iedere dag 20 likes is lekker ..
3 keer reklame in en zendingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef Jockari het volgende:
Om de 20 minuten hier reklame op Play4...
Ali en zijn libidoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:08 schreef Monique___ het volgende:
![]()
ali hoort seksueel en ze zeggen sensueel
zegt hij nu ik wil een beurtje haha massagebeurt bedoelde hij... blijkbaar met happy end zegt hij nu![]()
dat is van een paar dagen geleden wat ze nu laten zien. heb het weer afgezet. Is raar in elkaar gemonteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat word wel een stelletje Danny en Chelsea, ze gaan al kaasplankje doen bij hem haha
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vind de ruzie erg tegenvallen![]()
Het wordt wel tijd voor een beetje gedoe een keer.
beter nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Vind de ruzie erg tegenvallen![]()
Het wordt wel tijd voor een beetje gedoe een keer.
Ja het is knip en plakwerk van de FEBO die uitzendingen soms ook lekker geframedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is van een paar dagen geleden wat ze nu laten zien. heb het weer afgezet. Is raar in elkaar gemonteerd
Ja vreselijk vind ik dat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:10 schreef suzi1 het volgende:
als er eendje sensitive is ben ik het wel. aldus dada
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik kijk altijd de aflevering op videoland zonder reclame, staat er altijd om half 9 opquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef Jockari het volgende:
Om de 20 minuten hier reklame op Play4...
zit er chiara nog niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja het is knip en plakwerk van de FEBO die uitzendingen soms ook lekker geframed
Heb de uitzending niet aan staan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit er chiara nog niet?
bij me werkt de zender nu
op iptv niet
ja ze komt net binnenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
zit er chiara nog niet?
bij me werkt de zender nu
op iptv niet
Dat denk ik ook, maar ik vind het wel een lekkere chick persoonlijk ....quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:16 schreef Clasientje het volgende:
Chelsea hopenlijk wieberen morgenavond
Ik vind dat mens vreselijk
Kijk liever naar Chiara danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vind het wel een lekkere chick persoonlijk ....
Lekker vrolijk ookquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vind het wel een lekkere chick persoonlijk ....
Hoe waren ze dan?quote:
80% uit een potje of de Bergmankliniek of de turkse tandartsquote:
Ja, die mag wel vertrekken wat mij betreft ...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Ilse is echt al over haar houdbaarheidsdatum binnen bb heen
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, beetje teveel manwijf ....
man man nee is en cutiequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze zagen er naturel niet uit en nu vol fillers helemaal niet meer
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:25 schreef Yolk het volgende:
Vroeger had je échte vrouwen in Big Brother, zoals Kelly.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gaat wel spannend worden morgenavond ....![]()
En dan gek opkijken als er straks weer ergens een verstopping isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch niet de olie door de afvoer heen Bart?
* Flori kijkt naar sig van engine en leest wat over oranjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:25 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Sommige vind ik nog steeds wel leuk![]()
Maar dat fillers en andere kleur aannemen hoeft van mij ook niet.
LOL! hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:27 schreef Flori het volgende:
[..]
* Flori kijkt naar sig van engine en leest wat over oranje
Haha, wie is Dada??quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:02 schreef suzi1 het volgende:
bij dada zie je geen bos hout meer als de hapjes erop liggen
amai, dat doen we altijd zo in het leger, maar dat is een andere afdelingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Toch niet de olie door de afvoer heen Bart?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
amai, dat doen we altijd zo in het leger, maar dat is een andere afdeling
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb hier nog helemaal geen feestjes gezien, zijn die er wel geweest ?
nee nog nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
elke seconde dat Chelsea er inzit is een feestjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:27 schreef Flori het volgende:
[..]
* Flori kijkt naar sig van engine en leest wat over oranje
zag je die verheerlijking op zn geziccht, hij flirte gewoon, en hij zei tegen bb, er was van moment 1 een klik. nou denk dat chiara daar zelf anders over denktquote:
je kunt ook rtl5 kijken via videolandquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:32 schreef mario390 het volgende:
nu kunnt ik de uitzending
overhaupt niet kijken
neeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef ledn81 het volgende:
Alle Chelsea fans verzamelen en laat je moeder je oma en tante in Marokko meestemmen anders zul je het zonder Chelsea moeten doen de rest van dit BB avontuur![]()
[ afbeelding ]
even wat accountjes maken, ben zo terugquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef ledn81 het volgende:
Alle Chelsea fans verzamelen en laat je moeder je oma en tante in Marokko meestemmen anders zul je het zonder Chelsea moeten doen de rest van dit BB avontuur![]()
[ afbeelding ]
Ja echt, ze verteld ook veel he, en BB laat het allemaal toe.quote:
bedankt maar weet dat alles online staatquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:34 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je kunt ook rtl5 kijken via videoland
https://v2.videoland.com/rtl5/live
of begrijp ik je verkeerd
Ja logisch toch ook. Zou ook hele dagen kijken als ik wist dat ik er in ging.quote:
Twijfel ook nog sterk dat dit een vrouw is...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Of Betty in BB België.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:25 schreef Yolk het volgende:
Vroeger had je échte vrouwen in Big Brother, zoals Kelly.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij zit nu in quarantine hotel?
Bij mij Chequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor mij Danny of Charlotte eruit morgen ....
ik zal altijd op jou stemmen dan dat je mag blijvenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zal altijd op jou stemmen dan dat je mag blijven![]()
Che is altijd perplex.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:36 schreef rinardo het volgende:
Chiara verteld dat op tv is laten zien dat chelsea haar voet tegen Danny zn voet zat, chelsea is compleet perplex
je kan het ons vertellen hoor, wij kunnen geheim bewaren , we beloven dat we niets zeggenquote:
man man 120 % zeker kijk de foto met haarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel ook nog sterk dat dit een vrouw is...
Dat hij gezegd had dat rob en hij relaxed waren vorige week en die drie nu zo zenuwachtig zijn en dat terugslag heeft op de groep. Had hij in de dagboekkamer gezegd. Rob zei gelijk dat hij het snapte van ze.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat zei Jason dat hij zendercheck kreeg
jawel, dat wel. maar het komt wat vervelend over. in mijn ogen danquote:
Ik vind hem meestal juist heel eerlijk, wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Jayson maakt zichzelf met de minuut meer onuitstaanbaar daar binnen
Een zachtere manier zal thuis niet werken met al die kids denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jawel, dat wel. maar het komt wat vervelend over
haha daar kun je wel is gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:55 schreef Flori het volgende:
[..]
Een zachtere manier zal thuis niet werken met al die kids denk ik
over zingen? heb niks gehoord nuquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Die opmerking van Chiara komt wel binnen bij Chelsea
ze dropt bommetjes op deze manier. ze maken zichzelf er wel gek mee danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Over wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
nou mario, daar verbaas ik mij ook wel is overquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:57 schreef mario390 het volgende:
ik dacht ali is 26 ofzo
vor 35 is hij te dom
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
De laatste 24 uur van Danny of Chelsea zijn ingegaan
Over dat ze het moment dat Danny en Chelsea samen zitten te praten, en hun voeten elkaar raken geromantiseerd hebbenquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:57 schreef Flori het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, zag ook al wat kleinkids.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou mario, daar verbaas ik mij ook wel is over
Ah dat ja, heb liever nog een opmerking over streams uit vanwege te drukquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Over dat ze het moment dat Danny en Chelsea samen zitten te praten, en hun voeten elkaar raken geromantiseerd hebben
neequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:02 schreef suzi1 het volgende:
dan vraag je je toch af, zijn die 7 amal van dezelfde vrouw
Doe maar 6 flessenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
doe even flesje cava in de wall voor 10 munten ofzo big brother
dat is een feitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
De laatste 24 uur van Danny of Chelsea zijn ingegaan
We wachten tot ze in de hottub gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ik word er nog niet echt warm van
dan zie we allemaal die dikke bobbel in haar bikinibroekjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
We wachten tot ze in de hottub gaat
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan zie we allemaal die dikke bobbel in haar bikinibroekje
Secret mission?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
dan zie we allemaal die dikke bobbel in haar bikinibroekje
heb liever een feestjequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:07 schreef Monique___ het volgende:
Ze gooien er een spel in met een vrijstelling
Ik denk eerder dat ze Chelsea moeten helpen haar koffer in te pakken, omdat ze weigert dat te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:07 schreef Monique___ het volgende:
Ze gooien er een spel in met een vrijstelling
goed verhaal!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:08 schreef rinardo het volgende:
bij mij doet 2 het nog charlot bij de wall
Even je stream verversen. Die loopt denk ik iets achter.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:08 schreef rinardo het volgende:
bij mij doet 2 het nog charlot bij de wall
hij had vorige keer ook stream toen wij allen SL haddenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Even je stream verversen. Die loopt denk ik iets achter.
Scheelt dat ze (zoals we hier al vaker hebben moeten horen) heel weinig kleren bij zich heeft. Hatseflats in de koffer en weg ermeequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:08 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze Chelsea moeten helpen haar koffer in te pakken, omdat ze weigert dat te doen
via wat kijk jij naar bb?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:09 schreef rinardo het volgende:
de wall werkt niet , ze zijn aan klooien
dat is al even geledenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:10 schreef rinardo het volgende:
werkt gewoon hoor
[ link | afbeelding ]
Aha ok dank jequote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat hij gezegd had dat rob en hij relaxed waren vorige week en die drie nu zo zenuwachtig zijn en dat terugslag heeft op de groep. Had hij in de dagboekkamer gezegd. Rob zei gelijk dat hij het snapte van ze.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhh zeg dat dannnnnnn![]()
![]()
Deed ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhh zeg dat dannnnnnn![]()
![]()
Dat Ilse haar leeftijd geheim moest houden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:13 schreef Monique___ het volgende:
Ze denken de secret mission geraden te hebben..
Ohhh dat zou zo leuk zijn!!quote:
ze zei dat is haar scret mission, ze moet haar leeftijd onbekend houde ik zweer u. jaawel ik zie het ik zie het aan u gezicht schreeuw schreeuw JAAA JAAAAquote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:16 schreef suzi1 het volgende:
dat is wel tegenvaller, wat ik hoorde was leuker
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:14 schreef Monique___ het volgende:
Nee Chacha vroeg ilse naar haar leeftijd. (meen chacha)
Ilse kleurde rood en zei niks.. chacha riep toen: jaaaa dat is de secret mission!!! Anderen vroegen het toen ook en iemand meen chay zei: nee dan niet meer vragen. (kan ook ali zijn geweest)
Maar die zeven zijn niet van haarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik riep al vanaf het begin dat het een oma is
ik verstond: jawel ik zie het aan je gezicht (dat ze haar leeftijd niet mocht zeggen want dat werd even ervoor gevraagd)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:18 schreef suzi1 het volgende:
naawel ik zie het ik zie het aan t gezicht
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:16 schreef suzi1 het volgende:
dat is wel tegenvaller, wat ik hoorde was leuker
jij wilt dat horen hequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:18 schreef suzi1 het volgende:
naawel ik zie het ik zie het aan t gezicht
Dan gaan we heel hard juichenquote:
dat ze een meisje achter een deur herkendequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
wat je dacht te horen
![]()
![]()
maar uh nawel? echt waar?voegde toch niet zo veel toe vorig jaar in haar bedligperiode
whaha hoe wist je datquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:26 schreef BB-King het volgende:
We komen meteen weer terug in een opvallend groepsritueel.
Precies dat zal hem wel geweest zijn en mogen we morgen in de live pas zienquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:27 schreef Flori het volgende:
Verder alsof er niks is gebeurd![]()
Niet praten over secret missions
haha zie die jojo danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
whaha hoe wist je dat![]()
[ afbeelding ]
Denk ik ook, of straks nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Precies dat zal hem wel geweest zijn en mogen we morgen in de live pas zien
Ik keek de stream.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:28 schreef ledn81 het volgende:
[..]
whaha hoe wist je dat![]()
[ afbeelding ]
er is nog wel een bewoner waar een foto van is van de achterkant die op nawel lijkt, die is toen in dat filmpje van bb getoont, iemand hier heeft die fotoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat ze een meisje achter een deur herkende
nawel was leuke krijser. en ik lig ook graag
niet gezien, maar zou wat zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is nog wel een bewoner waar een foto van is van de achterkant die op nawel lijkt, die is toen in dat filmpje van bb getoont, iemand hier heeft die foto
Echt een niksnut vind ik dat. De gevoelige jongen...ja doeiquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
je gaat toch niet met een vent salsa dansen
waarom niet joh danny, tast het je mannelijkheid aan ofzo?
morgen zwaaien wij hem uitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een niksnut vind ik dat. De gevoelige jongen...ja doei
Zie op twitter een foto van een (wederom blonde )vrouw die blijkbaar ook in de video zit toen ze persfoto's gingen maken. Schat haar in de 40?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
er is nog wel een bewoner waar een foto van is van de achterkant die op nawel lijkt, die is toen in dat filmpje van bb getoont, iemand hier heeft die foto
Is maar een stille jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Die Ilse voegt ook 0.0 toe he. Praat amper, zegt iets amper zit daar maar wat.
Ja hele gekke casting. Zit daar maar beetje te zitten. Nog geen woord van gehoord.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Zal spannen met Chelsea. weet niet hoe de kaarten zijn van de genomineerden. Maar denk dat Charlotte de populairste is van de 3quote:
daantje aka danielle!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zie op twitter een foto van een (wederom blonde )vrouw die blijkbaar ook in de video zit toen ze persfoto's gingen maken. Schat haar in de 40?
https://twitter.com/jasmi(...)N08QJzSGuvIXbkCDWcDA
werkt dit zo?
De momenten dat ze het wel probeert wordt ze finaal onder gesneeuwd door de rest (lees: wortel en co)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Misschien krijgt ze haar leeftijd wel uitbetaald in coins als ze het weet te verzwijgen. Dan zou ik ook mijn mondje zoveel mogelijk houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:37 schreef bigbrotherfan91 het volgende:
Ja maar dan heeft ze hier weinig te zoeken. Volgende week naar huis please.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
De momenten dat ze het wel probeert wordt ze finaal onder gesneeuwd door de rest (lees: wortel en co)
Wie weet is dat ook een beetje waarom ze niet zoveel kletst jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Misschien krijgt ze haar leeftijd wel uitbetaald in coins als ze het weet te verzwijgen. Dan zou ik ook mijn mondje zoveel mogelijk houden
Misschien komt ze los zodra het rustiger wordt (lees:wortel naar huis)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ze hier weinig te zoeken. Volgende week naar huis please.
Neeheequote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft ze hier weinig te zoeken. Volgende week naar huis please.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |